Stel je persoonlijke vraag #49

Je hebt tegenwoordig ook genoeg budget elektrische fietsen

2 likes

wat vind je over het algemeen fijner om te doen? dus afstand is hier niet relevant

• lopen
  • fietsen
  • allebei kut
  • allebei leuk

0 stemmers

2 likes

Beide evenveel eigenlijk! Voor korte ritjes en zeker in/om het centrum altijd m’n gewone fiets want dan is elektrisch totaal onhandig maar langere tochtjes en vanaf hopelijk zsm weer op de fiets naar m’n werk (25km enkele reis) op de elektrische en dat is toch zoooo heerlijk :cupid::cupid::cupid:

1 like

Grappig ik vind dit dan weer een boomer opmerking

8 likes

Ik heb al 13 jaar een elektrische fiets i.v.m. chronische ziekte. Maar gelukkig zijn er tegenwoordig zoveel elektrische fietsen dat ik geen opmerkingen meer krijg.
“Ben jij daar niet veel te jong voor?”

6 likes

Of je woont in het heuvelige gedeelte van NL. Om mijn woonplaats uit te komen moet ik altijd een berg op wat (mij) met een gewone fiets niet lukt.

1 like

Ik heb een elektrische swap, heerlijk

1 like

Het is vooral grappig als er 10 elektrische fietsen buiten staan voor een spinning les

17 likes

Nee want met de auto naar de spinningles is dan veel beter?

9 likes

Wat dacht je van gewone fiets?

2 likes

Ja maar goed ja hardlopend zou dan nĂłg beter zijn. Snap de ironie die je aanhaalt hoor maar verder begrijp ik dit soort opmerkingen nooit zo goed, iemand komt toch gewoon naar die les wat goed is. Boeie hĂłe ze gekomen zijn?!

36 likes

Ik heb denk ik al zeker 18 jaar niet gefietst, heb er gewoon een pleurishekel aan.

Weet geeneens of ik het nu nog zou durven in het centrum haha.

6 likes

Je gaat naar een stad en je moet verder met het ov of de ov-fiets, wat kies je? Ov duurt in dit geval veeel langer

• 45 minuten met ov en stukje lopen
  • 20 minuten met een ov-fiets

0 stemmers

Never dat ik ooit nog een ov-fiets pak wat een grafdingen zijn dat

Ik vind ze ook zo taffes duur tegenwoordig.

6 likes

Dat doe ik ook! Ik vind mijn elektrische fiets niet handig voor de korte afstanden. Heb hem ook gekocht als vervanging voor auto/ov en niet als vervanging voor mijn fiets.

1 like

ik ga nooit met de bus want die zijn onbetrouwbaar, dus dan altijd ov-fiets

oh ik heb zelf metro/tram in m’n hoofd haha, maar dit zit natuurlijk niet overal

45 minuten in de bus zou wel een hell zijn ja

2 likes

Uber natuurlijk

4 likes

oké mijn voorkeur is dan:

1. metro
  2. ov-fiets
  3. tram
  4. bus
8 likes

Ha echt waarom heeft toch iedereen een mening over dat soort dingen. Ik heb om dezelfde reden een gewone fiets maar dan met lage instap daar vindt ook iedereen wat van, echt bemoei je met jezelf

4 likes