Stel je persoonlijke vraag #49

Caroline Gennez

Is dat erg of niet?

Edit: niet erg lijkt me

3 likes

Ik vind het zo bizar dat zoveel mensen zeggen ja hoor ik zet wel kinderen voor m’n eigen geluk op de wereld, ook al gaan ze vervolgens decennia aan rampen, oorlogen, hongersnood, droogte, overstromingen etc tegemoet voordat ze sterven aan iets van een tsunami of mega brand of van de honger. Hoe egoïstisch kan je zijn tegenover je eigen kinderen :flushed:

8 likes

In deze poll maar 5 mensen terwijl het forum vol zit met zwangere vrouwen :grimacing:

2 likes

Die houden zichzelf voor dat het allemaal echt wel meevalt

4 likes

Dit is wel een valse vergelijking hè.

Je poll is “zeker dat je kinderen niet oud worden”

Het is (nog) niet waarschijnlijk dat de generatie die nu geboren wordt geen normale levensspanne kan volmaken.

49 likes

Dit is echt zo’n valse opmerking

20 likes

Als we zo door gaan in ieder geval wel, zeker weten doe je het nooit. Vond het gewoon opvallend

3 likes

Wat verwacht je dan? Je hebt je mening toch al klaarstaan.

(Die laatste zin is geen goed Nederlands volgens mij maar weet even niet hoe het wel moet)

6 likes

Met een andere formulering van de polls krijg je andere uitkomsten. Deze formuleringen gaan uit van een zekerheid voor een extreem rampscenario. Die zekerheid hebben we niet.

Dat het binnen 300-500 jaar een keer finaal misgaat (voor ‘ons’) op klimaatgebied is wel zekerder, lijkt me. Daar zitten echter nog net wat generaties voor. Dus je kunt uitgaan van risico’s, niet van zekerheden.

7 likes

ANONIEM:

ben/voel jij je gelukkiger nu je een kind/kinderen hebt?

• ja
  • nee
  • n.v.t.

0 stemmers

Ik heb 1 vriend die altijd zegt hoe kut zn leven is geworden sinds hij een kind heeft. Ik schrik daar altijd van.

Ik vond de vraag in investeren in wegen of OV wel lastig. Normaal zou ik hier in NL altijd kiezen voor OV.
Maar in België daarentegen :sweat_smile:

9 likes

Met mijn kind zijn er ontzettend veel zorgen gekomen en dat vind ik echt kut want als mijn kind ongelukkig is ben ik dat ook

Maar ik kan er ook naar kijken en dan helemaal warm worden van binnen :blush: dus het hebben van een kind op zich heeft mijn geluk niet veranderd

2 likes

Stel, je woont met een huisgenoot. Het interieur hebben jullie samen bij elkaar verzameld. Je gaat verhuizen. Welke spullen die jij ooit hebt betaald neem jij mee naar je nieuwe huis?
Dit is fictief!

Foutje hij moet meerkeuze

• Meubels zoals bank en tafel
  • Keukenspullen zoals borden en glazen
  • Grote keukenspullen zoals koffie-apparaat en pannen
  • Elektronica zoals tv en platenspeler
  • Schoonmaakspul, theedoeken, wasmiddel
  • Decoratieve items
  • Helemaal niks
  • Gewoon alles

0 stemmers

3 likes

Ja ligt er aan wat ik ervan zou willen gebruiken in een nieuwe woning!
En je bedoelt dus dat de ander er nog wel blijft wonen? Dan lijkt het me echt kut als ineens de bank enzo meegaat haha

4 likes

@Eddie Caroline Gennez is nog niet zo lang minister in de federale regering. Ze heeft die post gekregen toen iemand gestopt was, denk Meryem Almaci. In de korte tijd dat ze minister was heeft ze wel goede dingen kunnen doen. Dus zeker niet slecht.

Zoals Eddie zegt, de ass kissing van Conner was echt bizar om te zien. Hij heeft de partij vernieuwd en verjongd maar gosssshhh. Doet dan alstublieft alsof dat het ook zonder Conner zou lukken en niet elke dag in de media zeggen dat Conner een sterspeler is en je die niet op de bank mag zetten door zattemansklap, aldus Freya.

3 likes

Ja, de ander blijft er wel. Maar jij hebt bijv de bank betaald.

1 like

Alle grote dingen, schoonmaakspullen en voorraad niet, maar wel grote meubels, grote keuken dingen en apparatuur zoals tv etc.

Dus ik heb gewoon alles gestemd, maar meer omdat ik niet drie dingen kon aanvinken.

En nu heb ik Gerda Smit in mijn hoofd zitten met haar kandelaars en gasten doekjes.

3 likes

Waarom kan je nouweer geen 3 dingen aanvinken? Rot poll

1 like

Max 2 opties :smile:

2 likes

Oh nu kan het wel maar nu zijn weer alle stemmen weg :stuck_out_tongue:

1 like