haha degene waar ik het bij deed werkt ook in een winkel en zei zij dat er een keer een klant bij haar kwam die zei ‘ja ik vind deze kleur zo lelijk mja hij zit in m’n palet’ ??? alsof het een bindend advies is hahahaha
die huidskleuren in die quiz… ew (sorry dubbelpost maar boeie)
Haha klopt
Heb jij momenteel ook zoveel zwangeren in je omgeving?
- Ja, valt me echt op
- Niet anders dan normaal
- Juist minder dan normaal
0 stemmers
Weet jij wat dit symbool betekent?
- Jup, werk- en rustcoupé natuurlijk
- Is me wel eens opgevallen, maar wat het is…
- Nee, ik had ook geen idee
- Ik reis nooit met de trein
0 stemmers
Ik reis toch best regelmatig met de trein, maar nu werd ik laatst aangesproken omdat ik in deze coupe aan het praten was, en het was een stiltecoupe volgens die dude.
“Deze zone is ingericht om rustig te reizen”, licht de NS toe. “Hier kan de reiziger lezen, werken, slapen of zachtjes praten.”
Super onduidelijk toch?
En meestal weten mensen ook niet echt van zichzelf of ze zachtjes praten
Wauw wat een nikszeggend logo, echt raar. Zou mij ook niks zeggen
Sowieso al die verschillende coupé’s… Ik reis regelmatig met de trein maar het is altijd een soort oorlog om een zitplek te bemachtigen hoor. Alsof iemand even rustig op zoek gaat naar een coupé die bij zijn behoeften van dat moment aansluit.
Erger jij je als er iemand belt of luidt praat in de trein?
- Nee dit boeit mij niets
- Ja dit stoort mij, maar zeg er niets van
- Dit stoort mij, dus ik zeg er wat van als het niet is toegestaan
0 stemmers
Wat zijn de irritantste ov-mensen?
- De nagelknippers
- De nagellakkers
- De mensen met hun tas naast zich als het druk is
- De mensen die aan het gangpad zitten als het druk is
- De mensen die niet opstaan als je er langs moet (vanuit raamkant)
- De mensen die iets eten met een sterke geur
- De mensen die via de eerste klas naar de tweede klas lopen en er dus sneller zijn
- De mensen die niet wachten tot alle mensen zijn uitgestapt
- De luidde bellers en praters
- De mensen met hun yoghurtje
- De mensen die het voor elkaar krijgen om in de ochtend al te meuren
- Kinderen
0 stemmers
Ik heb helemaal niet verder gelezen echt doe normaal
De mensen die muziek luisteren of bellen op de speaker
Dan verplaats ik gewoon naar andere coupé, helpt goed vaak.
Ja dat kan ook, maar als het druk is wordt dat lastig! En vind het gewoon echt aso
Jaaaa met de toffe brillen omdat je anders blind zou worden
100% de mensen die niet wachten totdat je bent uitgestapt, godverdomme. Ik hoef niet te worden platgeperst met je grote rugtas, laat me eerst uitstappen. For fuck sake.
ik vind het eigenlijk het irritantst als mensen zich zo overdreven aan alles ergeren. nagels knippen is gewoon objectief smerig maar yoghurt eten, praten of door de eerste klas lopen (waarschijnlijk omdat die deur gewoon dichtbij was) vind ik echt overdreven gezeik. als je zulke kleine dingen zo buitenproportioneel irritant vindt heb je toch geen leuk leven
edit: oke stinken vind ik ook wel echt kut maar alsnog je snapt m’n punt
Niet bewust. Volgens mijn ouders was ik erbij, maar ik was 4
Ja man was echt geweldig want dat kon je door een chipszak heen zien dus mijn ouders hadden een paar zakken chips gekocht en die moesten natuurlijk eerst leeg zijn voordat je ze kon gebruiken.
Heb een betere herinnering aan het eten van die chips dan aan de verduistering zelf hoor.
Weet nog dat we met zn allen op de camping door een cdtje stonden te kijken, want dat kan ook zeiden ze toen
Bij die van 1999 was ik 7, maar ik herinner me nog flarden ervan omdat het wel echt indruk op me heeft gemaakt. Mijn ouders zijn met mij en mijn zusje toen naar Luxemburg gereden om de volledige te kunnen zien, en ik weet nog dat we 's nachts al vertrokken om er op tijd te zijn. We stonden in mijn herinnering in een maisveld oid ergens met brilletjes op, en toen werd het ineens donker en stil. Ben echt blij dat ze dat toen hebben gedaan, omdat ik nu pas snap hoe zeldzaam het is om een volledige te kunnen zien. En dat vlak voor ze gingen scheiden, want dat gebeurde het jaar erna
Ik was wel 2 maar ik heb er nog wel een soort herinnering aan (dat we door een cd moesten kijken ofzo?)
Haha ohja @Mrs.Fraser wij ook dus