Stel je persoonlijke vraag #49

Thanks, ik ga dit even opzoeken!

1 like

Ik ging al naar het strand voor de Duinenmars, dus goeie timing :sun_with_face:

3 likes

Ik ga morgen naar de efteling :star_struck: :carousel_horse: (en zondag en maandag ook :joy: )

17 likes

Hardlopen maar das in elk weer :tada:

9 likes

Klussen in huis :smiling_face_with_tear:

Voor de goede orde, mijn ‘goh lollig’ is sarcastisch! :sweat_smile::expressionless:

5 likes

Ja dit @JustinBieber . Ik houd echt van alle honden, ook deze, maar dit is wel gewoon ook regelmatig in het nieuws geweest.

Kinderen vaak slachtoffer hondenbeet, plastisch chirurgen willen maatregelen Dit is alleen al een artikel van de afgelopen jaren. Wat waarschijnlijk naar hetzelfde onderzoek wijst, het is best een algemeen bekend iets eigenlijk. Ze zeggen ook dat een teckel ook voor bijtincidenten zorgen, maar dat er toch wel naar voren komt dat het vaker en ernstiger is bij de zogenoemde ‘hoogrisico honden’.

6 likes

Dankjewel!

3 likes

Ik ben frequent poster in het hondentopic maar zelfs mij gaat dit te lang door :joy:

6 likes

Sorry

Hier een poll, omdat ik echt enorm uit kijk naar het weer morgen, maar ben vergeten hoe warm 24 graden is.

Wat doe jij aan? :sunny:

• Blote benen
  • Blote armen
  • Open schoenen
  • Jas
  • Zonder jas
  • Anders, namelijk

0 stemmers

4 likes

Eindelijk weer een spijkerjas :star_struck:

7 likes

Ik zie wolken voorspeld :grimacing:

2 likes

Maar eigenlijk vind ik het zonde om nu al mijn zomerkleren te debuteren :joy:

4 likes

Deze sluit wel aan bij de poll van @Zemraluani een paar dagen terug maar: mensen die zich te warm aankleden!! :weary:

5 likes

Ik wil wel blote benen icm een langere jurk maarrrrrrr dan moet ik eerst dat oerwoud omkappen en daar heb ik minder zin in dus het wordt waarschijnlijk gewoon een broek.

4 likes

Kan ook maar weer uit 1 plek in NL komen deze persoon

2 likes

WTF HAHAHAHA daar had ik niet eens op gelet!

1 like

Dta weer langs de A12 te supporteren.

4 likes

Aangezien mijn plannen voor morgen een wedstrijd spelen zijn, moet ik een lang broek aan met lange dikke sokken eronder en een shirt met lange mouwen. Haat mijn leven nu al, haha

1 like

En ook vaak die halskettingen die ze omhebben, ziet er echt daarom alleen al agressief uit getsie. Soms zelfs met van die spikes en ik zie er dan in mn hoofd zo’n oldschool gabber bijlopen die naar thunderdome ging in een lonsdale pakkie.

@kali die deense dogs die in mn straat wonen zijn inderdaad grote vriendelijke reuzen. Heb verder geen ervaring met andere deense dogs maar ze waren wel echt braaf en cute. Alleen als ze dan weer opstaan is het echt zo groot. Net een soort kleine pony qua hoogte. Enorm.

2 likes