Voor de brildragers
- Doe je je bril netjes in de bijbehorende koker
- Kwak je je bril neer op je kastje
0 stemmers
Ik vroeg me af of die dingen überhaupt nog veel gebruikt worden haha (als je vrijwel altijd een bril draagt dan)
Voor de brildragers
0 stemmers
Ik vroeg me af of die dingen überhaupt nog veel gebruikt worden haha (als je vrijwel altijd een bril draagt dan)
Ik gebruik mn brillenkoker alleen als ik buitenshuis ben en mn zonnebril opzet
Ik draag mijn bril niet met fietsen dus dan stop ik hem wel in de koker in mijn tas, verder gebruik ik zo’n ding niet geloof ik
Ik heb 3 brillen en de brillen die ik niet draag zitten in de koker. De bril die ik die dag/nacht op heb gooi ik overal en nergens neer.
I wish. Ik maak hem Kwijt.
Ik voel me 's avonds eigenlijk nooit echt moe, ik ga gewoon slapen als ik klaar ben met de dag.
Ik voel me vaak moe na inspanning (fysiek of mentaal), maar dat gaat meestal ook wel snel over. Als ik moe ben na mijn werk trekt dat bijvoorbeeld wel bij tijdens het eten of douchen.
Zo jaloers, ik voel mij eigenlijk altijd moe
Kun jij makkelijk afstand doen van spullen? Bijv. bij een verhuizing
0 stemmers
Een vriendin vraagt of je af wil spreken om naar een museum ofzo te gaan, wanneer kun je?
0 stemmers
hypothetisch gezien dus niet letterlijk dit weekend
Echt moeilijke vraag. Aan de ene kant ben ik vaak moe en slaperig dus ik zou vroeg kunnen gaan slapen, maar aan de andere kant kan ik ook echt uren (on)zinnig bezig zijn en rond 2u denken “ik kan de nacht doorhalen, maar wacht, dat is niet slim, dit wordt echt te gek, ik moet naar bed”. Aan de ene kant ben ik dan niet moe, maar aan de andere kant wel want als ik 23 u naar bed was gegaan had ik al lang lekker liggen tukken.
Voor mij geldt eerder dat ik bewust wil/moet zijn van hoe laat de volgende dag de wekker staat, hoe laat het nu is en dan tijd genoeg hebben om voldoende te slapen.
Dus ik laat me eerder door de klok leiden en rationeel verstand dan door mijn lichaam, want in dat geval zou ik in mijn leven ontelbare keren pas tegen de ochtend gaan slapen denk ik en dan later in de problemen komen
Of juist om 20 uur al gaan slapen en nachten van 11 uur maken.
Ik dacht dat veel mensen zich wel door de klok lieten leiden + de heilige verstandige 7 a 8 uur slaap.
Ben jij altijd moe?
0 stemmers
Ook echt al vaak bloed voor laten prikken maar komt niks uit dus moe als staat van zijn it is ![]()
ik heb ja ivm ziekte gestemd maar ik heb geen lichamelijke ziekte waardoor ik moe ben, maar ik zit wel weer ziek thuis van werk vanwege mentale klachten en wat dat betreft is het misschien niet gek dat ik altijd moe ben - en de afgelopen 8 jaar ben ik eigenlijk ook constant onder hoge stress of overspannen/depressief ![]()
ja ja ik ga mijn leven beteren als ik er weer bovenop ben, kijken hoe ik dat wat beter kan inrichten
Mentaal ziek is toch net zo goed ziek? Sterkte ![]()
Ugh ik ben zooovaak als kind en puber naar musea gesleept. Gatverdamme, ieeel, wat een “zogenaamd belangrijk” idioot gedoe. Tis alleen maar omdat er billionen aan geld daar hangen. Nobody cares really
Het schijnt best lastig te groeien maar stel, je kon een rozenstruik laten groeien zou je dat doen?
0 stemmers
Nee.
Want door die stomme rozen hebben we vorig jaar luizen gekregen op alle planten en bloemen. Ondanks dat ze super mooi bloeiden hebben we er toch maar weer uitgehaald.
Als je ergens met pin betaalt wacht je dan met weglopen tot het geaccepteerd is?
0 stemmers
Ja want ik wil graag een bonnetje
(Of om te zeggen nee hoeft niet) Zo weglopen vind ik niet erg netjes
Ik vind het echt heel raar om weg te lopen voordat je transactie is geslaagd, nog nooit in me opgekomen ook ![]()
Natuurlijk blijf je wachten wtf?! Lijkt me ook raar voor de caissière als je zo wegloopt. Wat als de pin idd niet geaccepteerd wordt? Staan ze daar voor Jan Joker
Zelfde hoor, ik zag dit dus voorbij komen bij iemand die zei “hoe kun je zien dat iemand nog nooit in z’n leven ook maar een beetje financieel gestruggled heeft” en toen dacht ik ja damn zouden mensen dit echt doen.