Ik open wel vaak de Waze app als ik de ah app of mijn podcast app wil hebben (allemaal blauw)
Nee, maar wel vaak mijn ING-app ipv PostNL en andersom.
En mijn rekenmachine ipv wekker, want dat is allebei iets met cijfers. Blijft misgaan.
Wel vaak mijn flitsmeister ipv weer-app
Of basic fit en thuisbezorgd, die apps lijken ook op elkaar
Omdat ik net in de T las dat het volgende week wellicht kan gaan sneeuwen, zou je daar nu nog zin in hebben?
- Aub niet zeg
- Ja leuk!
- Maakt me niets uit
0 stemmers
Als er wel gewoon een zonnetje bij blijft leuk!
ik heb nooit zin in sneeuw
Wtf nee, ik wil terras weer.
Ah bah die gladde prut, het is nooit een mooi sneeuwpak maar altijd zoān modderbende, dat mogen ze houden
Aaaw kut net mijn hele tuin gedaan
Maar hoe dan? Zie in mān weerapp alleen temperaturen van 10+
Ja dit is gelul toch
Ja daarom staat er ook de T, maar het wordt sowieso wel weer een stuk kouder
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2113979611/weersomslag-op-komst-kou-en-mogelijk-zelfs-sneeuw-nadert-ons-vanuit-noordpool
Eigenlijk te stom. Maar toch nostalgie, omdat mijn vader ze vroeger heel grappig vond.
Leslie / the naked gun, nee
Police squad op zijn tijd, ja.
Hot shots met Charlie Sheen, ja!!
Police squad! is de tv-serie die vooraf ging aan The Naked Gun films, ook met Leslie Nielsen. Bedoel jij misschien Police Academy of nog een andere?
Dat soort āflauweā films zijn voor mij echt nostalgie, mijn opa en oma vonden dat geweldig haha.
Oh ja je hebt gelijk, police academy!
Ik vind leslie gewoon helemaal niks. Net als Chevy Chase
Technisch gezien minimale chevy chase maar de vacation remake uit 2015 oid is echt mn fave comedy. Die auto die steeds Koreaans schreeuwt en de stoelen die omdraaien kan ik echt elke dag om lachen.
Nooit van gehoord!? Maar de trailer
Ik houd ook wel van flauwe Engelse humor zoals Hot Fuzz
Heb jij een plastuit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik sta al ruim een uur stil in de file en heb nu spijt er geen te hebbenā¦