Stel je persoonlijke vraag #49

Is jouw bestekset compleet? Wij hebben bijvoorbeeld 2 sets van 10 vorken en nu jaren later hebben we er nog maar 14 of zo.

• Ik heb alles nog compleet en ik heb mijn bestek al langer dan 5 jaar
  • Hier ontbreekt ook vanalles en ik heb mijn bestek al langer dan 5 jaar
  • Ik heb alles nog compleet en ik heb mijn bestek korter dan 5 jaar
  • Hier ontbreekt ook vanalles en ik heb mijn bestek korter dan 5 jaar
  • Ik heb sowieso geen complete set

0 stemmers

3 likes

ik heb er een extra set bij gekocht want op de een of andere manier verdwijnen mijn messen en vorken in de besteklades van vrienden en familie

die twee sets passen totaal niet bij elkaar trouwens maar prima

1 like

Bij mij verdwijnen vooral de lepels. Het worden er steeds minder :sweat_smile:

2 likes

Vind het jasje an sich best netjes /chique maar zou er wel altijd wat onder dragen ipv niks/wss alleen bh wat model nu doet.

1 like

Ik weet het niet :sweat_smile:
Ik heb al 15 jaar een hele uitgebreide cassette die van mijn oma afkwam (en die zij daarvoor ook al lang gebruikte).
Daar zat ook visbestek en opdienbestek e.d. bij dat ik nooit gebruikt heb (en zij ook niet trouwens), ik weet eigenlijk niet meer of dat nu hier in de kelder staat of dat ik het na 10 jaar niet gebruiken heb weggedaan

Messen en vorken e.d. is voor zover ik weet nog wel compleet.

1 like

Ik wilde net zeggen, de enige reden dat ik dit er waarschijnlijk niet heel raar uit vind zien is dat het gewoon een mooie vrouw is, want als ik stuk voor stuk naar al kledingstukken kijk heb ik echt heel veel vragen hahaha

4 likes

Ik heb een complete bestekset en een incomplete, laatst 2 messen uitgeleend en die zijn degene aan wie we ze hebben geleend kwijtgeraakt.

1 like

Hier verdwenen steeds messen en toen ging ik verhuizen en dus opruimen en bleek dat mijn kinderen ze in de knutseldoos, kleibak en in de tuin ‘bewaard’ hadden. Mysterie opgelost.

7 likes

Ik heb wel extra broodmessen want ik hou niet van tussendoor schoonmaken bij de trommels vullen

Had laatst even geteld en ik heb er 26

1 like

Ik heb 2 besteksets door elkaar liggen. De eerste is 8 jaar oud en de 2e hebben we vorig jaar gekregen bij de keuken.

Wij gebruiken voor een huishouden van 2 personen wel achterlijk veel messen, en van die kleine lepels.

1 like

Ja ik heb dit sowieso heel erg met hele knappe en hippe mensen. Dan hebben ze hele hippe outfits aan en denk ik soms wow jij ziet er leuk uit maar is je outfit nou leuk of kom je ermee weg omdat je gewoon heel knap bent?

6 likes

Wraak nemen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ja echt enorm veel hebben ze idd. Maar ik vind het juist wel goed, ik zie nu veel minder scooters in het straatbeeld al jarenlang. Alleen dan helaas wel veel meer fatbikes. Dat stoffige imago van bejaarden op een electrische fiets is volgens mij allang verdwenen.

Wat heb je het liefst van deze 3 als je er 1 mag uitkiezen?

• Scooterttt
  • Fatbike
  • Electrische fiets

0 stemmers

2 likes

Ken jij iemand persoonlijk die een scooter heeft?

• Nee
  • Ja 1
  • Ja meerdere

0 stemmers

Ik vind het jasje wel heel mooi eigenlijk en juist de hals niet willen verpesten door er iets onder te dragen. Oh wacht ik zie nu dat je haar navel ziet :joy: nee zo zou ik niet per se naar kantoor gaan haha

Dat komt natuurlijk ook omdat je voor scooters echt rijles moet nemen en examen moet doen (als je geen autorijbewijs hebt) en voor een ebike niet. Daarnaast moet je sinds vorig jaar ook een helm dragen bij een blauw kenteken, dus het hebben van een scooter wordt ook wel onaantrekkelijker gemaakt tov een elektrische fiets.

4 likes

Naja ik zie vooral er pubers op dus dan kan ik het ze niet zo kwalijk nemen. Een volwassene op een fatbike is wel echt een asshole.

3 likes

Maar dat is al tig jaar zo, dat je voor scooters een rijbewijs moet hebben er niet voor een electrische fiets :joy:. Dus ik denk dat dat zeker niet de reden is. De electrische fiets is gewoon, gelukkig, wat populairder geworden onder alle generaties.

In combinatie met je username helemaal leuk deze post :rofl:
& helemaal eens, wat een tijd en energie had een elektrische fiets gescheeld vroeger (hier ook 30km per dag).
Maar op de basisschool op een fatbike: whyyyy. Laatste verkeersexamen was er ook zo’n stukje bij NPO van verontwaardigde groep 7 kinderen dat ze geen gewone fiets hadden en niet op hun fatbike mochten deelnemen aan het verkeersexamen?! :smiling_face_with_tear:

Ik reageer toch ook op een bericht waarin je zegt dat je al jarenlang minder scooters ziet haha. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik denk dat de helmplicht en het nodig hebben van een rijbewijs hieraan bijdraagt. In onze generatie koos iedereen voor een scooter (waar dat kon) en nu is dat de fatbike/ebike. En je mag natuurlijk wel gedronken hebben op de fiets en bij een scooter niet.

3 likes