Ik zou dus best eens zo’n analyse willen laten doen. Ik weet zelf dat bijvoorbeeld okergeel, oudroze en midden-warm-bruin en veel tinten beige me echt eruit laten zien alsof ik al een tijdje overleden ben, terwijl felgroen en lila me heel mooi staan. En bijv lichtblauw vind ik me niet staan, maar fel / koningsblauw weer wel.
Ik heb twee sieraden met een beetje warmgelige citrien erin vanwege sentimentele redenen, en de ring gaat wel (is ook goud) maar daar heb ik een witgouden ring met witte steen naast. Het gouden kettinkje met citrien staat me echt voor geen méter dus die draag ik nooit. Echt zonde. Je ziet 'm gewoon bijna niet op mijn huid ofzo?
Ik heb nog een gouden ring maar met een hele donkerblauwe saffier met witte steentjes aan de zijkanten en die is dan wel weer mooi. En ook meerdere gouden oorbellen die ik wel mooi vind staan. Terwijl ik dus eigenlijk denk dat zilver / witgoud beter voor me is. Ik vind 't maar verwarrend.
Heb trouwens donkerbruin haar (koele tint en met al vrij veel grijs erdoor) en warmgroene ogen met een beetje bruin.
Oh, en een wijnvlek in mijn gezicht waardoor ik eigenlijk nooit roodtinten draag omdat die het meer naar voren laten komen.