Stel je persoonlijke vraag #49

Haha nee, geen richt-skills nodig. Het bredere deel past onder / tegen / om je schaamlippen dus je vangt het gewoon op. Ik gebruik 'm zelf met gemak en ken ook iemand die bijvoorbeeld een stuk dikker is (weet niet of dat zou uitmaken?) die 'm ook goed kan gebruiken. Je zet het ding gewoon helemaal tegen jezelf aan en dan heb je een klein piemeltje.

9 likes

Oké dan zou ik het wel kunnen denk ik.

1 like

Fiets je op een:

• Elektrische fiets
  • Gewone fiets

0 stemmers

Het valt me de laatste tijd echt op hoeveel mensen op een elektrische fiets rijden. Ik associeer dat nog steeds met oudere mensen of mensen die dagelijks grote afstanden (>10 km) moeten fietsen maar als ik op de fiets om me heen kijk lijkt echt jan en alleman zo’n ding te hebben.

12 likes

Ik denk dat heel veel mensen meer dan 10km per dag fietsen en heel veel mensen liever lui dan moe zijn.

7 likes

Ik haat fietsen gewoon intens. Ik begin direct te zweten (ook al ben ik in goede conditie) en ik wil gewoon niet bezweet ergens toekomen. Dus de weinige keren dat ik toch een fiets moet pakken dan elektrisch, dan kom ik op z’n minst fris toe.

5 likes

Ik bedoelde wel >10 km enkele reis, niet in totaal op een dag want wat zit je zo aan. Maar meer dat je bijv. 10 km naar je werk moet fietsen.

Maar die dingen zijn ook duur zeg, je bent zo 2000 euro kwijt.

Had hier toevallig gisteren een gesprek over. Ik woon in een provinciehoofdstad en niemand lijkt meer een normale fiets te hebben. Het is of elektrisch, of (elektrische)bakfiets of scooter/brommer/fatbike. Doe er zelf ook aan mee hoor, vanwege alle heuvels gebruik ik m’n mountainbike ook als stadfiets en dat doen met mij ook heel veel mensen.

Je hebt tegenwoordig ook genoeg budget elektrische fietsen

2 likes

wat vind je over het algemeen fijner om te doen? dus afstand is hier niet relevant

• lopen
  • fietsen
  • allebei kut
  • allebei leuk

0 stemmers

2 likes

Beide evenveel eigenlijk! Voor korte ritjes en zeker in/om het centrum altijd m’n gewone fiets want dan is elektrisch totaal onhandig maar langere tochtjes en vanaf hopelijk zsm weer op de fiets naar m’n werk (25km enkele reis) op de elektrische en dat is toch zoooo heerlijk :cupid::cupid::cupid:

1 like

Grappig ik vind dit dan weer een boomer opmerking

8 likes

Ik heb al 13 jaar een elektrische fiets i.v.m. chronische ziekte. Maar gelukkig zijn er tegenwoordig zoveel elektrische fietsen dat ik geen opmerkingen meer krijg.
“Ben jij daar niet veel te jong voor?”

6 likes

Of je woont in het heuvelige gedeelte van NL. Om mijn woonplaats uit te komen moet ik altijd een berg op wat (mij) met een gewone fiets niet lukt.

1 like

Ik heb een elektrische swap, heerlijk

1 like

Het is vooral grappig als er 10 elektrische fietsen buiten staan voor een spinning les…

17 likes

Nee want met de auto naar de spinningles is dan veel beter?

9 likes

Wat dacht je van gewone fiets?

2 likes

Ja maar goed ja hardlopend zou dan nóg beter zijn. Snap de ironie die je aanhaalt hoor maar verder begrijp ik dit soort opmerkingen nooit zo goed, iemand komt toch gewoon naar die les wat goed is. Boeie hóe ze gekomen zijn?!

36 likes

Heb al 2 jaar niet gefietst denk ik :sweat_smile:. Pak de auto of ik wandel. Maar ben wel chronisch ziek geworden in de afgelopen jaren, dus dat speelt mee. Echt 0 energie om te fietsen.

3 likes

Ik heb denk ik al zeker 18 jaar niet gefietst, heb er gewoon een pleurishekel aan.

Weet geeneens of ik het nu nog zou durven in het centrum haha.

6 likes