Ik kijk meestal een serie of tv programma (anders vind ik douchen echt saai want ik ben niet zo snel :’) heb het maar als muziek geteld voor m’n antwoord.
Wow iets kijken is echt al helemaal next level haha
Ik dus alleen bij mijn everything shower. Dan is echt een moment incl muziek voor mij
“Ik ben obsessed met”
- Leuk
- Neutraal
- Vreselijk
- Zeg ik zelf
- Zeg ik niet
0 stemmers
“Ik zit in mijn … era”
- Leuk
- Neutraal
- Vreselijk
- Zeg ik zelf
- Zeg ik nooit
0 stemmers
Ik luister ook vaak een podcast onder de douche. Vooral als afleiding, want onder de douche gaan mijn gedachten vaak alle kanten op en daar heb ik niet altijd zin in
Omg ja je vat het helemaal goed samen.
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen behalve Bonnie. En ja helemaal kut.
Haha ja door haar ook deze poll geloof ik. Ik haat het ook maar ik merk dat ik soms de neiging heb het ook te zeggen kan het net op tijd tegen houden
Oeps! ik zie nu pas de optie “zeg ik nooit”.
Ja Bonnie zegt ook altijd What a life en dan krimp ik altijd in een
Ik vind dit soort uitspraken altijd wel grappig en gebruik ze zelf soms ook wel. Maar soms betrap ik mezelf er op dat ik achter elkaar in TikTok frases praat en dan cringe (zie hier in actie) ik wel van mezelf.
Met het laatste seizoen van Love is Blind was het een en al dit soort onzin en nu let ik er bij mezelf meer op
In mn dagelijks leven spreek ik alleen Engels dus vind het sowieso al moeilijk om een Nederlands bericht te schrijven zonder er een Engels woord in te gooien en dat is eigenlijk al irritant genoeg.
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat zo’n ding is. Mijn vriend is rond de 5cm langer dan ik en ik ben ook met iemand aan het daten die 25cm langer is en het maakt wat mij betreft echt geen verschil? Snap echt niet wat voor redenatie daaraan hangt
Liever iemand die
- 5 cm langer is dan jij en een lichaam in proportie
- 20 cm langer is dan jij maar wel slungelig
0 stemmers
ik zou het eerder een afknapper vinden als iemand dat wel heeft
Mijn vriend is iets kleiner dan ik ben en oorspronkelijk wou ik wel altijd een man die langer was dan ik, maar ik vond hem gewoon heel leuk waardoor het me niet uitmaakte. En hoewel er geen dag is geweest dat ik daar spijt van heb gehad, zou ik liegen liegen als je niet merkt dat mensen er wel een mening over hebben soms en grapjes erover maken etc. Helemaal toen we net samen waren. Vroeger in het begin voelde ik me er weleens hyper bewust en een beetje onzeker over en droeg ik dan maar super platte schoenen en hij wat hogere maar nu boeit het me echt niet meer. Want uiteindelijk gaat het om mij en hem en andere mensen zijn maar bijzaak eigenlijk.
Ik dacht eerst wst bedoel je nou met ‘everything shower’? Maar je bedoelt daarmee denk ik als je je haar wast, scheren, maskers, enz?
Dat is voor mij zelf ook de douche waarin ik muziek luister haha
99% vult het in, is gewoon zo’n standaard ding
Mocht ik zelf groter zijn zou ik het denk ik minder een issue zijn. Maar ik heb gewoon geen zin om een koppel kabouters te zijn.
Betekent dit dat ik de langste atm actieve forummer ben?? Ik had gehoopt dat er nog wel een paar in mn categorie zaten eigenlijk
Wow deja vu!!
Ik heb heel lang gedacht ik ga niemand daten die meer dan 5 cm kleiner is dan ik want dan voel ik me lomp en groot (1.81 valt opzich wel mee maar ok).
Nu date ik iemand waarbij ik met gemak m’n kin op de bovenkant van z’n hoofd kan rusten als ik ‘m een knuffel geef, en eigenlijk boeit het me helemaal 0. Als iemand op alle vlakken leuk is en je volledig op je gemak bent, maar diegene is toevallig kleiner, kan je daar echt wel blind voor worden. Ik raad ‘t aan.