Naruto, Totally Spies, Dragon Ball Z, Fresh Prince of Bel Air
Werk jij in een team met voornamelijk jonge blonde vrouwen?
- Ja
- Ja maar er zitten ook wel wat brunettes tussen hoor
- Nee
0 stemmers
Zag net een vacature met kom in dit leuke team werken en echt al die vrouwen leken op elkaar ![]()
We zijn met 4 waarvan 2 mannen en 2 jonge blonde vrouwen haha.
ik vind zelf niet dat ik per se smaak heb maar mensen die naar de toppers bijv gaan veroordeel ik wel. hardstyle/-core/whatever net zo erg trouwens.
k herinner me ineens dat ik ooit had getweet âik snap echt niet dat mensen naar de toppers gaanâ, als tiener, in de tijd dat iedereen nog elke gedachte op twitter postte. en toen had een meisje van school gereageerd van âhou je bek kankerhoer je bent er nog nooit geweestâ echt zo dramatisch hahahaha
Mis jij Jan Peter Balkenende op dit moment ?
- Ja đ„č
- Ja, maar ik mis hem altijd
- Nee ik heb liever
Schoof
0 stemmers
Geen actieve herinneringen aan
Die Joel Beukers
over wie het in het influencer topic ging? Bij hem viel het mij iig op
Ik kijk ook altijd greys anatomy als ik me slecht voel want ik denk dan van mijn leven is nu effe kut maar in ieder geval niet vliegtuigcrash/schutter in het ziekenhuis/bom in je handen/aangereden door een bus kut ![]()
Nee hij is zelf de influ, dit is de partner van
Alllle sitcoms. Friends, Seinfeld, Cougar Town, New Girl, HIMYM.
O perongeluk geklikt ik heb geen idee
Ik ga dit jaar de 40 km lopen. Uitlopen als het goed is ![]()
Gewoon een stukje forum-lore zoals er zo veel zijn. Het is volkomen zinloos en vervuilend maar wel gezellig.
Oehhh succes!!
SIEBEN SIEBEN AY LU LU ein zwei drei LAUFEN
Ahh ik zag hem laatst op werk. Herkende hem bijna niet want het is nu echt een ouder mannetje geworden met waterige ogen đ„č Het laatste beeld wat ik van hem voor me kon halen was van 14 jaar terug dus moest echt even 2x knipperen.
Ik werk in het notariaat, daar zijn mannen zeldzaam
heb 17 collegaâs waarvan 2 man zijn
Nee, skinny jeans met enkelsokken