Stel je persoonlijke vraag #49

Ik moest 16 km fietsen naar de middelbare school, had zo graag een elektrische fiets gewild.
Ik was wel een irritante puber want ik belde bij een beetje tegenwind altijd mijn vader en smeekte hem dan om mij een stukje op te halen. Lukte soms, niet altijd hahaha.

5 likes

Precies wat op mijn werk gebeurd is een paar jaar terug

3 likes

Nou surprise het boeit me inderdaad niet hoe iemand komt, ik zeg alleen dat ik het grappig vind meer niet, niemand hoeft zich aangevallen te voelen hoor.

1 like

Wat denk je als je deze outfit ziet? (Mango site)

• Oh god nee niet de 3/4 legging terug
  • Mooi jasje
  • Mooie legging
  • Leuke combinatie
  • Vreselijke outfit
  • Die hak van die sandalen :sob:
  • Leuke schoenen
  • Stom jasje
  • Ik wil hier iets van kopen
  • Ik ben compleet blanco over deze outfit

0 stemmers

1 like

Vrouw in kwestie lijkt er in ieder geval niet blij mee te zijn

3 likes

Nou ja blanco
 ik moet echt bijkomen van deze outfit en weet niet wat ik moet denken

3 likes

Jasje is denk ik geĂŻnspireerd op een dwangbuis. Prachtige vrouw wel, zij komt ermee weg.

13 likes

Is jouw bestekset compleet? Wij hebben bijvoorbeeld 2 sets van 10 vorken en nu jaren later hebben we er nog maar 14 of zo.

• Ik heb alles nog compleet en ik heb mijn bestek al langer dan 5 jaar
  • Hier ontbreekt ook vanalles en ik heb mijn bestek al langer dan 5 jaar
  • Ik heb alles nog compleet en ik heb mijn bestek korter dan 5 jaar
  • Hier ontbreekt ook vanalles en ik heb mijn bestek korter dan 5 jaar
  • Ik heb sowieso geen complete set

0 stemmers

3 likes

ik heb er een extra set bij gekocht want op de een of andere manier verdwijnen mijn messen en vorken in de besteklades van vrienden en familie

die twee sets passen totaal niet bij elkaar trouwens maar prima

1 like

Bij mij verdwijnen vooral de lepels. Het worden er steeds minder :sweat_smile:

2 likes

Vind het jasje an sich best netjes /chique maar zou er wel altijd wat onder dragen ipv niks/wss alleen bh wat model nu doet.

1 like

Ik weet het niet :sweat_smile:
Ik heb al 15 jaar een hele uitgebreide cassette die van mijn oma afkwam (en die zij daarvoor ook al lang gebruikte).
Daar zat ook visbestek en opdienbestek e.d. bij dat ik nooit gebruikt heb (en zij ook niet trouwens), ik weet eigenlijk niet meer of dat nu hier in de kelder staat of dat ik het na 10 jaar niet gebruiken heb weggedaan

Messen en vorken e.d. is voor zover ik weet nog wel compleet.

1 like

Ik wilde net zeggen, de enige reden dat ik dit er waarschijnlijk niet heel raar uit vind zien is dat het gewoon een mooie vrouw is, want als ik stuk voor stuk naar al kledingstukken kijk heb ik echt heel veel vragen hahaha

4 likes

Ik heb een complete bestekset en een incomplete, laatst 2 messen uitgeleend en die zijn degene aan wie we ze hebben geleend kwijtgeraakt.

1 like

Hier verdwenen steeds messen en toen ging ik verhuizen en dus opruimen en bleek dat mijn kinderen ze in de knutseldoos, kleibak en in de tuin ‘bewaard’ hadden. Mysterie opgelost.

7 likes

Ik heb wel extra broodmessen want ik hou niet van tussendoor schoonmaken bij de trommels vullen

Had laatst even geteld en ik heb er 26

1 like

Ik heb 2 besteksets door elkaar liggen. De eerste is 8 jaar oud en de 2e hebben we vorig jaar gekregen bij de keuken.

Wij gebruiken voor een huishouden van 2 personen wel achterlijk veel messen, en van die kleine lepels.

1 like

Ja ik heb dit sowieso heel erg met hele knappe en hippe mensen. Dan hebben ze hele hippe outfits aan en denk ik soms wow jij ziet er leuk uit maar is je outfit nou leuk of kom je ermee weg omdat je gewoon heel knap bent?

6 likes

Wraak nemen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ja echt enorm veel hebben ze idd. Maar ik vind het juist wel goed, ik zie nu veel minder scooters in het straatbeeld al jarenlang. Alleen dan helaas wel veel meer fatbikes. Dat stoffige imago van bejaarden op een electrische fiets is volgens mij allang verdwenen.

Wat heb je het liefst van deze 3 als je er 1 mag uitkiezen?

• Scooterttt
  • Fatbike
  • Electrische fiets

0 stemmers

2 likes