Ben jij MEER of MINDER delusional over jezelf dan Jennifer Lopez over haarzelf in 1998?
Jennifer:
Jij:
- Bent minder delulu
- Bent meer delulu
- Ik ben Jennifer Lopez
0 stemmers
Ben jij MEER of MINDER delusional over jezelf dan Jennifer Lopez over haarzelf in 1998?
Jennifer:
Jij:
0 stemmers
DONT SPIT ON MY CRAFT
meit je speelt in al je films een middelmatig iemand die in de buurt van bruiloften is.
Echt het lef om Winona Ryder en Claire Danes acteeradvies te geven. Je hebt niet eens een kids choice award hahaha
Denk jij dat ook?
0 stemmers
Eet jij vaker dan 1 x per week aubergine?
0 stemmers
Eet jij 3 keer of vaker per week aubergine?
0 stemmers
Schoonmaken vóór ik 'm omhoog doe lijkt me lastig, maar elke keer dat ik de wc schoonmaak doe ik de klep ook ja. En ik zit er nooit tegenaan eigenlijk?
Wil je dat iemand je toestemming geeft voor diegene je aanraakt?
0 stemmers
Ligt trouwens wel aan de context.
Aanraken is best een breed begrip
.
Ik wil eigenlijk dat mensen dat vanzelf aanvoelen ofzo? Als iemand zou vragen: mag ik je aanraken? Voor die gene een hand op mn schouder legt, zou heel apart overkomen?
En in mn relatie ga ik er vanuit (ervaar ik althans) dat dat ook aangevoeld wordt en meer met non-verbale cues dan de letterlijke vraag
Hele andere context dan gewoon met vrienden of een date ofzo maar dit doe ik dus wel vaak op werk! Als iemand verdrietig is vraag ik wel eens of ik mijn hand op iemands schouder mag leggen oid. Dus ik vind dat sindsdien ook helemaal niet meer gek overkomen.
Maar die mensen gaan wel beledigd doen als je die schouder wegschudt ![]()
Dit zou ik zo fijn vinden als mensen dit vaker zouden doen tbh (het vragen bedoel ik, niet de hand op de schouder haha)
Ja en als je gaat poepen, doe je hem dan dicht om te spoelen, daarna weer open om te checken of alles schoon is en daarna weer dicht? Dan heb je 3x zo vaak die deksel aangeraakt met je handen. Dat vind ik goorder dan wat waterdruppeltjes
Volgens mij is dat nog best pittig of niet? Als ze echt gaan springen enzo
Ik zou een huiskat worden en lekker de hele dag in het zonnetje gaan liggen slapen. Wat een droom.
Ik vind het niet zo’n punt als mensen mij aanraken doorgaans maar tegelijkertijd vind ik het ook geen slechte gewoonte om het te vragen. Een trainer op hondencursus vroeg “vind je het ok als ik je aanraak?” Toen ze iets wilde laten zien, ging om mn shirt, dan denk ik ja zo’n kleine moeite om te vragen
Dus nee het hoeft niet altijd voor mij maar ja vind het wel prettig/aangenaam/in het algemeen goed
Ligt idd wel een beetje aan de situatie. Zie op TikTok wel eens filmpjes van een kapper die dat dan vraagt maar dan zou ik denken ja hoe ga je anders m’n haar knippen dan?
Hahaha ja die zag ik ook een keer voorbijkomen en toen dacht ik: wtf? Je gaat daar speciaal zitten OM iemand aan je haar te laten zitten.
Stel iemand boekt bij mij een fotoshoot en ik ga vragen: is het ok als ik foto’s van je maak?
Nee liever niet. ![]()
Van welke piercings kun jij precies aanwijzen waar ze zitten in je oor?
0 stemmers
Allemaal, maar forward helix en anti helix is toch hetzelfde?