Stel je persoonlijke vraag #49

Corgi of golden retriever
Klein met een goeie kont of een knuffelaar die je niet tegenspreekt

4 likes

Hebben jullie je ramen al gelapt?

4 likes

Welke windkracht is morgen in jouw verblijfplaats voorspeld?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Waar ik ben dus windkracht 5 en daardoor heb ik aanzienlijk minder zin in die 24 graden.

3 likes

Lekker uitwaaien in de zon!

Waarom zulke actieve honden. Ik wil een luie donder.
Verwacht dat ik te veel last heb van hooikoorts om te genieten van ‘t warme weer zaterdag. Lang leve bomenpollen

4 likes

Ik wacht tot mijn man het niet meer kan aanzien. Ik vermoed dat hij dezelfde tactiek erop na houdt.

3 likes

Een corgi die je niet tegenspreekt :joy:

Die van mij heeft overal een mening over. Ze luistert wel, maar ondertussen moet ze wel even laten weten dat ze het ronduit belachelijk vindt dat ze moet gaan zitten.

Edit: oh je bedoelde golden đŸ« 

3 likes

Corgi’s hebben sass met een ass

3 likes

Sorry voor al het hondengepost.

Daarom nu tijd voor de eierbal. Ik las in het wjekw topic dat mensen dit lekker vinden.

Een eierbal:

• Gatverdamme wat is dit voor troep!
  • Mwah wel oke
  • Heerlijk
  • Anders?

0 stemmers

Ik heb het alleen maar in groningen dacht ik gegeten maar ik vind het niks. Ik houd ook niet van een superhard gekookt ei. En dat was al zo’n 7 jaar geleden dus misschien is het recept verbeterd lol

Ik heb het nooit op maar het lijkt me echt heel vies.

10 likes

Als jij een nieuwsbericht leest over ‘een Nederlands echtpaar’

Denk je dan:

• Dit kan een stel van alle leeftijden zijn
  • Dit gaat over wat oudere mensen

0 stemmers

Ik merkte gelijk dat ik aan oudere mensen dacht terwijl dit strikt genomen over ieder getrouwd stel kan gaan.

2 likes

Heb gelijk een pensioen gerechtigd anwb stelletje in mijn hoofd

Edit: Deze twee
IMG_4502

27 likes

Haha ja precies!

Bij jongere mensen verwacht ik de term ‘een nederlands stel’. Terwijl ik daar eigenlijk geen enkele reden voor heb :joy:

4 likes

Ontspannen tot ik weer loop te treuzelen en met haast naar mn werk ga ookal ben ik al te laat om op tijd te zijn :thumbsup: . Iedere dag weer.

5 likes

Mijn lichaam en hersenen hebben 's ochtends helemaal geen capaciteit voor stress, die moeten eerst rustig opstarten

6 likes

Heb alleen stress in bijzondere situaties, dan slaap ik slecht en ben ik sowieso onrustig, bang om te laat te komen etc. Bijvoorbeeld belangrijke zakelijke afspraken of examens ed.

4 likes

haha ik heb echt gisteren ofzo exact deze poll gemaakt

4 likes

sorry voor de dubbelpost maar ik heb dit heel erg en daardoor blijf ik soms ook gewoon veel te lang liggen omdat ik dan geen zin heb om aan mijn werk te beginnen

4 likes

Wow wat heftig dat er zoveel mensen wakker worden met stress! Dat lijkt me heel naar

4 likes