Stel je persoonlijke vraag #50

Hoe goed ben jij in figuurzagen?

• Meid… geen idee
  • Heel goed
  • Zeer matig
  • Dat #£@% kut zaagje brak steeds af

0 stemmers

4 likes

Trauma’s aan figuurzagen bij techniek op school. Onze lerares dacht dat ze een strafkamp aan het aansturen was en als je alleen al naar de figuurzaag keek, moest je nablijven. Overigens ook al als je iets in je etui vergeten was, elke les begon met een rondje langs iedereen in de klas en dan moest je etui compleet zijn. Er bleef dus weinig tijd over om iets nuttigs te doen

6 likes

Biecht: de werkjes van elke klas werden bewaard in kratten in een afgesloten ruimte in het lokaal. En aangezien mijn zaagje steeds afbrak zag ik mijn kans schoon toen mijn leraar weg was en die ruimte niet op slot had gedaan.

6 likes

Heb jij weleens gehad dat iemand jou ontzettend pijn heeft gedaan, of onrecht heeft aangedaan, of een naaistreek heeft geflikt, waar je echt lang last van hebt gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Stel, je ziet jaren later een bericht op LinkedIn dat diegene iets ergs heeft meegemaakt (met bijebehorende zielige post, je kent ze wel), wat denk je dan?

• Aah zielig
  • Niks
  • Karma is a bitch

0 stemmers

Inspiratie: uiteraard een Linkedinpost gezien van iemand die me iets geflikt heeft, en dacht even zo hard “lekker voor je”. Niet aardig nee, maar dat was zij ook niet, en denken mag.

1 like

Dat ons Wes(ley Sneijder) nu volkszanger wordt:

• Ja daar is ie voor geboren, hij vervult eindelijk zijn echte ware doel
  • Ik vind dit vreemd

0 stemmers

2 likes

Een collega die me echt kut heeft behandeld, ging vandaag trouwen :heart::heart: echt een perfecte dag om vandaag te trouwen in zuid limburg.

Hele dag regen regen regen. Gun ik haar echt

136 likes

Meer dan de helft van de mensen vult deze poll verkeerd in.

Wesley is altijd al toekomstig volkszanger geweest, snap niet dat je dat niet direct ziet.

16 likes

Same voor een collega van mij en diens huwelijksreis was ook alleen maar regen 🫢

1 like

Ik koester wrok, wraak van mijn kant is zonde van mijn tijd, maar als ik sommige mensen zie lijden drink ik er een extra glaasje op.

25 likes

Ik denk alleen niet dat ik zo iemand als LinkedIn connectie zou behouden, als ik er zo veel last van heb wil je niet steeds update voorbij zien komen

Had ik ook niet, maar iemand die ik wel als connectie had, had de post gerepost.

1 like

Geboren met het postuur van een volkszanger.

11 likes

Hij is wel flink uitgedijd de laatste tijd.
Voetballen deed nog wat voor zijn figuur

1 like

Heb jij wel eens de neiging gehad om hier op iemands profielfoto te klikken om een story te bekijken omdat er zo’n groen randje omheen stond.

• Regelmatig
  • Ja wel eens een keer
  • Nee
  • Ik heb hier geen herinnering aan

0 stemmers

En in de goede wijk voor een volkszanger.

3 likes

Krijg alweer kippenvel als ik aan t geluid van figuurzagen denk :sob::sob::sob:

1 like

Zou je het leuk vinden als je stories kon maken/zien op 't forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hahaha ik heb dit alleen als kind gedaan op de basisschool en altijd knapte dat draadje en gooide ik dat ding uit frustratie maar weer in de lucht.

Moest jij wel eens een kerststukje maken op de bassischool? Met zo’n groen blok

550x389

• Nee
  • Ja en vond ik leuk
  • Ja maar vond ik niks

0 stemmers

Man wat was het altijd lelijk, en echt bij iedereen zag het er niet uit :laughing:

2 likes

Nou met mijn allergie zou ik constant over de bloemen niesen

6 likes

Lijkt me echt heel leuk! Er was ooit een serie/show op tv met de beste bloemschikkers van nederland dacht ik. Vond ik zo leuk om te kijken.

2 likes