Stel je persoonlijke vraag #49

Keukenapparatuur zou ik wel meenemen, maar pannen niet.

Zou niet moeilijk gaan doen om hele kleine dingetjes, maar alles wat ik gekocht heb en kan gebruiken zou ik meenemen

4 likes

Ik zou het wel melden aan/overleggen met mijn huisgenoot.

6 likes

Bij de grotere items hangt het heel hard af van hoe groot het nieuwe huis is en hoe de indeling is. Ik zou bijvoorbeeld geen tafel meenemen als hij te groot/onpraktisch zou zijn voor de nieuwe ruimte. Zelfde voor keukenspullen die je niet vaak gebruikt. Die zou ik enkel meenemen als ik er voldoende kastruimte of plaats op het aanrecht voor heb.
Edit: als ik grote spullen niet zou kunnen meeverhuizen, zou ik aan de huisgenoot voorstellen om ā€˜ā€˜mijn deel’’ over te kopen, als het spullen zijn die wel wat gekost hebben (dus niet bij meubels die bijvoorbeeld via een FB weggeefgroep zijn verkregen)

3 likes

Ik beeld me nu in dat mijn huisgenoot aan mij ā€˜mededeelt’ dat ze alle spullen meeneemt. Het enige wat ik dan nog heb is een tv.

2 likes

Haha ik heb blijkbaar per ongeluk gestemd, heb niet eens naar de link gekeken. Wel goede stem ook :sweat_smile:

5 likes

Mja is wel een beetje lullig maar dat betekent ook dat je daar al die tijd gratis gebruik van hebt kunnen maken toch. Zonder dat je zelf iets hebt hoeven regelen.

44 likes

wilde jij vroeger naar coachella

• ja
  • nee
  • ik wil nog steeds
  • ik ben geweest

0 stemmers

Ik vind het helemaal niet lullig, het is haar goed recht. Ik vind het alleen een komische situatie om over na te denken, daar kwam ook de poll vandaan. Alle keukenspullen zijn dan weer van mij, dus andersom zou het ook ietwat onhandig zijn

5 likes

Haha, nee, met een tv zou ik eerder overleggen dan meedelen. Maar ja, als ik het betaald heb, is het wel van mij. Het is geen gemeenschap van goederen.

3 likes

Ik zeg ook niet dat het verlangen om kinderen te krijgen onnatuurlijk of onterecht is, dat staat wat mij betreft niet ter discussie. Maar als je zeker zou weten dat zij een vroegtijdige dood zouden sterven op deze manier (waar we nu niet zeker van zijn) vind ik dat wel een hele heftige beslissing.

3 likes

Als je met het ov reist, heb je wel eens gezien dat een conducteur agressief werd behandeld?

• Ja
  • Nee
  • wel andere soorten agressie

0 stemmers

2 likes

Niet agressief maar wel jongeren die door de trein renden om zich te verstoppen voor de conducteur en die gingen met z’n allen de wc in. Toen klopte de conducteur aan en zei iets van HALLO ik doe binnen 10 seconden de deur open … 3 2 1!

Lijkt me echt zo vermoeiend ook elke keer weer mensen zonder kaartje met een of andere kutsmoes

5 likes

Tijdens m’n stage bij Arriva (bijna 10 jaar geleden) ben ik zelf een aantal keer in zo’n situatie terecht gekomen. Nu is de lijn waarop ik stage liep ook wel erg bekend vanwege de agressie tegen het treinpersoneel.

3 likes

Ik moet gewoon huilen als ik het verschil zie.

5 likes

Jezus, voor dat geld dat je inlevert zou je toch betere wegen verwachten!

9 likes

Ik hou van in de auto zitten, dus 45 minuten heenreis zou ik wel doen voor zo’n uitje

2 likes

Hebben jullie het Sahara zand al van je auto af gewassen?

• Nee, ga ik nog doen
  • Nee, ga ik ook niet doen
  • Ja, heb ik al gedaan
  • Ik heb geen auto

0 stemmers

Ik had twee dagen van te voren m’n auto helemaal gewassen :pleading_face: #firstworldproblem

2 likes

Het regent nu, dat spoelt er wel af

11 likes

Eigenlijk moet ik nog door de wasstraat, maar hij was zo vies dat ik even snel naar een wasbox ben gereden om het ergste even schoon te maken (niet alleen sahara zand overigens…)

1 like