Stel je persoonlijke vraag #50

Ik haat het beiden, maar ik klaag over beiden echt nooit (hardop).

5 likes

Ik heb niet zoveel haat aan voetbal denk ik al vind ik het een dom spel, maar wel aan vuurwerk, toeters, herriedingen, gegil etc. Maar de oplossing is lekker bos ingaan dus prima

5 likes

Dat was een foutje, ik dacht dat dat gewoon iedereen was.

3 likes

Aah oke. Ik heb een kleine frus omdat ik als herintreder weer opnieuw 50 berichten moet posten om regular te zijn, terwijl ik het liefst gewoon lurk

:raising_hand_woman:t2: me too… en soms wil ik ergens op reageren en dan komt er weer wat tussendoor.

1 like

Maar eigenlijk haat ik hitte, niet per se de zomer.

4 likes

Ik haat wel op dit onsympathieke gefluit van de supporters. Zo treurig.

9 likes

Voetbal kun je gewoon niet kijken, de zon ontwijken is lastiger. Daarom vind ik mensen die haten op voetbal nog zuurder dan mensen die haten op zon.

1 like
Rij jij wel eens (een stukje) zonder gordel?
  • Ja, bijv paar 100m
  • Ja, gewoon
  • Nee, nooit

0 stemmers

Belletje lellen vind ik over het algemeen
  • Prima
  • Lachen
  • Donder op
  • Neutraal
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik vervoer ook geen mensen die geen gordel om hebben

18 likes

Bij mij wordt vaak 's nachts op de bel gedrukt, vaak in weekenden of bijzondere stap avondjes, ik woon in de binnenstad. Ik vergeet dan vaak mijn bel uit te doen en altijd schrik ik me een ongeluk. Maar ook als het overdag (van kinderen) zou zijn, zou ik het vervelend vinden haha

2 likes

Een frus?:cry:

15 likes

Dubbelposten in verschillende topics gaat wel lekker snel!

24 likes

Hier bijna dagelijks. Ze vergeten alleen altijd dat ik ze door het raam kan zien aankomen en wegrennen dus ik doe gewoon niet meer open. Ben wel 1 keer boos geworden toen ze ook afval door de brievenbus duwden.

3 likes

Ja hier in de buurt wel haha. Ik heb de bel nu maar uitgezet want we hebben zo’n knetter harde zoem bel en ik werd echt onredelijk pissig toen dat m’n baby wakker belde :sweat_smile:. Dacht echt, volgende keer spuit ik jullie helemaal nat vanuit m’n slaapkamer raam met een water pistool ofzo :rofl:
Maar onze buurman iets verder op is slecht ter been en dan vind ik het ook een kut grapje.

4 likes

Ik kan niet verder dan 50m zonder gordel rijden want dan begint de auto hysterisch te piepen.

En belletje lellen gebeurt hier alleen door jongens van een jaar of 12/13 en dat vind ik echt klierig dus donder op.

8 likes

Maar los van die piepende auto heb je er geen last van haha? Ik word helemaal onrustig, er mist echt iets ofzo zonder gordel.
Ik moest de auto van “achter” (wonen aan een hofje) naar voren rijden (dus om een blokje huizen heen), en zelfs dan doe ik een gordel om. Echt automatisch gedrag en zonder voelt heel kaal :rofl:

2 likes

maar ik haat ze ook niet, vind het leuk als nederland wint maar ik kijk niet. dus ik hou er niet van

3 likes

Ik heb vroeger als puber wel eens gedeurtjebeld met een buurmeisje en toen kwam er een man schreeuwen dat hij onze benen zou breken als hij ons te pakken kreeg 🥹
Ik zou het niet chill vinden maar kan er ook wel de onschuld inzien mits het niet te vaak gebeurt

2 likes

Wow nog nooit gehoord

21 likes