Heb je wel eens pizza met ananas gegeten?
- Ja lekker
- Ja goor
- Nee lijkt me goor
- Nee lijkt me niet goor maar hoort gewoon niet
- Gewoon nee
0 stemmers
Heb je wel eens pizza met ananas gegeten?
0 stemmers
Goor is een groot woord. Maar ik bestel het niet.
Vorige maand voor het eerst! Lekker hoor maar niet in mijn top 20
Wel met banaan 🫣
Ja, was prima
Nmsvpe
Een bloemetjesjurk
0 stemmers
heb jij wel eens een kleuranalyse laten doen?
0 stemmers
wat voor type ben jij? dus qua kleuren en huid enz
0 stemmers
maar weet je dan welke haarkleuren je staan of gewoon qua alles? ook kleding en makeup?
oh wat chill dat je dat allemaal uit je hoofd weet! lijkt me echt heel handig als je wilt experimenteren met je haarkleur
Maar je kunt zelf toch ook in de spiegel zien of een kleur je goed staat of niet? zo moet ik écht geen rood aan trekken bijvoorbeeld.
Ik ken dus wel 1 iemand die dit wel overkomen is. De politie hield hem staande omdat hij dronken op de fiets zat. Toen identificeerde hij zich met zijn rijbewijs en hebben ze hem laten blazen. Hij heeft toen een boete gekregen.
Ja een boete, maar die kan je ook krijgen als je geen rijbewijs hebt en dronken op de fiets zit. De andere reacties gingen volgens mij over of je rijbewijs ingevorderd kan worden, terwijl je dronken op de fiets zit. En dat kan niet, maar je kan wel een rijverbod opgelegd krijgen.
O dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat het überhaupt ging over dat er niet gehandhaafd werd op dronken op je fiets zitten.
een vriendin van mij heeft dit laten doen en weet nu dat de kleuren die zij het mooist vindt en het liefst draagt haar eigenlijk niet zo heel goed staan, of althans, er zijn kleuren die haar veel beter staan. Nou toen dacht ik: no thanks
Ik zou dus best eens zo’n analyse willen laten doen. Ik weet zelf dat bijvoorbeeld okergeel, oudroze en midden-warm-bruin en veel tinten beige me echt eruit laten zien alsof ik al een tijdje overleden ben, terwijl felgroen en lila me heel mooi staan. En bijv lichtblauw vind ik me niet staan, maar fel / koningsblauw weer wel.
Ik heb twee sieraden met een beetje warmgelige citrien erin vanwege sentimentele redenen, en de ring gaat wel (is ook goud) maar daar heb ik een witgouden ring met witte steen naast. Het gouden kettinkje met citrien staat me echt voor geen méter dus die draag ik nooit. Echt zonde. Je ziet 'm gewoon bijna niet op mijn huid ofzo?
Ik heb nog een gouden ring maar met een hele donkerblauwe saffier met witte steentjes aan de zijkanten en die is dan wel weer mooi. En ook meerdere gouden oorbellen die ik wel mooi vind staan. Terwijl ik dus eigenlijk denk dat zilver / witgoud beter voor me is. Ik vind 't maar verwarrend.
Heb trouwens donkerbruin haar (koele tint en met al vrij veel grijs erdoor) en warmgroene ogen met een beetje bruin.
Oh, en een wijnvlek in mijn gezicht waardoor ik eigenlijk nooit roodtinten draag omdat die het meer naar voren laten komen.
0 stemmers
Winter, maar dat wist ik eigenlijk al wel. Ik kan ook wel van die felle kleuren als rood enzo hebben. Al zou ik dat nooit meer dragen.
Ik weet al niet welke kleur ogen ik heb, olijfgroen, groen/bruin, grijs/groen, groenig. Laat staan welke kleur huid. Volgens mij heb ik gewoon groene ogen en een gelige huid. Geen idee haha.
Dan doe je m drie keer misschien komt er dan alsnog hetzelfde uit