Stel je persoonlijke vraag #49

Kan jij rustig blijven als iemand boos op je is?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee! Vieze vuile bitch die boos op me is! :face_with_symbols_over_mouth:

0 stemmers

Vandaag kwam iemand kwaad binnen en iedereen zat heel lief tegen haar te doen.
Ik: “Ey doe ff normaal joh!”
Ben echt een hork

1 like

Ik denk dat wat jij beschrijft voor veel vrouwen geldt en ook zeker reden is dat de 4B movement zich zo aan het verspreiden is.
Ik denk dat deze beweging reageert op grote maatschappelijke problemen die door mannen veroorzaakt worden zoals femicide, seksueel geweld, huiselijk geweld, (straat)intimidatie, grensoverschrijdend gedrag, de loonkloof, etc. Maar dat het ook gaat over de kleinere dingen zoals de verdeling van zorgtaken, huishoudelijke taken, mental load, etc. in een relatie en precies zoals jij zegt: dat een relatie een positieve toevoeging moet zijn in je leven, in plaats van dat het je als vrouw vooral wat kost. Ik denk dat de verspreiding van deze beweging ook niet voortkomt uit een soort mannenhaat maar vanuit het besef hoe ver we als vrouwen gekomen zijn en dat we geen genoegen hoeven te nemen met mannen die onze kwaliteit van leven verminderen.

16 likes

ja krijg de tering

7 likes

Haha ik moet alleen maar lachen als een boos iemand dit tegen mij zegt :joy: Sowieso boze mensen die intimiderend proberen over te komen

5 likes

Inwendig denk ik wel “the fuck doe ff lekker normaal” uitwendig blijf ik kalm omdat ik diegene niet zijn/haar gewenste reactie wil geven. Die macht geef ik hem/haar lekker niet :joy:

3 likes

Ik

7 likes

Ja, heb geen zin om van iemand anders zijn probleem mijn probleem te maken.

3 likes

Je bent in een restaurant. En de bediening bied je een aperitief aan van het huis. Wat denk je dan?

• Gratis
  • Zelf betalen
  • Kan beiden dus ik vraag het eerst.

0 stemmers

2 likes

Wat is anders van het huis?

13 likes

Deze borrelplank:

• Ziet er goed uit, boeiend dat alles elkaar raakt
  • Nee dit kan echt niet, het eten mag elkaar niet raken
  • Alleen erg als het vlees tegen de niet vega dingen aanligt, verder mag alles elkaar raken

0 stemmers

Mijn vriendin heeft dit gehad. Toen ze moesten betalen bleek het dus niet gratis te zijn.

1 like

Ik dacht dat we weer in de keukenkastjes borrelplank doken.

51 likes

Ik heb dit ook een keer gehad, vond dat best stom.

1 like

Werd er echt gezegd ‘van het huis’? Want dan mag je klagen en zeggen dat het niet klopt wat ze gezegd hebben. Als ze gezegd hebben: ‘kan ik jullie een aperitief aanbieden?’ kan het wél zijn dat je moet betalen, maar als ze er ‘van het huis’ bij zeggen moet het gratis zijn (want dat is gewoon wat die woorden betekenen).

18 likes

Zoals een “huiswijn” zou ik dat interpreteren.

Een aperitief zou ik niet zo snel gratis verwachten. Eerder een digestief die dan gewoon aan tafel wordt gebracht zonder te vragen.

2 likes

Hahaha nee de laatste keer dat ik ging was gewoon zoo slecht geregeld. Echt ellende en het kost je bijna 20 euro? Helemaal klaar mee. Maar nog steeds geen blote man gezien

1 like

@Solee nou ik ook. Weet niet of ik er iets van durf te zeggen. Maar na dit verhaal ben ik dan wel alerter.

@anon59849077 ja, er werd echt gezegd van het huis

Ik kom nooit in een restaurant en zeker niet voor aperitief :joy: maar deze optie had ik idd ook bedacht maar ik vind het nog steeds niet kloppen

2 likes

Ik ben 2 avonden achter elkaar naar Inception geweest, omdat we hem heel graag nog eens wilden zien om het goed te begrijpen (en er gingen de 2e keer ook nog anderen mee die hem nog niet gezien adden)

5 likes

Zijn er hier mensen die bij de ABN amro zitten én die hun boodschappen bij de Albert Heijn doen?

• ik niet
  • Ja ik

0 stemmers

Heb jij ook wel eens dat je je abn amro bankieren-app opent ipv de albert heijn app in de winkel? Of andersom?

• Omg ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes