ohhh je kan het gewoon invullen? ik dacht dat mensen zelf gewoon ‘1.80’ in hun bio typten waar je alles neer kan zetten, dan is het minder raar
Ikzelf ben best lang dus heb geen zin in kleine mannen, ik vind alles onder de 1.80 gewoon klein voor een man. Ik wil een man die boven mij uit steekt ook wanneer ik hakken aan heb. Wellicht denk ik er anders over wanneer ik zelf een stuk kleiner ben. Voel mij anders een oppas als ik met mijn lange lengte een kleine man date
Tbh hangt dat helemaal van de rest af??? Ik val op kort en dik en lang en slungelig en alles ertussenin. 🫠🫠🫠 Lengte is voor mij echt op hetzelfde niveau als haarkleur, ik voel me vaag vaker aangetrokken tot donker haar, maar als iemand blond en leuk is vind ik dat net zo geweldig sexy leuk, het is echt totaal niet iets waar ik moeite mee heb om van een ander te omarmen.
Als tiener wel, maar toen had ik een eetstoornis en had ik het liefst letterlijk een kast waar ik me klein en iel naast kon voelen gedatet, toegang tot mijn echte gevoelens van aantrekking had ik niet echt.
Gaan jullie slapen
- Voor jullie moe worden
- Na jullie moe worden
- Al je moe wordt
0 stemmers
Ik baal elke avond weer dat ik naar bed gaan zo uitstel, want ik ben gewoon veel eerder moe dan ik ga slapen! Wordt vaak rond 9 uur moe en doevask pas kwart voor elf echt het licht uit.
Ik ga standaard om 11 naar boven, soms ben ik dan al moe en soms nog niet.
Ik ben meestal om 19 al kapotgesloopt dus voordat ik moe word red ik meestal niet maar als ik tussen 21 en 22 niet gewoon moe ben ga ik wel alsnog naar bed.
Ik kan altijd wel slapen dus ik ga maar op meestal dezelfde tijd naar bed, alleen als ik echt beroerd ben kijk ik niet op de klok en kan het ook gerust 19 uur zijn
Voor de brildragers
- Doe je je bril netjes in de bijbehorende koker
- Kwak je je bril neer op je kastje
0 stemmers
Ik vroeg me af of die dingen überhaupt nog veel gebruikt worden haha (als je vrijwel altijd een bril draagt dan)
Ik gebruik mn brillenkoker alleen als ik buitenshuis ben en mn zonnebril opzet
Ik draag mijn bril niet met fietsen dus dan stop ik hem wel in de koker in mijn tas, verder gebruik ik zo’n ding niet geloof ik
Ik heb 3 brillen en de brillen die ik niet draag zitten in de koker. De bril die ik die dag/nacht op heb gooi ik overal en nergens neer.
I wish. Ik maak hem Kwijt.
Ik voel me 's avonds eigenlijk nooit echt moe, ik ga gewoon slapen als ik klaar ben met de dag. Ik voel me vaak moe na inspanning (fysiek of mentaal), maar dat gaat meestal ook wel snel over. Als ik moe ben na mijn werk trekt dat bijvoorbeeld wel bij tijdens het eten of douchen.
Zo jaloers, ik voel mij eigenlijk altijd moe
Kun jij makkelijk afstand doen van spullen? Bijv. bij een verhuizing
- Ja heel makkelijk
- Nee absoluut niet, ik bewaar het liefste alles
- Mwah, ik moet wel wikken en wegen maar kan wel dingen wegdoen
0 stemmers
Een vriendin vraagt of je af wil spreken om naar een museum ofzo te gaan, wanneer kun je?
- Even m’n agenda erbij pakken, ik heb wel een gaatje ergens eind mei
- Ik kan dit weekend nog
- Over 2 weken moet wel lukken hoor
0 stemmers
hypothetisch gezien dus niet letterlijk dit weekend
Echt moeilijke vraag. Aan de ene kant ben ik vaak moe en slaperig dus ik zou vroeg kunnen gaan slapen, maar aan de andere kant kan ik ook echt uren (on)zinnig bezig zijn en rond 2u denken “ik kan de nacht doorhalen, maar wacht, dat is niet slim, dit wordt echt te gek, ik moet naar bed”. Aan de ene kant ben ik dan niet moe, maar aan de andere kant wel want als ik 23 u naar bed was gegaan had ik al lang lekker liggen tukken.
Voor mij geldt eerder dat ik bewust wil/moet zijn van hoe laat de volgende dag de wekker staat, hoe laat het nu is en dan tijd genoeg hebben om voldoende te slapen.
Dus ik laat me eerder door de klok leiden en rationeel verstand dan door mijn lichaam, want in dat geval zou ik in mijn leven ontelbare keren pas tegen de ochtend gaan slapen denk ik en dan later in de problemen komen Of juist om 20 uur al gaan slapen en nachten van 11 uur maken.
Ik dacht dat veel mensen zich wel door de klok lieten leiden + de heilige verstandige 7 a 8 uur slaap.
Ben jij altijd moe?
- Nee
- Ja (ivm ziekte)
- Gewoon ja
0 stemmers
Ook echt al vaak bloed voor laten prikken maar komt niks uit dus moe als staat van zijn it is
ik heb ja ivm ziekte gestemd maar ik heb geen lichamelijke ziekte waardoor ik moe ben, maar ik zit wel weer ziek thuis van werk vanwege mentale klachten en wat dat betreft is het misschien niet gek dat ik altijd moe ben - en de afgelopen 8 jaar ben ik eigenlijk ook constant onder hoge stress of overspannen/depressief
ja ja ik ga mijn leven beteren als ik er weer bovenop ben, kijken hoe ik dat wat beter kan inrichten
Mentaal ziek is toch net zo goed ziek? Sterkte