Stel je persoonlijke vraag #49

Uberhaupt een tuin zou echt nice zijn

32 likes

Ben jij paranormaal begaafd?

• Nee en ik geloof hier niet in
  • Nee dat ben ik niet
  • Ja dat ben ik
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zie “aura’s”, ik weet niet wat ik ervan denk. Ik geloof niet zozeer in paranormale gaven, maar heb er ook geen verklaring voor.
Als ik erop zoek vind ik of enorm zweverige websites of hele droge artikelen die zeggen dat het synesthesie of onzin is. Ik heb zelf niet het idee dat het synesthesie is, omdat ik mijn andere zintuigen afsluit als ik het doe (ik kan het ook controleren). Maar misschien is het onderbewust toch synesthesie ofzo, geen idee dus.

6 likes

Hoe uit dat zich? Zie je verschillende kleuren kringen rond mensen of
? Zie je zoiets ook in bv. een film of enkel in het echt?

Ik zie bewegende stromen kleuren, soms om mensen, ook in de ruimte om mijzelf heen. Ik kreeg het voor het eerst toen ik in de sauna lag. Ik kan het ook alleen als ik echt ontspannen ben. Ik zie dan een soort bewegende stromen van kleur over mijn normale zicht heen.

Ik kan het actief doen, door met mijn ogen te staren in het “niks”, dus in de ruimte. Dan komt het eigenlijk altijd op, maar als ik bijv in bed lig zie ik het heel vaak vanzelf. Als ik het bewust doe heb ik het idee dat mijn waarneming van licht wat in mijn kamer aanstaat groter/lichter wordt en er meer licht in de ruimte is. Ik heb het weleens gefilmd met mijn telefoon als ik dat waarnam (dan zie ik de ruimte dus lichter worden), maar dat zijn echt enkel mijn ogen. Heb het idee dat ik dan meer licht in mijn ogen heb oid? Als iemand goede artikelen ofzo weet please lmk!

5 likes

Heb je ook een idee wat die stromen dan betekenen? Qua verschillende kleuren of intensiteit of is het gewoon daar voor jou?

Ik denk wel een beetje. Ik heb echt wel dingen meegemaakt die heel vreemd waren. Voorspellende dromen, intuĂŻtie over bepaalde dingen wat dan uiteindelijk ook juist bleek te zijn. Zo heb ik ook maar liefst met vier mensen een dag of twee voordat ze overleden een droom gehad dat er iemand overleed. Het was nooit de persoon zelf maar altijd iemand anders in mijn droom. Bij mijn oma droomde ik dat mijn opa overleden was en bij mijn opa mijn oma. Bij mijn vader had ik ook twee dagen voordat ie overleed een droom over dat mijn beste vriendin op de basisschool maar me toe kwam en zei dat ze dood ging en dat ze heel ziek was. Het was ook een hele nare droom en werd toen ook super verdrietig wakker. Mijn moeder belde me wakker dat het niet goed ging met mijn vader toen en twee dagen later was hij overleden. En zo nog wel meer dingen. Vooral met dromen en het aanvoelen van bepaalde gebeurtenissen of dingen.

2 likes

Ik heb werkelijk geen idee wat ze betekenen, ik zie het alleen maar. Meestal word ik er gewoon rustig van om het te zien. Ik heb weleens gehad dat ze ineens heel snel/agressief bewegen, penetrant vervelend en naar aanvoelden. Maar ik zou er echt niks over kunnen zeggen verder.

Ik heb wel eens een centrum voor zweverig gedoe en intuĂŻtie bezocht om ernaar te vragen of er meer over te leren ofzo, maar ik werd totaal kriegelig van die mensen en heb een allergie voor dat wereldje.

5 likes

Horen jullie hier ook de tekst of alleen de piano?

• Alleen de tekst
  • Alleen de piano
  • Beiden

0 stemmers

This is blowing my mind joh hahah :joy:

2 likes

Ik hoor allebei haha. Moet ik nu opgenomen worden?

Blijft een banger trouwens.

13 likes

@Bunnyslippers @wiewatwaar Ik kan serieus bijna niet alleen maar de piano horen zonder dat ik de woorden erin hoor :flushed:

Dus jij hoort ook allebei? Waarom was dat geen polloptie :smiling_face_with_tear:

5 likes

Jeetje wat bizar! :open_mouth:

2 likes

Heb het even aangepast! Haha. Maar ik kan eigenlijk niet echt goed alleen maar de piano horen. De stem overschreeuwt het echt :joy:

Hahaha ik zie nu voor mij dat ze dat op de gevel hebben staan

18 likes

Kan jij gewoon besluiten dat je ‘nu’ naar bed gaat? Of moet jij dan ook altijd nog deuren dicht, tandenpoetsen, toch nog even tas voor morgen inpakken, pyjama aan, oh shit toch nog even boek pakken beneden, richting bed, oh shit was zit nog in de wasmachine en vervolgens pas 28 minuten later ĂŒberhaupt in de buurt van je bed bent?

• Ik kan gewoon naar bed
  • Ik word ook altijd raar hyper voor ik naar bed moet

0 stemmers

3 likes

Vind jij zweet altijd stinken?

• Ja altijd
  • Nee
  • Soms
  • Alleen bij anderen

0 stemmers

2 likes

Oud zweet wel, vers zweet vind ik soms juist zelfs lekker

16 likes

Ja same :smiling_face_with_tear: soms moet ik zelfs nog 3x uit bed, echt vreselijk

2 likes

99% van de klusjes kunnen me gestolen worden, maar mijn make-up moet er absoluut af gehaald worden :smiling_face_with_tear: Ook al val ik om van de moeheid.

3 likes