Dan verplaats ik gewoon naar andere coupé, helpt goed vaak.
Ja dat kan ook, maar als het druk is wordt dat lastig! En vind het gewoon echt aso
Jaaaa met de toffe brillen omdat je anders blind zou worden
100% de mensen die niet wachten totdat je bent uitgestapt, godverdomme. Ik hoef niet te worden platgeperst met je grote rugtas, laat me eerst uitstappen. For fuck sake.
ik vind het eigenlijk het irritantst als mensen zich zo overdreven aan alles ergeren. nagels knippen is gewoon objectief smerig maar yoghurt eten, praten of door de eerste klas lopen (waarschijnlijk omdat die deur gewoon dichtbij was) vind ik echt overdreven gezeik. als je zulke kleine dingen zo buitenproportioneel irritant vindt heb je toch geen leuk leven
edit: oke stinken vind ik ook wel echt kut maar alsnog je snapt m’n punt
Niet bewust. Volgens mijn ouders was ik erbij, maar ik was 4
Ja man was echt geweldig want dat kon je door een chipszak heen zien dus mijn ouders hadden een paar zakken chips gekocht en die moesten natuurlijk eerst leeg zijn voordat je ze kon gebruiken.
Heb een betere herinnering aan het eten van die chips dan aan de verduistering zelf hoor.
Weet nog dat we met zn allen op de camping door een cdtje stonden te kijken, want dat kan ook zeiden ze toen
Bij die van 1999 was ik 7, maar ik herinner me nog flarden ervan omdat het wel echt indruk op me heeft gemaakt. Mijn ouders zijn met mij en mijn zusje toen naar Luxemburg gereden om de volledige te kunnen zien, en ik weet nog dat we 's nachts al vertrokken om er op tijd te zijn. We stonden in mijn herinnering in een maisveld oid ergens met brilletjes op, en toen werd het ineens donker en stil. Ben echt blij dat ze dat toen hebben gedaan, omdat ik nu pas snap hoe zeldzaam het is om een volledige te kunnen zien. En dat vlak voor ze gingen scheiden, want dat gebeurde het jaar erna
Ik was wel 2 maar ik heb er nog wel een soort herinnering aan (dat we door een cd moesten kijken ofzo?)
Haha ohja @Mrs.Fraser wij ook dus
Ik was 17 en kan me wel vaag wat herinneren dat je idd door cd’s of chipszakken kon kijken ipv zo’n brilletje, maar of ik het ook daadwerkelijk gezien heb? En dan zijn hier mensen die kleuters waren die het wel nog weten
Ik heb in een kledingboetiek gewerkt en er was eens een vrouw die een prachtige blouse aan had die haar geweldig stond. Maar toen heeft ze hem niet gekocht omdat ze ooit zo’n analyse gedaan had, en die persoon had haar gezegd dat prints niet mooi zouden zijn bij haar en dat effen kleren het beste waren voor haar. De blouse had een lichte bloemenprint en daarom heeft ze hem niet gekocht. Ik herinner me dat ik het zò sneu vond dat die vrouw de rest van haar leven “saaie” kleren zou dragen omdat iemand haar dat ooit wijsgemaakt had.
Ik dacht dus in 1999, maar die was dus in NL niet volledig?
Ging google’n na die zonsverduistering afgelopen week, omdat ik zeker wist dat ik er als kleuter 1 had meegemaakt… maar volgens Wikipedia deden we niet mee in 1999? Was het 95% ofzo?
@kika ik heb dus als kleuter de levendige herinnering dat ik bij een vriendinnetje was en kennelijk was die moeder heel panisch dat we blind zouden worden en zij heeft alle gordijnen dicht gedaan etc want als we naar buiten zouden kijken zouden we in 1x blind zijn.
En dat ik daardoor nog jaren bang was om in de zon te kijken😅…
Stel, je wordt verliefd op een persoon die een monogame relatie heeft. Deze persoon is ook verliefd op jou. Wat zou je doen? Je bent zelf vrijgezel.
- Sowieso helemaal niks, geen contact meer
- Misschien zou ik een ultimatum stellen dat hij/zij de relatie uitmaakt
- Ik weet het niet zeker, het is lastig tegen te houden
- Ik zou misschien een verhouding aan kunnen gaan en dat is onverstandig
- Ik zou me er helemaal voor openstellen
- Ik zou nooit in zo’n situatie komen
- Ik zou zijn/haar partner inlichten
- Ik weet het echt niet
- Ik zou nooit in zo’n situatie terechtkomen
0 stemmers
Haha je hebt gelijk. Ik had gestemd op ‘Ja, die in 1999’, maar eigenlijk kan ik me alleen nog maar de voorbereiding herinneren met die brillen en cd’s.
Je poll klopt niet, we moeten alles aanvinken
Komt dan toch neer op de eerste optie denk ik?
Ik heb geen interesse in zo’n messy situatie en hoop dat ik dan de deur dicht doe voordat het ontstaat, maar ik weet ook hoe ik ben als ik extreem verliefd ben en sta niet voor mezelf in dan.
Ik begeef me nu in iets dat mogelijk deze situatie wordt en het is echt ingewikkeld. En giga glad ijs.
Op dit moment is er nog niet zoveel aan de hand, zowel qua gevoelens als ‘geheim doen’ maar ik kan niet inschatten of en hoe snel dat verandert.
Tegelijkertijd wil ik nu het contact niet verbreken omdat het echt heel fijn contact is, ook platonisch. Alleen weet ik niet hoe mijn gevoelens zoch gaan ontwikkelen
Voor de mensen die een partner hebben wiens moedertaal of tweede taal een andere taal is: vind jij het belangrijk om deze taal (enigszins) te leren en daar moeite voor te doen?
- Ja ik wil het wel zo goed mogelijk kunnen spreken en doe daar mijn best voor
- Ik wil de basics wel kunnen (voorstellen, paar vragen stellen) maar verder vind ik het niet belangrijk
- Nee dat boeit me niet
0 stemmers