Stel je persoonlijke vraag #50

Ik geloof de uitslag van deze poll echt niet. Tijd voor weer een show je partner topic!

29 likes

100% dat @Blush zo’n exemplaar heeft met die overkapping met tv buiten.

12 likes

:joy::sob:

Gelukkig zonder terugtrekkende haarlijn en met een leukere kledingstijl

4 likes

Respect voor @Bunnyslippers

Gewoon uit durven komen voor je Jeroen is inspirerend tbh

11 likes

Ja, ik had eerst gestemd iets wat er op lijkt, maar als ik mijn roze designerzonnebril af zet en probeer door jullie ogen te kijken denk ik dat ik niet anders kan. Zonder mij zou hij sowieso een full blown Jeroen zijn inmiddels. Met mij heeft hij wel meer credits opgebouwd.

Edit: no shame verder want ben dol op mijn Jeroen.

60 likes

Vanaf 3:10 ff in een spoiler zodat de thumbnail hier niet staat

Is het okay dat een verslaggever van een NPO oproep tegen een vrouw zegt dat als ze haar borsten laat zien ze dan Taylor Swift mag meet-and-greeten. En het dan niet zo is, hahaha je hebt je borsten voor niks laten zien.

• Ja dat is de verantwoordelijkheid van die vrouw
  • Nee dat is niet okay

0 stemmers

En de vrouw ervoor die iemand moet tongen voor een meet-and-greet?

• Ik vind het allebei okay
  • Ik vind tongen wel okay, flashen niet
  • Ik vind het allebei niet okay

0 stemmers

2 likes

Echt doe normaal, jezelf een beetje voor gek zetten om dan eventueel een kans te hebben op

Doet me denken aan dat programma waar je voor 1000 gulden allerlei gekkigheid moest doen en dat was dan entertainment

4 likes

Omg!! Hier dacht ik deze week nog aan, hetzelfde geldt voor de sidemen en betasquad enzo. Die hebben allemaal wel ietsssss een glow up gehad maar als het vrouwen waren hadden ze nevernooit het succes gehad die ze nu hebben.

1 like

Ik heb ook wel echt een Jeroen hoor alleen zit ie niet op voetbal

Harry Pinero is best knap toch? Die is zeker niet lelijk.

4 likes

Die hoort niet bij de betasquad. Die ziet er idd wel goed uit, Sharky die wel bij de betasquad zit heeft echt een supermooie lach. Maar als je ziet hoe ze begonnen waren, en hetzelfde geldt voor de Sidemen, ze moesten het niet van hun looks hebben.

5 likes

ga je echt die meiden de schuld geven? niet de presentator van de npo die zijn positie misbruikt hiervoor?

19 likes

Nee?

Dat iemand op het idee komt om dit aan te bieden, doe normaal

Oh echt? Ik keek hun vroeger vaak met hun live tinder en dan was Harry er altijd bij.

Ik ben tegenwoordig een beetje into James van Shxts n gigs, is net zo iets :joy: Eigelijk is dat een soort Drake maar dan wel aantrekkelijk en niet cringy en heel zesty.

3 likes

maar je zegt toch dit? dan geef je hen toch de schuld

@Zemraluani ja harry pinero, darkest, filly enz zijn er vaak bij maar zitten er niet vast in geloof ik. alleen niko, sharky, aj, chunkz en kenny

6 likes

Moet wel zeggen dat jouw Jeroen er in z’n jongere jaren niet als een Jeroen uit zag hoor.

2 likes

Dus je zegt eigenlijk dat Bunny hem in de loop der jaren heeft gejeroenified.

33 likes

Hahah dit klinkt nu net als wat Mascha altijd over Gregor zegt.

1 like

neejoh die kan met z’n surinaamse roots geen jeroen worden

2 likes

Ik denk dat het een onoverkomelijk proces is bij de meeste witte mannen.

2 likes