Stel je persoonlijke vraag #49

En ik dacht altijd “kies gewoon voor je beste vriendin Taylor, zij is leuk!!!” Ipv die andere meiden

2 likes

Als jij tegen een probleem(klein of groot) aanloopt en niet meteen weet hoe en wat, bel je dan een van je ouders?

• Ja, geregeld
  • Ja, komt wel voor
  • Bij uitzondering
  • Nooit
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Bij alles wat gerepareerd moet worden is mijn vader de eerste die ik bel

4 likes

Ik snap echt niet wat het probleem daarmee is? Ik weet dat ik nog veel te afhankelijk ben, maar waarom zou iedere generatie het wiel opnieuw uit moeten vinden? Als er iemand is die het weet is dat toch veel handiger?

3 likes

Ik zie nergens een oordeel van @babushkababy.

17 likes

Nee dat kwam uit het unsuccesful adulting topic.

2 likes

Ik heb dit met mijn broer haha. Zou niet weten wat ik zonder die man moet

6 likes

Haha ik bel werkelijk om bijna elke scheet mijn ouders als mid dertiger. Meer dat ik denk, als ze er niet meer zijn zal ik wel pas écht volwassen worden en mijn eigen oplossingen bedenken zonder hun bevestiging te kunnen krijgen.

5 likes

Toen mijn vader nog leefde wel. Aan mijn moeder heb ik helemaal niks.

4 likes

Daarbij denk ik dat veel ouders die volwassen kinderen hebben het ook gewoon leuk vinden om hun kind nog ergens mee te helpen. Zodat ze zich nog weer lekker de vader of moeder kunnen voelen haha.

13 likes

Ik zou willen dat ik m’n ouders als back-up heb voor zaken. Ik vind dat echt een onderschatte luxe.

28 likes

Mijn moeder zei van de week nog, kind als je vader doodgaat dan weet ik van alles niks!

Alleen dat al vond ik toen ik opgroeide een goede reden om zelf ook dingen te kunnen/snappen

3 likes

Alleen als ze rijk zijn

12 likes

Ik denk dat mensen die zo hard willen bewijzen dat het geweldig is om sahm te zijn stiekem spijt hebben voor hun keuze voor een heel gebroed aan kinderen.

4 kinderen voor je 30e is toch ook gewoon gekkenwerk, dat wil toch geen enkele vrouw echt?

20 likes

Zelfs dat eerste lijkt me echt de hel. Zo vermoeiend en eenzaam.

1 like

Ja dat dus. Ik zie mezelf voor me op een boerderij ergens op de countryside lekker hele dag aan het bakken met 1 of HOOGUIT 2 lieve rustige kindjes. Onze diertjes knuffelen. En een rijke man hebben waardoor ik alsnog alles heb dat ik wil lol.

Maarja is niet hoe dat zal gaan :joy:
Overigens wil ik nog steeds niet full time gaan werken, vooral niet in de beginjaren van mijn kind (zeg ik nu althans).

2 likes

Voor wat voor dingen dan?

1 like

Als ik het zie denk ik: oh wat lekker. Vooral voor de kinderen dat ze lekker thuis zijn (onze kinderen haten school en kdv, dus zouden dat heeelijk vinden). Maarrr nee dankje, ik word zelf te blij van m’n werk en de afwisseling. Zou doodongelukkig worden van thuis zijn fulltime (nog los van dat je niks opbouwt en afhankelijk bent financieel. Dat zou je kunnen regelen op papier natuurlijk). Dus zoveel mogelijk thuis zijn regelen we door allebei niet fulltime te werken :+1:t3:.

2 likes

Ik kan alleen maar denken hoe tering dom het eruit ziet dat je steeds je camera neer moet zetten om dan vervolgens op beeld takken te gaan zoeken enzo

6 likes

Ik las laatst een essay waarin het perfect verwoord werd, want ik ben aangetrokken tot elk idee van weinig werken, maar tradwife? Nah:

“ As Blink 182 once so wisely said: “ work sucks, I know ”, but it’s worrying to see modern women advocate for opting back into a system that costs us our freedoms, independence, and in worst-case scenarios, our lives. A system that leaves women wholly at the mercy of a man’s kindness to survive may seem like a viable life choice if you are a naive adolescent, but anyone who has ever actually dated a heterosexual man should know better than to advocate it as the way to win for an average woman under patriarchy.”

49 likes