Hmm ik vind deze maar lastig. Zoals gewoonlijk 50 shades of white bij de keuzes en 2 voor mensen met een kleurtje. Voel me echt zoals bij de foundationschappen 10 jaar terug haha.
Ik krijg zomertype en dat staat vol met kleuren die ik mezelf niet vind staan.
Haha mijn man ook, vind dat ook helemaal niet mooi bij hem! Misschien plaatst iemand een betere quiz
Ik heb me echt nog nooit afgevraagd of ik een kleur kan hebben. Canât relate tot dit steeds weer terugkomende gesprek.
Dan heb jij mij nog nooit beige en poederroze zien dragen. Al zijn het wel perfecte outfits als ik wil lijken alsof ik naakt ben.
Ik ben echt clueless. Ik heb heel veel sproeten maar ik vind mijn huid echt niet geel, eerder rood, dus daar kan ik al niet antwoorden.
Zomer, maar ik heb ooit zoân kleuranalyse gehad en toen was ik winter
Ik doe er trouwens niks mee verder. Ik ga echt niet een leuke top met een leuke kleur laten hangen omdat 'ie niet op mijn kleurkaartje staat.
Dat eerste niet?
Ik ga via Groupon zoân analyse doen met vriendinnen en er zit een high tea bij en we worden ook opgemaakt. Helemaal zin in.
Omg dit wil ik ook haha
haha degene waar ik het bij deed werkt ook in een winkel en zei zij dat er een keer een klant bij haar kwam die zei âja ik vind deze kleur zo lelijk mja hij zit in mân paletâ ??? alsof het een bindend advies is hahahaha
die huidskleuren in die quiz⊠ew (sorry dubbelpost maar boeie)
Haha klopt
Heb jij momenteel ook zoveel zwangeren in je omgeving?
- Ja, valt me echt op
- Niet anders dan normaal
- Juist minder dan normaal
0 stemmers
Weet jij wat dit symbool betekent?
- Jup, werk- en rustcoupé natuurlijk
- Is me wel eens opgevallen, maar wat het isâŠ
- Nee, ik had ook geen idee
- Ik reis nooit met de trein
0 stemmers
Ik reis toch best regelmatig met de trein, maar nu werd ik laatst aangesproken omdat ik in deze coupe aan het praten was, en het was een stiltecoupe volgens die dude.
âDeze zone is ingericht om rustig te reizenâ, licht de NS toe. âHier kan de reiziger lezen, werken, slapen of zachtjes praten.â
Super onduidelijk toch?
En meestal weten mensen ook niet echt van zichzelf of ze zachtjes praten
Wauw wat een nikszeggend logo, echt raar. Zou mij ook niks zeggen
Sowieso al die verschillende coupĂ©âs⊠Ik reis regelmatig met de trein maar het is altijd een soort oorlog om een zitplek te bemachtigen hoor. Alsof iemand even rustig op zoek gaat naar een coupĂ© die bij zijn behoeften van dat moment aansluit.
Erger jij je als er iemand belt of luidt praat in de trein?
- Nee dit boeit mij niets
- Ja dit stoort mij, maar zeg er niets van
- Dit stoort mij, dus ik zeg er wat van als het niet is toegestaan
0 stemmers
Wat zijn de irritantste ov-mensen?
- De nagelknippers
- De nagellakkers
- De mensen met hun tas naast zich als het druk is
- De mensen die aan het gangpad zitten als het druk is
- De mensen die niet opstaan als je er langs moet (vanuit raamkant)
- De mensen die iets eten met een sterke geur
- De mensen die via de eerste klas naar de tweede klas lopen en er dus sneller zijn
- De mensen die niet wachten tot alle mensen zijn uitgestapt
- De luidde bellers en praters
- De mensen met hun yoghurtje
- De mensen die het voor elkaar krijgen om in de ochtend al te meuren
- Kinderen
0 stemmers
Ik heb helemaal niet verder gelezen echt doe normaal
De mensen die muziek luisteren of bellen op de speaker