Goed om te weten want met de info dat het een enorme zeikerd is geen tweede date. Can you imagine praten over je dode kat op de eerste date
Oooh de vrienden die geen reminder kregen zijn boos dat jij het attent zijn voor een verjaardag voor jezelf hebt gehouden? Nu snap ik âm.
Evengoed, lekker belangrijkkkkk een keer iemands verjaardag vergeten is ook geen wereldramp.
Yes!
Ik heb voordat ik Facebook verwijderde alle verjaardagen in mijn telefoon gezet (bij elk contact geboortedatum toegevoegd, zo komt de verjaardag automatisch oneindig in Google Calendar), vind het nog steeds één van mijn beste ingevingen.
Hoe onthoud je verjaardagen?
- Niet
- Ik weet ze gewoon allemaal
- Ik heb ze in mân agenda
- Ander geniaal idee
0 stemmers
Kalender op de wc, haha
Dit is heel handig maar vind ik ook zo vies? Ik wil niet weten hoeveel jaar aan poepbacterieen daaraan zit (in mân hoofd, vast niet echt zo).
Typisch Nederlands
Voeg het toe bij hun contactgegevens in mijn telefoon en dan komt het automatisch in mijn kalender. Van de mensen die dichtbij me staan of ooit stonden weet ik het overigens wel uit mijn hoofd
Kalender in de keuken
Lastig, want ik zou wel meteen vertellen dat ik autistisch ben, omdat ik denk dat dat niet iets is wat je pas na 3 dates gaat vertellen (vind ik ook knap als diegene dan nog steeds niet doorheeft dat ik wat mankeer).
Maar ja, dat is wel wat anders dan dooie Poekie of operatie oid. Hoe kom je daar ook opeens op?
Vreselijk en
wat is hier vies aan, je hoeft er niet aan te likken?
Heb een verjaardagslijstje aangemaakt in mijn herinneringen in mijn telefoon. En elke verjaardag die ik wil onthouden erin gezet en ingesteld op elk jaar herhalen en een melding in de ochtend.
Als het alleen op de kalender staat vergeet ik nog te feliciteren.
Vorige week weer de verjaardag van mân beste vriendin vergeten .
Uiteraard wel die dag gewoon met dâr geappt over andere dingen.
Beyoncé heeft Jolene van Dolly gecoverd maar de tekst aangepast.
Het origineel ken je wel, dit is BeyoncĂ©âs versie:
Wat vind jij?
- Beyoncé oogt onzeker en pick me
- Beyoncé echt niemand wil Jay-Z
- Beyoncé Jay-Z heeft je al bedrogen
- Beyoncé I raised that man is geen brag, zeker gezien zij 18 en hij DERTIG was toen ze samen kwamen
- All of the above
0 stemmers
Wat erg
Ja ik vind het van Dolly juist altijd cool dat ze Jolene zelf ook ophemelt, en in een soort mix van bewondering en jaloezie zingt.
We hebben lemonade gehoord, wat is dit?
Precies dit, het origineel zit hartstikke goed in elkaar en dit vind ik stukken minder. Dolly zelf is er echter wel fan van
hahahahahahahaha