Stel je persoonlijke vraag #49

Allemaal, maar forward helix en anti helix is toch hetzelfde?

1 like

Volgens piercingmania niet:

Maar idk

3 likes

ja ik zou dit zo veel fijner vinden, ik heb een groepje met middelbare schoolvriendinnen die ik af en toe zie en die zijn altijd zo van ‘ik weet dat je er niet van houdt maar ik geef je toch een knuffel hoor hihaho :crazy_face::crazy_face:’ echt tering irritant, ik ga niet dood aan een knuffel maar snap niet waarom het zo geforceerd moet als je weet dat ik het liever niet heb

4 likes

De oven voorverwamen doe ik alleen als ik zelf from scratch ga bakken. Maar verder vind ik het onnodig. Broodjes afbakken ofzo kan prima zonder eerst voorverwarmen.

2 likes

Dit!!! Tuurlijk, met bepaalde dingen is het echt van belang maar als iemand gewoon een broodje wil afbakken en dan helemaal gaat wachten totdat die oven is opgewarmd vind ik dat echt irritant. Ook gewoon echt verspilde energie(kosten).

3 likes

5 minuten in de auto bij iemand zonder geldig rijbewijs

• Ja
  • Nee nooit
  • Ja als diegene wel veel rijervaring heeft

0 stemmers

“Zonder geldig rijbewijs” kan ook zijn dat-ie verlopen is, toch? Of werkt dat niet meer zo? (Ik heb er zelf geen, dat moge duidelijk zijn)

1 like

Ja kan ook!

1 like

Bij wie zou je eerder in de auto stappen? Ritje van 30 minuten

• Henk die een glaasje te veel op heeft
  • Jeroen zonder rijbewijs

0 stemmers

1 glaasje teveel moet wel lukken maar dronken dan liever Jeroen

9 likes

Aan de bestuurderskant. No way dat ik me laat rijden door een van deze sukkels

24 likes

Ja, volgens mij krijg je er wel goede dijen van

1 like

Ligt eraan of zonder rijbewijs inhoudt dat ie ook niet kán rijden of m alleen niet mee heeft. Anders ga ik wel lopend.

5 likes

Vader van een cliënt van mij, woont een straat verderop, heeft al sinds de uitbraak last van long covid. Maar elke keer als ik langs hun huis loop zie ik hem een sigaretje roken in de tuin… Geen domme man en geld als water voor alle behandelingen, maar dan niet stoppen met roken. Daar kan ik echt niet bij.

2 likes

Tja, wat is medium ziek of heel ernstig ziek? Ik ken meerdere mensen met long covid, waarvan een iemand die nu volledig is afgekeurd, terwijl ze hiervoor superactief was. Ze ligt veel op bed, maar noemt zichzelf niet ziek. Onder welke van de 2 zou jij dat scharen?

2 likes

Long covid heeft niets met je longen te maken hè.

8 likes

Het heet tegenwoordig ook post-covid, toch?

1 like

Klopt, maar volgens mij wel met je conditie. En daarbij helpt roken natuurlijk niet.

2 likes

Denk dat hij het verder al kut genoeg heeft toch.
Stoppen met roken is zo moeilijk, zelfs als al het andere meezit.

7 likes

Welke behandelingen zijn er dan? Mijn zus heeft het en er is eigenlijk niks aan te doen volgens haar huisarts, behalve sporten en hopen op een wonder ofzo.

3 likes