Haha, nee, met een tv zou ik eerder overleggen dan meedelen. Maar ja, als ik het betaald heb, is het wel van mij. Het is geen gemeenschap van goederen.
Ik zeg ook niet dat het verlangen om kinderen te krijgen onnatuurlijk of onterecht is, dat staat wat mij betreft niet ter discussie. Maar als je zeker zou weten dat zij een vroegtijdige dood zouden sterven op deze manier (waar we nu niet zeker van zijn) vind ik dat wel een hele heftige beslissing.
Als je met het ov reist, heb je wel eens gezien dat een conducteur agressief werd behandeld?
- Ja
- Nee
- wel andere soorten agressie
0 stemmers
Tijdens mān stage bij Arriva (bijna 10 jaar geleden) ben ik zelf een aantal keer in zoān situatie terecht gekomen. Nu is de lijn waarop ik stage liep ook wel erg bekend vanwege de agressie tegen het treinpersoneel.
Ik moet gewoon huilen als ik het verschil zie.
Ik hou van in de auto zitten, dus 45 minuten heenreis zou ik wel doen voor zoān uitje
Hebben jullie het Sahara zand al van je auto af gewassen?
- Nee, ga ik nog doen
- Nee, ga ik ook niet doen
- Ja, heb ik al gedaan
- Ik heb geen auto
0 stemmers
Ik had twee dagen van te voren mān auto helemaal gewassen #firstworldproblem
Het regent nu, dat spoelt er wel af
Eigenlijk moet ik nog door de wasstraat, maar hij was zo vies dat ik even snel naar een wasbox ben gereden om het ergste even schoon te maken (niet alleen sahara zand overigensā¦)
Ik moet de auto inruilen voor een nieuwe, dus nu tijdens de lunchpauze naar de handcarwash geweest.
ik heb 'm vorige week helemaal afgespoeld met water, maar het zand zit er nog steeds op dus ben bang dat die regen niet gaat helpen. Ik had ook de dag voor de regen mijn auto laten wassen, nu is hij nog smeriger dan daarvoor
Hmm dat zou jammer zijn, misschien dat ik 'm toch nog ga wassen dan! Even afwachten
Hij moest sowieso nodig gewassen dus is meer toeval dat ik me daar toevallig vlak na dat saharazand eindelijk toe kon zetten
Wat zou jij doen?
- Niks, heb hier geen last van
- Niks, durf ik niet
- Ik sta op en vraag om erlangs te mogen
- Ik spreek de man aan
- Ik scheld de man uit
- Ik stomp de man in zān gezicht
0 stemmers
Ja, wat is dit voor iets walgelijks.
Ja maakt me echt WOEDEND haha
Dit gebeurde lang geleden in de trein en ik durfde helemaal niks te doen. Die man deed/zei niks. Maar ik was toch superbang en hyperalert.
Er is geen enkele niet-creepy reden om dit te doen.
Op zān minst wil hij een vrouw intimideren, op zān ergst zich aan haar vergrijpen. Maar komt allemaal op hetzelfde neer.
Is voor mij een van de redenen dat ik aan het gangpad wil zitten. Ja, voor sommigen irritant als het wat drukker wordt en je moet er langs/wachten tot ik ben opgestaan. Maar deal er maar mee.
Als de bus/tram echt helemaal leeg is ga ik achter de chauffeur zitten om situaties zoals dit te vermijden. Idioot dat dat ānodigā is eigenlijk.