Stel je persoonlijke vraag #49

Ook al niet!
Welke suggesties heb je nog meer?

7 likes

Wat hadden we zonder deze informatie gemoeten. Nu weten we in ieder geval dat we deze man heel hard moeten veroordelen!

7 likes

En fijn dat zij hem voor ons observeert, anders hadden we dat ook nog zelf moeten doen.

6 likes

Oke ik heb een inschattingsfout gemaakt. Ik dacht dat post covid onder andere ook met de longen te maken had. Geen noodzaak om mij dan meervoudig af te zeiken, want nu doen jullie bij mij wat jullie vinden dat ik bij hem doe, onnodig veroordelen zonder achtergrondkennis.

3 likes

Mijn moeder, en dan met name cognitief is ze niet terug op haar oude niveau na 2 jaar. Ze is minder gaan werken omdat ze dingen niet meer makkelijk kan overzien.

1 like

Daar heb je gelijk in, sorry. Ik hou het hier ook bij.

4 likes

dacht jij eerst ook dat long in long covid voor longen stond ipv voor lang

• ja heb ik ook gedacht
  • nee heb ik nooit gedacht
  • ja dacht ik tm nu

0 stemmers

1 like

Dan zou het longcovid zijn

2 likes

ja mensen schrijven samenstellingen altijd fout dus ging daar hierbij ook vanuit

9 likes

Ben jij een “bekende van de politie”

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ken jij iemand die een “bekende van de politie” is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik las laatst dat ze in Nederland hopeloos achter lopen. In de vs kan je bepaalde behandelingen doen met 100% zuurstof in een ruimte met lage druk oid. Dat schijnt erg veel mensen te helpen.

Heeft mijn neef gewoon in Nederland gedaan. Hyperbare zuurstoftherapie heet dat. Wel volledig zelf betalen en is kneiterduur. Hij is er niet door hersteld, maar wel wat van opgeknapt.

1 like

Je gaat naar een groot feest en het is de bedoeling dat je alles uit de kast haalt qua outfit.

Welke jurk draag je?

Welke schoenen?

Hoe zit je haar?

Oorbellen?

Welk ander sierraad draag je?

• Rot op ik blijf thuis

0 stemmers

3 likes

Voor een alles uit de kast halen feest vind ik de opties redelijk braaf/saai.

38 likes

Echt tumblr 2013 vibes dit

26 likes

Als je met iemand hebt afgesproken om 15:00 bij jou thuis, vanaf welke tijd begin je je zorgen te maken als ze er nog niet zijn en je niks gehoord hebt?

• 15:15
  • 15:30
  • 15:45
  • 16:00
  • 16:15
  • 16:30
  • Nog later

0 stemmers

Zijn dit opties die je zelf overweegt? Ik heb enorm Romeins cosplay gevoel bij sommige opties :sweat_smile:

20 likes

Ik heb vrienden bij wie ik me na 10 minuten zorgen ga maken, en een vriendin bij wie ik me zorgen ga maken als ze daadwerkelijk op tijd is.

30 likes

Wie op die sandalen heeft gestemd is af hoor

14 likes