Stel je persoonlijke vraag #49

Ugh ik ben zooovaak als kind en puber naar musea gesleept. Gatverdamme, ieeel, wat een “zogenaamd belangrijk” idioot gedoe. Tis alleen maar omdat er billionen aan geld daar hangen. Nobody cares really

Het schijnt best lastig te groeien maar stel, je kon een rozenstruik laten groeien zou je dat doen?

• Ja
  • Nee
  • Nee want ik vind het niet mooi

0 stemmers

3 likes

Nee. :rage: Want door die stomme rozen hebben we vorig jaar luizen gekregen op alle planten en bloemen. Ondanks dat ze super mooi bloeiden hebben we er toch maar weer uitgehaald.

2 likes

Als je ergens met pin betaalt wacht je dan met weglopen tot het geaccepteerd is?

• Ja uit beleefdheid
  • Ja want je weet maar nooit of hij weigert
  • Nee zou me nooit overkomen dus ik wacht niet

0 stemmers

2 likes

Ja want ik wil graag een bonnetje

(Of om te zeggen nee hoeft niet) Zo weglopen vind ik niet erg netjes

1 like

Ik vind het echt heel raar om weg te lopen voordat je transactie is geslaagd, nog nooit in me opgekomen ook :joy:

66 likes

Natuurlijk blijf je wachten wtf?! Lijkt me ook raar voor de caissière als je zo wegloopt. Wat als de pin idd niet geaccepteerd wordt? Staan ze daar voor Jan Joker

2 likes

Zelfde hoor, ik zag dit dus voorbij komen bij iemand die zei “hoe kun je zien dat iemand nog nooit in z’n leven ook maar een beetje financieel gestruggled heeft” en toen dacht ik ja damn zouden mensen dit echt doen.

3 likes

Er kan toch ook een storing zijn ofzo, alsof de enige reden code 61 is :sweat_smile:

1 like

Maar hij kan ook geweigerd worden met voldoende saldo. Zeker met dat draadlooos betalen heb ik heel vaak dat ie het niet in 1x doet…

Heb jij je nog pinpas bij je?
  • Ik zou niet weten waar die ligt
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Altijd

0 stemmers

Met pinpas
  • Betaal ik vaker contact loos dan niet contactloos
  • Vaker niet contact loos dan wel

0 stemmers

2 likes

Ik heb niet eens een pinpas meer 🥹. Ben hem een paar jaar geleden verloren, en heb nooit meer een nieuwe aangevraagd. Echt zo’n ding wat ik moet doen, maar vervolgens nooit doe.

3 likes

Om te piesen

1 like

Alleen in het buitenland op plekken waar ik niet zeker weet of ik kan pinnen. Zoals in een Oostenrijkse berghut ofzo.

2 likes

Ik heb dit net gedaan (niet direct ernaast maar wel in een vierzits aan de andere kant van het gangpad) maar vervolgens begon er een derde persoon hetzelfde te doen in de vierzits voor ons :rofl: ik ben er nu mee opgehouden maar zij niet. Het werkt dus :sparkles:AVERECHTS :sparkles:

52 likes

vaak maar nooit meer dan 20 euro ofzo eigenlijk

1 like

Ik ga binnenkort met mn buitenlandse schoonouders naar Nederland en ze blijven maar vragen hoeveel euros ze mee moeten nemen. ‘geen’ komt niet aan dus denk dat ik aan het einde van de vakantie wel weer met cash rondloop.

1 like

Maar jij hoeft toch niet met cash rond te lopen als je schoonouders dat wel doen/willen.

1 like

ja, nu heb ik het nog van wintersport en ik zie het mezelf nog wel hebben tot de volgende keer dat ik naar oostenrijk ga.

Best slecht eigenlijk voor de straatkrantenverkoop!

1 like

Ik ga ze niet met die euros laten zitten terwijl ze nooit naar het buitenland gaan en ik wel. Dus dan maak ik het geld dat ze overhouden naar ze over in ponden en neem ik die euros wel. Ik vind dit overigens niet echt erg trouwens, vooral grappig dat ze het niet willen snappen.

7 likes

Hier was ik ergens toch ook bang voor, die mensen hebben waarschijnlijk het tegenovergestelde van misofonie en het is enkel een oproep voor andere filofone breinen om eindelijk zichzelf te zijn in 't openbaar…
Goed om het eindelijk te weten en ik ben nu extra blij dat ik het nooit heb gedaan, bedankt!

2 likes

Sinds ik maaltijdcheques heb maar nog thuis woon wel, is nu mijn maandelijks budget om weg te gooien zoals ik wil aka slecht eten kopen.

1 like