Ja kan ook!
Bij wie zou je eerder in de auto stappen? Ritje van 30 minuten
- Henk die een glaasje te veel op heeft
- Jeroen zonder rijbewijs
0 stemmers
1 glaasje teveel moet wel lukken maar dronken dan liever Jeroen
Aan de bestuurderskant. No way dat ik me laat rijden door een van deze sukkels
Ja, volgens mij krijg je er wel goede dijen van
Ligt eraan of zonder rijbewijs inhoudt dat ie ook niet kán rijden of m alleen niet mee heeft. Anders ga ik wel lopend.
Vader van een cliënt van mij, woont een straat verderop, heeft al sinds de uitbraak last van long covid. Maar elke keer als ik langs hun huis loop zie ik hem een sigaretje roken in de tuin… Geen domme man en geld als water voor alle behandelingen, maar dan niet stoppen met roken. Daar kan ik echt niet bij.
Tja, wat is medium ziek of heel ernstig ziek? Ik ken meerdere mensen met long covid, waarvan een iemand die nu volledig is afgekeurd, terwijl ze hiervoor superactief was. Ze ligt veel op bed, maar noemt zichzelf niet ziek. Onder welke van de 2 zou jij dat scharen?
Long covid heeft niets met je longen te maken hè.
Het heet tegenwoordig ook post-covid, toch?
Klopt, maar volgens mij wel met je conditie. En daarbij helpt roken natuurlijk niet.
Denk dat hij het verder al kut genoeg heeft toch.
Stoppen met roken is zo moeilijk, zelfs als al het andere meezit.
Welke behandelingen zijn er dan? Mijn zus heeft het en er is eigenlijk niks aan te doen volgens haar huisarts, behalve sporten en hopen op een wonder ofzo.
Ook al niet!
Welke suggesties heb je nog meer?
Wat hadden we zonder deze informatie gemoeten. Nu weten we in ieder geval dat we deze man heel hard moeten veroordelen!
En fijn dat zij hem voor ons observeert, anders hadden we dat ook nog zelf moeten doen.
Oke ik heb een inschattingsfout gemaakt. Ik dacht dat post covid onder andere ook met de longen te maken had. Geen noodzaak om mij dan meervoudig af te zeiken, want nu doen jullie bij mij wat jullie vinden dat ik bij hem doe, onnodig veroordelen zonder achtergrondkennis.
Mijn moeder, en dan met name cognitief is ze niet terug op haar oude niveau na 2 jaar. Ze is minder gaan werken omdat ze dingen niet meer makkelijk kan overzien.
Daar heb je gelijk in, sorry. Ik hou het hier ook bij.
dacht jij eerst ook dat long in long covid voor longen stond ipv voor lang
- ja heb ik ook gedacht
- nee heb ik nooit gedacht
- ja dacht ik tm nu
0 stemmers