Stel je persoonlijke vraag #49

Random Pinterest opties :joy: dus nee @Daelyss alsjeblieft zeg haha al vind ik sommige dingen wel echt leuk

Zijn jouw verstandskiezen ooit getrokken?

• Ja, die zijn allemaal getrokken
  • Ja, maar niet allemaal
  • Nee, mijn verstandskiezen zijn niet doorgekomen
  • Nee, maar (sommige) zijn wel doorgekomen

0 stemmers

3 likes

Ik heb nooit verstandskiezen in m’n kaken gehad. Dus ze zijn nooit doorgekomen, maar dat kon ook niet.

5 likes

Nee. Een ijverige tandarts vond dat er hele plannen voor moesten worden bedacht en uitgevoerd, preventief, maar ik was eigenwijs en dacht nouuuuu eerst eens kijken of er problemen komen en die zijn niet gekomen en ik ben weer eens heel blij met m’n eigenwijsheid.

24 likes

Wow ik bedacht net een heel slim idee
Normaal heb ik altijd moeite met boeken op tijd inleveren bij de bieb. Dat kan eigenlijk alleen op mn vrije dag en dan moet je er maar net aan denken en dat gebeurt nou toevallig net vaak in de avond wanneer het dicht is.

maar stel dat je bij elke bieb een soort van speciale brievenbus maakt waar je 24/7 je boeken in kan leveren?! Dat lijkt me echt een oplossing en zou me echt boetes schelen

• Holyfuck ja goed idee
  • Nee hoor onnodig; plan gwn beter
  • Ik leef in 2050 en mijn bieb heeft dit al
  • Ik lees niet

0 stemmers

3 likes

Woooow zo chill en handig!!!

Ik denk dit ook elke keer! Zo onhandig en ik krijg altijd aan de stok met de beveiliging dat ik dan 3 minuten voor sluitingstijd nog naar binnen wil om m’n boek in te leveren maar eerder red ik vaak gewoon niet met werk, en in het weekend is mijn filiaal ook maar een paar uurtjes open.

1 like

Ik dacht dat het heel normaal was bij bibliotheken? Haha, kan bij alle bibliotheken die ik ken

65 likes

Mijne heeft dit en is ook tot 23 uur open! Echt top

1 like

Dat kan echt al minstens 15 jaar bij alle bibliotheken bij mij in de buurt

28 likes

Dit bestaat toch al sinds mensenheugenis? :star_struck: Toen ik minifred was supervaak nog s avonds met m’n moeder naar die brievenbus gereden. Life saver

12 likes

Haha zo schattig dat je denkt dat dit echt een baanbrekend idee is maar het al 20 jaar bestaat :joy::joy:

40 likes

En het allerergste is dat dit niet bij mijn bieb bestaat maar wel bij die in de rest van NL :joy::joy::joy::joy::joy:

12 likes

Dit kan al bij heel veel bibliotheken!

1 like

Ja godsamme wat is dit!!! (ik dacht dat wij in dezelfde stad woonden?)
ik heb het ook al voor elkaar gekregen om de enige apotheek in een straal van 20 km te vinden zonder zaterdagopening, afhaalautomaat of online herhaalservice

Mijn bieb heeft dit al en bij onze bieb betaal je ook geen boetes meer omdat dat demotiverend werkt. Je mag alleen pas nieuwe boeken lenen als je je oude hebt ingeleverd.

7 likes

Dit KON bij onze bieb maar sinds de verbouwing niet meer. Schijnt omdat er ook rotzooi in gegooid werd? En een keer vuurwerk :disguised_face:

4 likes

Ik snap niet waarom dit in Schubbekutteveen wel kan maar in Amsterdam niet.

2 likes

Ik verwachtte gemiddeld per dag wel 1 duimpje, wat zijn we lief voor elkaar hier

17 likes

Bij de bieb in mijn oude woonplaats werd er 's avonds in geplast, zo vies. Dat was toen meer een normale brievenbus. Waar ik nu woon is met een scanner waar je je boek tegen aan moet doen en dan gaat de klep open, boek erin en dan weer dicht. Dus zomaar plassen en rotjes gooien lukt dan niet. Slim systeem wel want je boek word ook meteen ingenomen en dat was bij die andere niet. Dat moest de volgende ochtend allemaal nog gescand worden.

7 likes