Werkt denk alleen bij kleine plasjes toch? Als je veel (en nodig) moet plassen zit te tuit vol voordat het eruit kan lopen lijkt mij?
Ik heb een ongebruikte tubble
Haha het is toch de bedoeling dat het eruit loopt.
Ben jij een clean as you go persoon in de keuken?
- Ja
- Ja vrijwel alles is gedaan als ik ga eten
- Nee niet echt
- Het is een enorme bende als ik klaar ben met koken
0 stemmers
Je moet altijd wel even wachten tussendoor. Dan kun je net zo goed schoonmaken/opruimen.
Heb jij NOG NOOIT iets besteld en achteraf pas betaald via Klarna etc etc etc?
- Ja heb ik nog nooit gedaan
- Nee wel eens gedaan maar nu niet meer
- Nee doe ik nog steeds
0 stemmers
Is daar iets mis mee?
Nee! Maar was net op het nieuws dat er kennelijk veel jongeren zijn die daardoor schulden hebben en daarom dacht ik eraan.
Heb het zelf nooit overwogen om te doen
Ik doe dat als het kan altijd. Niet omdat het later afgeschreven wordt maar omdat ik dan kan betalen als ik iets ook daadwerkelijk hou. Als ik het retourneer dan hoef ik dus niet weer te wachten op m’n geld en in de gaten te houden of dat wel komt.
Ja dit inderdaad! En ik zet het betreffende geld apart op een potje.
Ah, nieuwe nog niet gezien. Ik vind het wel chill vooral bij kleinere webshops die ik niet ken. Kan ik betalen als ik het eenmaal heb.
Same. Vind het ook gewoon prettiger om te betalen als het product er al is. Allemaal via Klarna, dat is ook nog eens overzichtelijker dan wanneer je verschillende sites in de gaten moeten houden.
Mijn klarna is gehackt
en nu? bestellen mensen dingen op jouw kosten?
Nee, aangifte gedaan enzo en dan wordt je klarna geblokkeerd. Dus al zou ik het willen, ik kan er geen gebruik van maken
Hoe ben je daar achter gekomen dan?
Wat vind jij van werken in een kantoortuin?
- Fijn
- Neutraal
- Niet fijn
- Heel erg kut
- Geen ervaring mee / nvt
0 stemmers
- Ik denk dat de kantoortuin mijn werk / productiviteit bevordert
- Ik denk dat de kantoortuin mijn werk / productiviteit niet bevordert
- Ik denk dat het geen invloed heeft op werk en productiviteit
- Ik ben van de stroming die vindt dat je thuis moet werken als je echt werk gedaan moet krijgen
- Ik denk hier niet over na
- nvt zei ik toch
0 stemmers
Ik kreeg een melding met bedankt voor je bestelling terwijl ik niks had besteld. En ik was het ook niet vergeten oid, het ging om een nike tech pak in maat S haha
Zolang ik ook af en toe ergens anders kan zitten en het kan combineren met thuiswerken vind ik het een fijne afwisseling. Maar fulltime in een kantoortuin, hell nahh.
Ja ik denk dat ik gewoon te erg de stem van mn ouders over nO0iT LeNEn ho0R door mn hoofd hoor schellen haha, slaat ook helemaal nergens op