daarom is mijn lievelingsplek in de bus altijd die enkele stoel aan het begin, iedereen loopt er voorbij dus hij is meestal vrij en er kan niemand naast je love it en je kan leuk naar buiten kijken (en in bussen die daar 2 stoelen hebben ipv 1 gaat er alsnog bijna nooit iemand naast je zitten omdat iedereen er dus voorbij loopt)
Kan me de laatste keer dat ik in een lege bus heb gezeten niet herinneren, ben al blij als ik Ăźberhaupt kan zitten.
Jij bent wel een beetje de Amy Dunne van dit forum hè
Nadeel is wel dat er vaak bijna geen beenruimte is op die plekken.
Edit: en googlen vertelt me alleen dat het een personage uit Gone Girl is dat haar eigen dood in scène heeft gezet, dus ik snap de link ook niet
Ben jij toxic?
- Ja best wel
- Beetje
- Helemaal niet
- Baby canât you see Iâm calling
0 stemmers
Aan welk toxic gedrag maak je je wel eens schuldig?
- Weinig respect
- Manipulatieve communicatie
- Wantrouwen
- Kritisch gedrag
- Controlerend gedrag
- Bezitterig gedrag
- Misbruik/geweld
- Egoistisch gedrag
- Escalatie
- Alles
- Niks
0 stemmers
Alleen op romantisch gebied geloof ik (working on it hehe)
Ze heeft een nogal bekende speech over cool girls
Toxic me vindt wel dat de range waarbinnen ik dat gedrag laat zien acceptabel is
heb jij Gone Girl gezien?
- Ja maar meh
- Ja goede film
- Nee geen interesse in
- Nee wil ik nog wel
0 stemmers
I looove die film. Zeker 6 keer gezien ondertussen.
Jaaa! Echt zoân film die lekker makkelijk wegkijkt, maar toch een goed verhaal heeft.
Ach so. Ik wist niet dat blij zijn met een zitplaats als âcool girlâ gedrag gezien werd, ik zal erop letten
Edit: ik schreef dat ook alleen als verduidelijking waarom ik op âgeen last vanâ gestemd had, was op dat moment de enige. Kan me heel goed voorstellen dat het vervelend/intimiderend is als zoiets gebeurt, het gebeurt mij alleen dus nooit.
Hebben jullie ook dat je soms als je simpele werktaken moet doen (mails beantwoorden, iets repetitiefs of administratiefs) je je beter kunt focussen met je laptop op de bank met een simpel tv-programma aan?
Herkenbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het lijkt wel alsof mijn hoofd dit soort taken zo saai vindt dat ik mezelf er op mân normale werkplek niet toe kan zetten, terwijl als ik thuis zit en met een half oog iets kijk/luister ik er zo doorheen ga.
Zelfde met was vouwen, afwassen en al die interessante dingen, beetje afleiding en je bent zo klaar
Ik leef met de tv aan. Werk, koken, huishouden⌠nooit de radio (okÊ af en toe een podcast) maar altijd tv/youtube/streamingdienst aan hier.
Ja daar zet ik meestal een podcast bij aan! Maar dat zijn dan fysieke klusjes en dan vind ik het logischer. Nu ben ik eigenlijk ook mentaal aan het multitasken doordat ik en probeer een tv-programma te volgen en bijv. mailtjes te tikken.
Met een echt interessante podcast ofzo wel, met een willekeurig simpel programma zeker niet. Ik vind dat juist heel irritant
Oh nee, bij alles waar tekst bij komt kijken kan ik echt niet nog meer tekst (via een podcast of programma) aan.
Bij huishoudelijke taken vind ik dat wel heerlijk.
Net als studeren, sommigen kunnen dat het best in stilte en anderen hebben graag wat gekwebbel of muziek aan
Ik heb wel eens ergens gewerkt waar ik gegevens moest inkloppen en dan was er nul omgevingsgeluid nou dan heb ik er geen vaart in hoor dus ik begrijp je helemaal!