Corgi of golden retriever
Klein met een goeie kont of een knuffelaar die je niet tegenspreekt
Hebben jullie je ramen al gelapt?
Welke windkracht is morgen in jouw verblijfplaats voorspeld?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Waar ik ben dus windkracht 5 en daardoor heb ik aanzienlijk minder zin in die 24 graden.
Lekker uitwaaien in de zon!
Waarom zulke actieve honden. Ik wil een luie donder.
Verwacht dat ik te veel last heb van hooikoorts om te genieten van ât warme weer zaterdag. Lang leve bomenpollen
Ik wacht tot mijn man het niet meer kan aanzien. Ik vermoed dat hij dezelfde tactiek erop na houdt.
Een corgi die je niet tegenspreekt
Die van mij heeft overal een mening over. Ze luistert wel, maar ondertussen moet ze wel even laten weten dat ze het ronduit belachelijk vindt dat ze moet gaan zitten.
Edit: oh je bedoelde golden đ«
Corgiâs hebben sass met een ass
Sorry voor al het hondengepost.
Daarom nu tijd voor de eierbal. Ik las in het wjekw topic dat mensen dit lekker vinden.
Een eierbal:
- Gatverdamme wat is dit voor troep!
- Mwah wel oke
- Heerlijk
- Anders?
0 stemmers
Ik heb het alleen maar in groningen dacht ik gegeten maar ik vind het niks. Ik houd ook niet van een superhard gekookt ei. En dat was al zoân 7 jaar geleden dus misschien is het recept verbeterd lol
Ik heb het nooit op maar het lijkt me echt heel vies.
Als jij een nieuwsbericht leest over âeen Nederlands echtpaarâ
Denk je dan:
- Dit kan een stel van alle leeftijden zijn
- Dit gaat over wat oudere mensen
0 stemmers
Ik merkte gelijk dat ik aan oudere mensen dacht terwijl dit strikt genomen over ieder getrouwd stel kan gaan.
Heb gelijk een pensioen gerechtigd anwb stelletje in mijn hoofd
Edit: Deze twee
Haha ja precies!
Bij jongere mensen verwacht ik de term âeen nederlands stelâ. Terwijl ik daar eigenlijk geen enkele reden voor heb
Ontspannen tot ik weer loop te treuzelen en met haast naar mn werk ga ookal ben ik al te laat om op tijd te zijn . Iedere dag weer.
Mijn lichaam en hersenen hebben 's ochtends helemaal geen capaciteit voor stress, die moeten eerst rustig opstarten
Heb alleen stress in bijzondere situaties, dan slaap ik slecht en ben ik sowieso onrustig, bang om te laat te komen etc. Bijvoorbeeld belangrijke zakelijke afspraken of examens ed.
haha ik heb echt gisteren ofzo exact deze poll gemaakt
sorry voor de dubbelpost maar ik heb dit heel erg en daardoor blijf ik soms ook gewoon veel te lang liggen omdat ik dan geen zin heb om aan mijn werk te beginnen
Wow wat heftig dat er zoveel mensen wakker worden met stress! Dat lijkt me heel naar