Stel je persoonlijke vraag #49

Dit is echt de reden dat ik mijn verjaardag niet meer groot vier. Ik wil daar geen 3 maanden vooraf over na moeten denken, maar als ik een maand vooraf een uitnodiging stuur is bijna iedereen al bezet.

Gisteren probeerden we iets met vrienden te plannen en 1 persoon kon pas in JULI. Gekkenwerk.

3 likes

Ik heb er niet echt last van, maar de vraag is of je er iets van merkt. En dan met de voorbeelden erbij (bijv. eerder/later moe/wakker worden) is het antwoord ‘ja’.

7 likes

Last is een groot woord, maar als ik op een normale tijd naar bed ga ben ik normaal altijd om 7/7.15 wakker en ik had vandaag om 8 u toch echt m’n wekker nodig haha

2 likes

Ik word eigenlijk altijd rond dezelfde tijd wakker, en nu dus een uur later. Is binnen een paar dagen weer over, en verder ook geen ‘last hebben van’. Maar op de vraag of je het überhaupt merkt is het antwoord ja.

3 likes

Mijn biologische klok is gewoon heel sterk denk ik. De uren vliegen voorbij de eerste 2 dagen nadat de klok vooruit is gegaan en als het uur erbij komt, duurt het voor mijn gevoel allemaal zoveel langer. Kan er niks aan doen, trekt ook wel weer bij. Maar merk het wel echt.

Late reactie maar omg ik ga dit proberen de volgende keer dat dit gebeurt bij de bushalte. :joy: In de trein durf ik niet met alle omstanders haha maar dit moet wel een keertje lukken.

6 likes

Ik wacht de resultaten van dit experiment in spanning af

3 likes

Dit is ook altijd mijn eerste gedachte. Otoh, last van een ingebeeld verschijnsel is ook last… ik kan me er wel iets bij voorstellen dat mensen een effect als je minder goed voelen verwachten en en daardoor ervaren, bijvoorbeeld. Zoals bij slechter slapen bij volle maan.

1 like

Ik heb mijn verjaardag afgelopen zaterdag wat groter gevierd en had mensen een maand ervoor ‘officieel’ uitgenodigd, maar riep al wel een halfjaar dat ik mijn 30ste groots ging vieren :joy: Werkte prima, want had geen afzeggingen (waar ik wel bang voor was)!

1 like

Hoe lang ben jij?

• Kleiner dan 145 cm
  • 146-150 cm
  • 151-155 cm
  • 156-160 cm
  • 161-165 cm
  • 166-170 cm
  • 171-175 cm
  • 176-180 cm
  • 181-185 cm
  • 186-190 cm
  • 191-195 cm
  • 196-200 cm
  • Groter dan 200 cm

0 stemmers

Hoe lang is jouw partner?

• Kleiner dan 145 cm
  • 146-150 cm
  • 151-155 cm
  • 156-160 cm
  • 161-165 cm
  • 166-170 cm
  • 171-175 cm
  • 176-180 cm
  • 181-185 cm
  • 186-190 cm
  • 191-195 cm
  • 196-200 cm
  • 201-205 cm
  • 206-210 cm
  • Groter dan 210 cm

0 stemmers

Vind jij het belangrijk dat jouw partner een bepaalde hoeveelheid aan centimeters langer of juist korter is dan jij (dus bijvoorbeeld diegene moet minimaal 10 cm langer zijn)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het een red flag/afknapper/iets dergelijks als een potentiële date diens lengte niet in zijn of haar profiel heeft staan op datingapps?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is dat een reden voor jou om weg te swipen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij dat er te veel aandacht wordt besteed aan lengte als het gaat om relaties?

• Ja, veel te veel
  • Gewoon ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vond dit wel altijd, wilde altijd dat mijn partner langer zou zijn dan ik, maar das niet gelukt, haha. En het is voor mij nooit een reden geweest om niet met hem te willen zijn.

6 likes

Ik heb wel een keer tijdens het daten gehad dat iemand er over loog, die bracht het zelf vooraf ter sprake maar bleek vervolgens echt een stuk kleiner te zijn haha. Dat vond ik wel apart, dus voor hem blijkbaar wel echt een ding.

4 likes

Dit heb ik ook een keer meegemaakt. Iemand die op zijn profiel had staan dat ie 186 was en toen ik hem zag was ie een paar centimeter langer dan ik (ben zelf 165). Snap niet waarom je daarover zou liegen haha want dat komt toch altijd uit???

12 likes

Ik had altijd wel gedroomd dat mijn partner langer zou zijn om lekker in de armen te kunnen liggen en goed te kunnen knuffelen.
Mijn partner is maar 5 cm langer, dus niet geheel die droom.

3 likes

Ja vond het ook heel vreemd. Misschien ooit slechte ervaring mee gehad qua afwijzingen en daarna de tactiek omgegooid. Vond de lengte zelf overigens geen deal breaker, maar het noemen van een andere lengte stommer.

1 like

Ooit een man gedate die kleiner was dan ik en ik vond t echt een dealbreaker. Vond (en vind) dat overigens ook heel stom en onvolwassen van mezelf.

6 likes

Mijn moeder is stukje langer dan mijn vader en ik zit qua lengte precies er tussen. Heel gek om kleiner dan je moeder te zijn, en groter dan je vader :sweat_smile:

5 likes

Dit is bij ons ook zo. En mijn zusje is langer dan mijn moeder

1 like

Ik vind het ook gewoon onaantrekkelijk, slaat helemaal nergens op uiteindelijk maarja

4 likes

Luister jij muziek tijdens het douchen?

• Ja altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik alleen bij mijn “everything shower”