Ik moet de auto inruilen voor een nieuwe, dus nu tijdens de lunchpauze naar de handcarwash geweest.
ik heb 'm vorige week helemaal afgespoeld met water, maar het zand zit er nog steeds op dus ben bang dat die regen niet gaat helpen. Ik had ook de dag voor de regen mijn auto laten wassen, nu is hij nog smeriger dan daarvoor
Hmm dat zou jammer zijn, misschien dat ik 'm toch nog ga wassen dan! Even afwachten
Hij moest sowieso nodig gewassen dus is meer toeval dat ik me daar toevallig vlak na dat saharazand eindelijk toe kon zetten
Wat zou jij doen?
- Niks, heb hier geen last van
- Niks, durf ik niet
- Ik sta op en vraag om erlangs te mogen
- Ik spreek de man aan
- Ik scheld de man uit
- Ik stomp de man in zân gezicht
0 stemmers
Ja, wat is dit voor iets walgelijks.
Ja maakt me echt WOEDEND haha
Dit gebeurde lang geleden in de trein en ik durfde helemaal niks te doen. Die man deed/zei niks. Maar ik was toch superbang en hyperalert.
Er is geen enkele niet-creepy reden om dit te doen.
Op zân minst wil hij een vrouw intimideren, op zân ergst zich aan haar vergrijpen. Maar komt allemaal op hetzelfde neer.
Is voor mij een van de redenen dat ik aan het gangpad wil zitten. Ja, voor sommigen irritant als het wat drukker wordt en je moet er langs/wachten tot ik ben opgestaan. Maar deal er maar mee.
Als de bus/tram echt helemaal leeg is ga ik achter de chauffeur zitten om situaties zoals dit te vermijden. Idioot dat dat ânodigâ is eigenlijk.
daarom is mijn lievelingsplek in de bus altijd die enkele stoel aan het begin, iedereen loopt er voorbij dus hij is meestal vrij en er kan niemand naast je love it en je kan leuk naar buiten kijken (en in bussen die daar 2 stoelen hebben ipv 1 gaat er alsnog bijna nooit iemand naast je zitten omdat iedereen er dus voorbij loopt)
Kan me de laatste keer dat ik in een lege bus heb gezeten niet herinneren, ben al blij als ik Ăźberhaupt kan zitten.
Jij bent wel een beetje de Amy Dunne van dit forum hè
Nadeel is wel dat er vaak bijna geen beenruimte is op die plekken.
Edit: en googlen vertelt me alleen dat het een personage uit Gone Girl is dat haar eigen dood in scène heeft gezet, dus ik snap de link ook niet
Ben jij toxic?
- Ja best wel
- Beetje
- Helemaal niet
- Baby canât you see Iâm calling
0 stemmers
Aan welk toxic gedrag maak je je wel eens schuldig?
- Weinig respect
- Manipulatieve communicatie
- Wantrouwen
- Kritisch gedrag
- Controlerend gedrag
- Bezitterig gedrag
- Misbruik/geweld
- Egoistisch gedrag
- Escalatie
- Alles
- Niks
0 stemmers
Alleen op romantisch gebied geloof ik (working on it hehe)
Ze heeft een nogal bekende speech over cool girls