Stel je persoonlijke vraag #49

Zodra ik alle verjaardagen op de Lowlands naakt verjaardags kalender heb geschreven heb ik vast mijn leven genoeg op orde om iets hiermee te doen.

Of niet want ik ben geen vrienden met mensen die hun verjaardag zo belangrijk vinden (omdat ze geen vrienden met mij willen zijn, ik ga mensen daarom natuurlijk niet dumpen maar vice versa waarschijnlijk wel want zo attent ben ik niet en ga ik ook niet worden)

Jeeeezus sommige mensen vinden zichzelf en hun verjaardag net iets té belangrijk

1 like

Je doet mee aan First Dates en de persoon tegenover je heeft het over een rugoperatie, overleden huisdieren, een pestverleden etc.

Dat vind ik:

• Interessant
  • Ongezellig
  • Goed om te weten
  • Tijdverspilling
  • Dapper
  • Neutraal
  • Anders

0 stemmers

1 like

haha maar echt. Goede vriendin van mij heeft paar maanden geleden haar fb verwijderd, en ze was vorige week jarig. Ze kreeg opeens nog maar heel weinig felicitaties zei ze, best sad eigenlijk

1 like

Ben jij wel eens de verjaardag van een goede vriend of vriendin vergeten?

• Ja, wel vaker
  • Ja, wel eens
  • Nee, nog nooit

0 stemmers

1 like

Nee nee dus niet die vriendin die jarig was was boos maar onze andere vrienden!

Sorry blijkbaar nogal onduidelijk uitgelegd

1 like

Hoeft van mij niet op een eerste date dit

7 likes

Bij ons in de familie app is het een beetje een ‘grapje’ geworden dat we allemaal de eerste felicitatie doorsturen. Dus je ziet 8 keer dezelfde felicitatie met doorgestuurd erbij.

16 likes

Goed om te weten want met de info dat het een enorme zeikerd is geen tweede date. Can you imagine praten over je dode kat op de eerste date :joy::joy::joy:

6 likes

Oooh de vrienden die geen reminder kregen zijn boos dat jij het attent zijn voor een verjaardag voor jezelf hebt gehouden? Nu snap ik ‘m.

Evengoed, lekker belangrijkkkkk een keer iemands verjaardag vergeten is ook geen wereldramp.

4 likes

Yes!

3 likes

Ik heb voordat ik Facebook verwijderde alle verjaardagen in mijn telefoon gezet (bij elk contact geboortedatum toegevoegd, zo komt de verjaardag automatisch oneindig in Google Calendar), vind het nog steeds één van mijn beste ingevingen.

11 likes

Hoe onthoud je verjaardagen?

• Niet
  • Ik weet ze gewoon allemaal
  • Ik heb ze in m’n agenda
  • Ander geniaal idee

0 stemmers

Kalender op de wc, haha

18 likes

Dit is heel handig maar vind ik ook zo vies? Ik wil niet weten hoeveel jaar aan poepbacterieen daaraan zit (in m’n hoofd, vast niet echt zo).

3 likes

Typisch Nederlands :joy:

5 likes

Voeg het toe bij hun contactgegevens in mijn telefoon en dan komt het automatisch in mijn kalender. Van de mensen die dichtbij me staan of ooit stonden weet ik het overigens wel uit mijn hoofd

1 like

Kalender in de keuken

3 likes

Lastig, want ik zou wel meteen vertellen dat ik autistisch ben, omdat ik denk dat dat niet iets is wat je pas na 3 dates gaat vertellen (vind ik ook knap als diegene dan nog steeds niet doorheeft dat ik wat mankeer).
Maar ja, dat is wel wat anders dan dooie Poekie of operatie oid. Hoe kom je daar ook opeens op?

1 like

Vreselijk en :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

5 likes