Stel je persoonlijke vraag #49

Dus jij hoort ook allebei? Waarom was dat geen polloptie :smiling_face_with_tear:

5 likes

Jeetje wat bizar! :open_mouth:

2 likes

Heb het even aangepast! Haha. Maar ik kan eigenlijk niet echt goed alleen maar de piano horen. De stem overschreeuwt het echt :joy:

Hahaha ik zie nu voor mij dat ze dat op de gevel hebben staan

18 likes

Kan jij gewoon besluiten dat je ‘nu’ naar bed gaat? Of moet jij dan ook altijd nog deuren dicht, tandenpoetsen, toch nog even tas voor morgen inpakken, pyjama aan, oh shit toch nog even boek pakken beneden, richting bed, oh shit was zit nog in de wasmachine en vervolgens pas 28 minuten later ĂŒberhaupt in de buurt van je bed bent?

• Ik kan gewoon naar bed
  • Ik word ook altijd raar hyper voor ik naar bed moet

0 stemmers

3 likes

Vind jij zweet altijd stinken?

• Ja altijd
  • Nee
  • Soms
  • Alleen bij anderen

0 stemmers

2 likes

Oud zweet wel, vers zweet vind ik soms juist zelfs lekker

16 likes

Ja same :smiling_face_with_tear: soms moet ik zelfs nog 3x uit bed, echt vreselijk

2 likes

99% van de klusjes kunnen me gestolen worden, maar mijn make-up moet er absoluut af gehaald worden :smiling_face_with_tear: Ook al val ik om van de moeheid.

3 likes

Ja ik ben helemaal pro lekker dragen wat je wil als je er zelf blij van wordt maar ik kan me altijd zo slecht voorstellen dat als zij weer zo’n leverworstkleurige outfit aan heeft ze dan in de spiegel kijkt en denkt, ja leuk! Geldt overigens voor 90% van de mensen die die kleuren draagt.

6 likes

Niet raar hyper, maar er moeten wel altijd nog dingen gebeuren. Sowieso tandenpoetsen, gezicht schoonmaken en plassen, dat duurt al 10-15 min. Dan nog water van de kat bijvullen, nog even de laatste dingen afwassen, wat spulletjes opruimen, etc. En dan is het al snel 20-30 minuten nadat ik had besloten naar bed te gaan.

10 likes

Ik krijg dan ineens opruimdrang. Kledingkast of badkamer kastje mĂłet dan gedaan worden.

Ja weet ik, heb ik al vaker op gezocht maar als ik het zie sluit ik me juist af voor andere zintuigen en focus ik enkel op zicht. Ik heb verder nooit synesthesie ervaren op een bewuste manier dus ik vraag me af of dat het is? Misschien op een onderbewuste manier. Ik ervaar zelf actief iig geen link met andere zintuigen ofzo. Maar de enige logische verklaring lijkt dat te zijn.

4 likes

Mijn gynaecoloog vond mijne heel estetisch :joy: Vond ik wel een beetje awk zo in die stoel met mn benen wijd.

1 like

Koffie! Een koekje erbij zou wel lekker zijn.

29 likes

Iets wat niet zwaar op de maag is en makkelijk is om weg te happen. Want ik wil het liefst doorgaan met klussen

2 likes

Haha ik hoor in m’n achterhoofd: eerst werken dan koffie / pauze / koek / thee :rofl:
(Schoonfamilie :stuck_out_tongue_winking_eye:)

5 likes

Hahaha zo typisch!
Laatste keer dat ik ging verhuizen heb ik gevraagd wat iedereen wou en heb we samen kort ontbeten.

Oh god, dit herinnert me eraan dat mijn gynaecoloog ooit zei “wat ruik je lekker!” terwijl ik met m’n benen in de beugels hing :joy: ze bedoelde gelukkig mijn parfum, maar het was wel mega weird even hahah

18 likes

2005 om te vieren dat we geslaagd waren voor het hbo :wine_glass:

3 likes