Mijn vriendin heeft dit gehad. Toen ze moesten betalen bleek het dus niet gratis te zijn.
Ik heb dit ook een keer gehad, vond dat best stom.
Werd er echt gezegd âvan het huisâ? Want dan mag je klagen en zeggen dat het niet klopt wat ze gezegd hebben. Als ze gezegd hebben: âkan ik jullie een aperitief aanbieden?â kan het wĂ©l zijn dat je moet betalen, maar als ze er âvan het huisâ bij zeggen moet het gratis zijn (want dat is gewoon wat die woorden betekenen).
Zoals een âhuiswijnâ zou ik dat interpreteren.
Een aperitief zou ik niet zo snel gratis verwachten. Eerder een digestief die dan gewoon aan tafel wordt gebracht zonder te vragen.
Hahaha nee de laatste keer dat ik ging was gewoon zoo slecht geregeld. Echt ellende en het kost je bijna 20 euro? Helemaal klaar mee. Maar nog steeds geen blote man gezien
@Solee nou ik ook. Weet niet of ik er iets van durf te zeggen. Maar na dit verhaal ben ik dan wel alerter.
@anon59849077 ja, er werd echt gezegd van het huis
Ik kom nooit in een restaurant en zeker niet voor aperitief maar deze optie had ik idd ook bedacht maar ik vind het nog steeds niet kloppen
Zijn er hier mensen die bij de ABN amro zitten én die hun boodschappen bij de Albert Heijn doen?
- ik niet
- Ja ik
0 stemmers
Heb jij ook wel eens dat je je abn amro bankieren-app opent ipv de albert heijn app in de winkel? Of andersom?
- Omg ja
- Nee
0 stemmers
Ik open wel vaak de Waze app als ik de ah app of mijn podcast app wil hebben (allemaal blauw)
Nee, maar wel vaak mijn ING-app ipv PostNL en andersom.
En mijn rekenmachine ipv wekker, want dat is allebei iets met cijfers. Blijft misgaan.
Wel vaak mijn flitsmeister ipv weer-app
Of basic fit en thuisbezorgd, die apps lijken ook op elkaar
Omdat ik net in de T las dat het volgende week wellicht kan gaan sneeuwen, zou je daar nu nog zin in hebben?
- Aub niet zeg
- Ja leuk!
- Maakt me niets uit
0 stemmers
Als er wel gewoon een zonnetje bij blijft leuk!
ik heb nooit zin in sneeuw
Wtf nee, ik wil terras weer.
Ah bah die gladde prut, het is nooit een mooi sneeuwpak maar altijd zoân modderbende, dat mogen ze houden
Aaaw kut net mijn hele tuin gedaan
Maar hoe dan? Zie in mân weerapp alleen temperaturen van 10+