Stel je persoonlijke vraag #49

en nu? bestellen mensen dingen op jouw kosten?

Nee, aangifte gedaan enzo en dan wordt je klarna geblokkeerd. Dus al zou ik het willen, ik kan er geen gebruik van maken

2 likes

Hoe ben je daar achter gekomen dan?

Wat vind jij van werken in een kantoortuin?

• Fijn
  • Neutraal
  • Niet fijn
  • Heel erg kut
  • Geen ervaring mee / nvt

0 stemmers

• Ik denk dat de kantoortuin mijn werk / productiviteit bevordert
  • Ik denk dat de kantoortuin mijn werk / productiviteit niet bevordert
  • Ik denk dat het geen invloed heeft op werk en productiviteit
  • Ik ben van de stroming die vindt dat je thuis moet werken als je echt werk gedaan moet krijgen
  • Ik denk hier niet over na
  • nvt zei ik toch

0 stemmers

1 like

Ik kreeg een melding met bedankt voor je bestelling terwijl ik niks had besteld. En ik was het ook niet vergeten oid, het ging om een nike tech pak in maat S haha

1 like

Zolang ik ook af en toe ergens anders kan zitten en het kan combineren met thuiswerken vind ik het een fijne afwisseling. Maar fulltime in een kantoortuin, hell nahh.

6 likes

Ja ik denk dat ik gewoon te erg de stem van mn ouders over nO0iT LeNEn ho0R door mn hoofd hoor schellen haha, slaat ook helemaal nergens op

5 likes

Hier precies hetzelfde, al zijn mijn ouders nu wel helemaal van achteraf betalen terwijl ik me dus nog braaf aan hun wijze les houd. Vind achteraf betalen ook gewoon irritant want ik wil geen geld op mijn rekening dat al ā€œuitgegevenā€ is.

3 likes

Jawel. Maar als je hard en veel plas vult dat bovenkantje zich sneller dan dat het uit te tuit kan komen toch? Lijkt mij in ieder geval.

4 likes

Hoe groot is jouw plasser dan (sorry voor mn bewoording) haha je hebt toch geen groter gat dan dat gat van die plastuit :joy:

4 likes

:sob::sob: stel je hackt klarna voor nike tech

5 likes

Normaal maakt het me niet uit maar momenteel loop ik op krukken dus liever niet :smiley:

Ik vind beide ruk maar als ik moet kiezen kantoortuin (en dan 6 uur per dag ofzo), thuis krijg ik echt weinig gedaan en heb nu werk waarbij het wel echt meetbaar is.

2 likes

Ja een pakketpunt in zeist ofzo. Ik woon in Tilburg. Maar het was op eerste kerst en ondanks dat was mn account dezelfde avond nog opgeheven. Het adres van het pakketje heb ik uiteindelijk kunnen wijzigen maar het huis van een vriendin in Tilburg (heel groot pand met veel studenten dus dan dachten we als ze het komen halen zijn we niet bang) maar is ergens kwijtgeraakt. En ook niet betaald.

1 like

Mijn werk verhuist binnenkort naar een plek waar een gigantische kantoortuin is bedacht voor alle 10 onderzoeksgroepen en die kunnen we dan delen met studenten. Ik ga deze ramp vanaf een afstandje bekijken. Binnen een jaar komen er tussenwanden, kan niet anders

5 likes

Aan de ene kant ben je sneller afgeleid in een kantoortuin, aan de andere kant heb je wel een soort sociale controle waardoor je wel moet werken terwijl ik thuis soms rustig een uur iets anders ga doen. Dus qua productiviteit is het om het even denk ik.

6 likes

Productiviteit is alleen goed voor de werkgever toch
Volgens mij is uit meerdere onderzoeken al wel gebleken dat een kantoortuin tot meer stress leidt etc, dan liever minder productief en minder stress dan een kantoortuin

17 likes

Vertel jij iemand snel dat diegene talent heeft?

• Nee
  • Medium
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik vind echt zelden dat iemand talent heeft maar als ik dat vind dan zal ik wel snel m’n positieve verbazing uiten van wow je bent vet goed hierin! Oid

6 likes

Ik vind de kantoortuin echt de hel op aarde en snap niet dat iemand ooit bedacht heeft dat dit handig zou zijn.

Op mijn vorige werk hadden we dit en ik werkte toen heel veel thuis omdat ik gewoon niet kan werken met zoveel prikkels om me heen. Op mijn huidige werk zit ik op een kamer met 2 andere collega’s en ik werk nu vaker op kantoor omdat ik me nu wel kan focussen op kantoor. En ik dacht dat ik een thuiswerktype was, maar ben vooral iemand die gillend gek wordt in een kantoortuin.

4 likes