Stel je persoonlijke vraag #49

Je gaat naar een stad en je moet verder met het ov of de ov-fiets, wat kies je? Ov duurt in dit geval veeel langer

• 45 minuten met ov en stukje lopen
  • 20 minuten met een ov-fiets

0 stemmers

Never dat ik ooit nog een ov-fiets pak wat een grafdingen zijn dat

Ik vind ze ook zo taffes duur tegenwoordig.

6 likes

Dat doe ik ook! Ik vind mijn elektrische fiets niet handig voor de korte afstanden. Heb hem ook gekocht als vervanging voor auto/ov en niet als vervanging voor mijn fiets.

1 like

ik ga nooit met de bus want die zijn onbetrouwbaar, dus dan altijd ov-fiets

Altijd als ik op een ov fiets zit denk ik oh wat zijn deze fietsen toch comfortabel

Dus je kunt wel raden hoe kut m’n eigen fiets is en ik heb ook een pleurishekel aan fietsen dus ook geen zin om te investeren in een betere fiets

13 likes

oh ik heb zelf metro/tram in m’n hoofd haha, maar dit zit natuurlijk niet overal

45 minuten in de bus zou wel een hell zijn ja

2 likes

Uber natuurlijk

4 likes

oké mijn voorkeur is dan:

1. metro
  2. ov-fiets
  3. tram
  4. bus
8 likes

Ha echt waarom heeft toch iedereen een mening over dat soort dingen. Ik heb om dezelfde reden een gewone fiets maar dan met lage instap daar vindt ook iedereen wat van, echt bemoei je met jezelf

4 likes

Ja leeftijd zegt niet alles! Ik zwem elke week met 70 plussers en gisteren sprak ik met iemand die elke dag met een wandelgroep mee gaat. 5/6km
Dus ook op dinsdagochtend als we ‘s middags zwemmen.
Dat doe ik haar echt niet na!

1 like

Maar mijn fiets is niet elektrisch

Die van mijn puber ook niet trouwens en school staat tien kilometer verderop

Maar los van mijn situatie bedoel ik vooral te zeggen dat iemand best een mening mag hebben maar die hoef je niet altijd in het openbaar te uiten
Ik ben zelf daarin ook beschadigd dat weet ik want ik val nog wel eens van diezelfde fiets en dan komt niemand helpen want ‘heeft vast gezopen’

3 likes

Echt hoor, dit is echt iets waarvan ik denk leef en laten leven.

Ik heb een elektrische fiets, gewoon omdat het kan en ik heb echt 0 zin om me daar tegenover wie dan ook over de moeten verantwoorden, boeit me ook echt niet wat een ander er van vindt. Lekker boeiend dat de een elektrisch fiets en de ander niet. Laat elkaar lekker en let op de weg ipv op wat voor fiets iemand zit.

4 likes

Ja dan trek je je er toch ook lekker niks van aan dat anderen “gewoon omdat het kan” wel een negatieve ontwikkeling vinden?

6 likes

Ja daar ben ik wel eens verdrietig om hoor

Voordat ik de lage instap had was het helemaal erg dus het helpt wel tegen de ongelukken met op- en afstappen, gewoon fietsen gaat niet zo snel maar dat kan ik gelukkig nog

Doe ik ook zeker niet.

Zoals ik al aan gaf, leef en laten leven. Vind er van wat je wil, maar dat commentaar er altijd op vind ik gewoon onnodig. Waarom je druk maken over dat iemand kiest voor een elektrische fiets. Kan me zat andere dingen bedenken om me druk om te maken. Iemand heeft een keuze gemaakt, jij een andere, nou en door met het leven.

2 likes

haha ja herkenbaar! ik vind ov fietsen ook heel chill, maar ik denk dus dat ik zelf een skeere fiets heb dan

3 likes

Ik moest 16 km fietsen naar de middelbare school, had zo graag een elektrische fiets gewild.
Ik was wel een irritante puber want ik belde bij een beetje tegenwind altijd mijn vader en smeekte hem dan om mij een stukje op te halen. Lukte soms, niet altijd hahaha.

5 likes

Precies wat op mijn werk gebeurd is een paar jaar terug

3 likes

Nou surprise het boeit me inderdaad niet hoe iemand komt, ik zeg alleen dat ik het grappig vind meer niet, niemand hoeft zich aangevallen te voelen hoor.

1 like

Wat denk je als je deze outfit ziet? (Mango site)

• Oh god nee niet de 3/4 legging terug
  • Mooi jasje
  • Mooie legging
  • Leuke combinatie
  • Vreselijke outfit
  • Die hak van die sandalen :sob:
  • Leuke schoenen
  • Stom jasje
  • Ik wil hier iets van kopen
  • Ik ben compleet blanco over deze outfit

0 stemmers

1 like