Stel je persoonlijke vraag #49

Waarom zou dat raar zijn?

15 likes

Ja net als dat ik soms verbaasd ben over het tijdstip waarop mensen wakker zijn. Dan loop ik s’nachts naar huis bijvoorbeeld, en dan loop ik iemand tegemoet, en dan kan ik soms echt denken “jezus het is 02:00 s’nachts, hoezo ben jij nog wakker?”

6 likes

Haha maar jij bent dan toch ook nog wakker?

2 likes

Ja, maar dan kom je weer uit op de poll van @Nysmn

2 likes

Had jij vroeger een crush op ryan sheckler?

Ik vond skaters dus ontzettende kneuzen en echt van die bepaalde types, nog steeds trouwens. Maar ryan was ik ineens als bassischoolkind zelfs verliefd op.

• Wie is dat?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

cVO0g1r2_400x400

Ik vind hem nu nog weer leuk denk ik haha

3 likes

Ik herinner me nog die grote diamanten oorbellen ik vind dat zo onaantrekkelijk

12 likes

Haha ja, die zo zwaar waren dat ze dan zo naar beneden gekanteld hingen. Echt lelijk.

12 likes

Dit doet me eraan denken dat mijn kind laatst boos op me werd toen ik vroeg hoe haar meester van de bso heet. ‘Gewoon meester’. ‘Ja, maar hij heeft toch ook een naam? Net zoals juf Petra, meester Bas
’. ‘Neeheeeee zijn Naam Is Gewoon Meester!!!’ :angry::angry:

15 likes

Nee hij was altijd aan het janken, vond het echt een slappe zak.

Hij had ook zo’n waardeloze vader die te jong deed en een moeder die hem behandelde als hoofd van het gezin.

7 likes

Haha dit heb ik op de sportschool als ik iemand daar vaak zie. Dan denk ik wow jij sport echt veel want altijd als ik er ben ben jij er ook! Maar misschien denkt diegene dat ook over mij :sweat_smile:

10 likes

nee ik had altijd het gevoel dat hij 12 was en ook niet ouder werd.

edit: ik zie dat we maar 2 jaar schelen oke dan

1 like

Jaa en dan helemaal als je dan een keer op een afwijkend tijdstip dan ‘normaal’ gaat en dat je die persoon dan ALSNOG daar ziet :exploding_head:

5 likes

hahahaha ja dat herken ik! Of als ik daar midden op de dag ben, dat ik mij afvraag wat al die mensen er op dat tijdstip te zoeken hebben. Hallo, moeten zij niet gewoon werken ofzo?!

2 likes

Haha kind heeft elk mogelijk bot in zn lichaam gebroken en dan “slappe zak”. Ik kan me z’n vader niet meer herinneren maar z’n moeder wel ja. Dat was volgens mij zn grootste fan.

1 like

Niet zozeer mijn kijk op het leven maar het had te maken met mijn overleden vader en dat heeft me toen zoveel rust gegeven. Dat heeft wat dat betreft wel echt iets veranderd aan hoe ik me toen voelde en dat neem ik nog steeds elke dag mee.

2 likes

Nee niet om het vallen, maar hij was dan verliefd op een Ashley/Jessica/Madison ofzo en die wilde hem dan niet en dan ging ie daar heel lang over sulken en zeiken.

5 likes

Ik was wel op iedereen in de film Lords of Dogtown

5 likes

Ah ja zoiets herinner ik me ook, en dan hadden ze echt van die typisch amerikaanse teenage dubble dates in een of andere aftandse mall hahaha

3 likes

Wow, ik had ‘wie is dat’ gestemd maar zodra ik dit las zag ik hem weer helemaal voor me. Hoop dat die trend nooit terugkomt.

2 likes

Ik vond hem zo’n ontzettende zeikerd altijd.

2 likes