Eerlijk het komt wel dicht in de buurt van influenza en ze verspreiden zich als virussen
Stel je bent bij een ~ beauty salon ~ voor je haar/nagels/bikinilijn
Krijg je dan wel eens een compliment over je haar/nagels/kut?
- Ja, en ik geloof dat het een oprecht compliment is
- Ja, maar geloof het niet per se zullen ze wel tegen iedereen zeggen
- Nee
0 stemmers
Ik ben wel benieuwd of men complomenten krijgt over haar vulva.
Wel eens over mn schaamhaar haha
Ik zou het over mn kut ook echt ongepast vinden.
Iemand van het forum kreeg hier toch een compliment over? Weet ff niet meer wie
Ik. Was tijdens het zetten van een piercing, ze wilde zelfs een foto maken om in haar portfolio te doen.
Dit ka zeker wel mensen schelen. Mensen kozen bewust voor een blauw kenteken zodat er geen helm hoefde. Die mensen schaffen dan ook geen helm aan cuz why would they? Dat voordeel is volledig weggevallen met een helmplicht waardoor je op een elektrische fiets nu even hard gaat als een blauw kenteken scooter. Het was hier iig nummer 1 reden om de scooter te verkopen voor een elektrische fiets en ik zag dit bij veel mensen. Scooters worden sindsdien ook bijna niet verkocht. Het heeft niks neer wat het aantrekkelijk maaktz
Een huisarts invalster heeft volgens mij eens gezegd âje hebt een mooie strakke vagina wandâ of âeen mooie doorbloedde vagina wandâ
Toch een mooi compliment
Bij haren knippen altijd (heb rood haar). Bij bloedprikken trouwens ook altijd over mijn aders, zelfde principe maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
De verloskundige een keer dat ze het goed gehecht had na de bevalling en het er weer netjes uitzag
Mijn buurman heeft een ski-helm op als ie met zijn scooter weggaat
Ik heb wel mooie rechte gehoorgangen, erg trots op uiteraard.
Een uur naar mân bevalling zei de verloskundige âje bent gemaakt om te barenâ (door de stand van mân bekken en hoe de bevalling was gegaan).
Zou dit uberhaupt legaal zijn?
Maar wat is het compliment dan?
Haha ik gok van niet
Haha dat ze het mooi vond dat ik een driehoekje had ipv alles kaal (was bij de salon voor een touch up laser sessie)
Zelfde principe als in: ook mooi rood?
Mooie tepels (die laatste in het kader van goede tepels voor borstvoeding. Alle 3 de keren van de verloskundigen en KraamZorg
. Eh ja dankjewel, ofzo)
En toen ik mân wimpers een keer liet verven dat ze mooi lang waren. Maar dat zegt ze misschien wel tegen iedereen