Nee, maar wel vaak mijn ING-app ipv PostNL en andersom.
En mijn rekenmachine ipv wekker, want dat is allebei iets met cijfers. Blijft misgaan.
Nee, maar wel vaak mijn ING-app ipv PostNL en andersom.
En mijn rekenmachine ipv wekker, want dat is allebei iets met cijfers. Blijft misgaan.
Wel vaak mijn flitsmeister ipv weer-app ![]()
Of basic fit en thuisbezorgd, die apps lijken ook op elkaar
Omdat ik net in de T las dat het volgende week wellicht kan gaan sneeuwen, zou je daar nu nog zin in hebben?
0 stemmers
Als er wel gewoon een zonnetje bij blijft leuk!
ik heb nooit zin in sneeuw
Wtf nee, ik wil terras weer.
Ah bah die gladde prut, het is nooit een mooi sneeuwpak maar altijd zoân modderbende, dat mogen ze houden
Aaaw kut net mijn hele tuin gedaan
Maar hoe dan? Zie in mân weerapp alleen temperaturen van 10+
Ja daarom staat er ook de T, maar het wordt sowieso wel weer een stuk kouder
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2113979611/weersomslag-op-komst-kou-en-mogelijk-zelfs-sneeuw-nadert-ons-vanuit-noordpool
Eigenlijk te stom. Maar toch nostalgie, omdat mijn vader ze vroeger heel grappig vond.
Leslie / the naked gun, nee
Police squad op zijn tijd, ja.
Hot shots met Charlie Sheen, ja!!
Police squad! is de tv-serie die vooraf ging aan The Naked Gun films, ook met Leslie Nielsen. Bedoel jij misschien Police Academy of nog een andere?
Dat soort âflauweâ films zijn voor mij echt nostalgie, mijn opa en oma vonden dat geweldig haha.
Oh ja je hebt gelijk, police academy!
Ik vind leslie gewoon helemaal niks. Net als Chevy Chase
Technisch gezien minimale chevy chase maar de vacation remake uit 2015 oid is echt mn fave comedy. Die auto die steeds Koreaans schreeuwt en de stoelen die omdraaien kan ik echt elke dag om lachen.
Nooit van gehoord!? Maar de trailer
![]()
Ik houd ook wel van flauwe Engelse humor zoals Hot Fuzz
Heb jij een plastuit?
0 stemmers
Ik sta al ruim een uur stil in de file en heb nu spijt er geen te hebbenâŠ
Werkt denk alleen bij kleine plasjes toch? Als je veel (en nodig) moet plassen zit te tuit vol voordat het eruit kan lopen lijkt mij?
Ik heb een ongebruikte tubble ![]()