Stel je persoonlijke vraag #49

Alien parfum

5 likes

mensen die tijdens het lopen ineens stilstaan midden op de stoep

49 likes

En mensen die vlak na het poortje in de supermarkt gaan stilstaan

13 likes

Parfum in het algemeen. In wasmiddel, in bodylotion, in shampoo, in huiskamers als ‘luchtverfrisser’ (wat de fuck is dat ook voor raar concept) in deodorant, op mensen die hele walmen achterlaten als ze langs je lopen. Met parfum ben ik echt een tatta en vind ik peper en zout zelfs al teveel smaak.
Ik had laatst een tester op mijn pols en ik dat heeft mijn dag zo verpest. Want elke keer als ik mijn hand naar mijn mond bracht rook ik die geur heel sterk, verziekt je hele maaltijd. Snap echt niet dat mensen zo willen leven.

6 likes

Niet-elektrische auto’s die de parkeerplaatsen aan de openbare laadpalen inpalmen waardoor ik mijn auto niet kan laden :rage:

10 likes

Ik ruik het dus nergens, echt nooit, vind dat zo’n gek concept.

5 likes

Mensen die te zacht rijden & mensen die eeuwenlang voor de koelschappen staan in de supermarkt over welke vd 2 slazakken er mooier uitziet.

8 likes

Je kan er ook zo vaak niet aan ontsnappen! Ik heb meerdere collega’s gehad die veel parfum gebruiken, daar zit je dan de hele dag in ugh. Het maakt dus niet uit of het in eerste instantie een ok/lekker luchtje is. Zó ontzettend overheersend en het verpest mijn humeur maar je kan er moeilijk wat van zeggen.
En ik snap ook niet waarom overal parfum in moet, het is altijd een extra allergeen en ik heb liever dat mijn handen bijv nergens naar ruiken, schoon is voldoende.

2 likes

Wat lijkt me dat heerlijk!

3 likes

Ja ik vind het wel jammer, haha.

5 likes

Snap ik ook wel weer. Ruik je het wel als je het zelf draagt?

2 likes

Mensen die niet door hebben dat hun knipperlicht nog aan staat. Ik vind dat zooo irritant terwijl het mij geen echt leed veroorzaakt. Ik haal ze dan altijd in zodat ik me niet meer hoef te ergeren.

33 likes

Mensen die verkeerd invoegen bij file :rage::rage::rage: dan fantaseer ik altijd dat er een sire campange kom en dat vanaf dat moment iedereen perfect invoegt

7 likes

Mensen die de spit in hun jas niet losmaken
Mensen die sloffen

16 likes

De villa’s die tegenover ons komen. Heb elke keer weer een nieuwe ergernis. Deze week dat zij in onze autovrije(!) straat die villa’s ineens twee parkeerplaatsen voor de deur krijgen en het autovrije dus straks bestemmingsverkeer wordt. Ik weet het, het is luxe, verwend en hoeveel last heb ik straks nou van die veertien auto’s maar ik zou echt a4’tjes vol kunnen tikken over hoe klote ik het vind.

9 likes

Wat is verkeerd invoegen volgens jou?

2 likes

Iedereen op een ander moment in de invoegstrook en niet om en om

4 likes

Mensen die net iets trager lopen dan ik
Als je wil inhalen moet je echt hard gaan lopeb maar erachter kleven is nog erger

17 likes

Oh! Dit heb ik ook niet geleerd :face_with_monocle:

3 likes

Dingen die oneveredig veel geluid maken, zoals het openen van een blikje.

9 likes