Stel je persoonlijke vraag #49

wat is hier vies aan, je hoeft er niet aan te likken?

13 likes

Heb een verjaardagslijstje aangemaakt in mijn herinneringen in mijn telefoon. En elke verjaardag die ik wil onthouden erin gezet en ingesteld op elk jaar herhalen en een melding in de ochtend.

Als het alleen op de kalender staat vergeet ik nog te feliciteren.

5 likes

Vorige week weer de verjaardag van m’n beste vriendin vergeten :+1:.
Uiteraard wel die dag gewoon met d’r geappt over andere dingen.

5 likes

Beyoncé heeft Jolene van Dolly gecoverd maar de tekst aangepast.

Het origineel ken je wel, dit is Beyoncé’s versie:

Wat vind jij?

• BeyoncĂ© oogt onzeker en pick me
  • BeyoncĂ© echt niemand wil Jay-Z
  • BeyoncĂ© Jay-Z heeft je al bedrogen
  • BeyoncĂ© I raised that man is geen brag, zeker gezien zij 18 en hij DERTIG was toen ze samen kwamen
  • All of the above

0 stemmers

1 like

Wat erg

8 likes

Ja ik vind het van Dolly juist altijd cool dat ze Jolene zelf ook ophemelt, en in een soort mix van bewondering en jaloezie zingt.

We hebben lemonade gehoord, wat is dit?

41 likes

Precies dit, het origineel zit hartstikke goed in elkaar en dit vind ik stukken minder. Dolly zelf is er echter wel fan van :sweat_smile:

2 likes

hahahahahahahaha

6 likes

Genius:

29 likes

Dat zag je ook altijd toen ze in Don’t hurt yourself :’ Beautiful man I know you’re lying’ zong. In de comments zag je dan telkens staan:’ You sure she’s singing about Jay Z?’ haha

8 likes

Wil jij Jay-Z? Let op: openbaar!!

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Haha ja! De familie uit Canada vond het ook een bijzonder iets, vooral het idee dat als iemand je dan feliciteert diegene vlak daarvoor dus op de pot gezeten heeft, haha. Ik kan dat nu ook niet meer los van elkaar zien, haha.

3 likes

Ik vraag me dan altijd af wat er zou gebeuren als ik naast ze zou gaan zitten en óók op vol speakervolume tiktoks zou gaan kijken.
In principe als ze denken dat zij t mogen, mag jij t ook, maar 2 naast elkaar kan voor de hen ook geen doen zijn?
Durf het zelf helaas niet maar als iemand dit uit wil proberen: graag.

13 likes

Als 't goed is doe je de wc dicht voor je doorspoelt en valt het dus met die poepbacteriën wel mee. Die leven ook geen wekenlang door op een papieren vel lijkt me en gelukkig hoef je er niet aan te likken. :grin:

3 likes

Nee want ik ben niet een ander z’n agenda.

2 likes

En ook niet in de badkamer

3 likes

Zijn geld wil ik wel, maar hem mot ik niet

6 likes

Hebben jullie een vaste Mario personage die jullie altijd kiezen?

• Ja!
  • Ik kies uit 2 of 3 personages
  • Nee
  • Ik ben geen nerd

0 stemmers

2 likes

Pink gold peach voor extra basic bitch punten.

1 like

En vroeger in Super Smash Bros?

• JA
  • NEE
  • ken ik niet

0 stemmers

Ik was ALTIJD Captain Falcon en de enige move die ik deed was FALCON PUNCH (moest je een tijdje B ingedrukt houden en dan deed ie een keiharde ram)

6 likes