Stel je persoonlijke vraag #50

Oohh dit gesprek heb ik regelmatig. De drie grote onderwerpen:

Was je je hele lichaam goed onder de douche? (Ja)
Doe je het deksel van de wc dicht voor het doorspoelen? (Ja)
Doe je je schoenen uit in huis?

Dat laatste wil ik heel graag een regel maken hier in huis maar krijg ik er nog niet in. Ben er zelf niet mee opgevoed en mijn man ook niet, dus alhoewel we meestal wel onze schoenen in de hal uit doen, lopen we allebei nog af en toe onbewust toch door met schoenen aan. :nauseated_face:

4 likes

Aai jij loslopende dieren op straat? In Nederland/Belgiƫ
Bijv katten?

• Ja vaak wel
  • Nee nooit, geen behoefte aan
  • Nee nooit, maar zou ik wel willen
  • Ja soms

0 stemmers

En in het buitenland?

• Nee nog steeds niet
  • Ja nog steeds
  • Nee in het buitenland doe ik dat niet

0 stemmers

En vraag je weleens om een hond te aaien?

• Ja doe ik weleens
  • Nee ik aai gewoon zonder te vragen
  • Gewoon nee

0 stemmers

Als je mocht kiezen wanneer je je vakantiegeld krijgt, wanneer wil je dit dan ontvangen?

• Mei of juni
  • December
  • Gewoon per maand met mijn salaris

0 stemmers

3 likes

Lekker dieren in het buitenland aaien en hondsdolheid oplopen :thumbsup:

Oh ik zie het nu! Ik vind ook ā€˜gebruik alleen water’ dat gaan we dus echt niet doen :joy:

1 like

Hierbij een bijdrage van Chatgpt:

2 likes

Ik raad hier altijd iedereen aan juist de schoenen aan te houden ivm de rolstoel

Welke rolstoel? Maar niet iedereen heeft een rolstoel in huis, toch? Ik snap deze toevoeging niet zo

19 likes

Het is niet dat ze niet zijn doorgekomen, ik heb ze gewoon überhaupt niet in mijn kaak. Iets verder in de evolutie :nail_care:t2:

6 likes

Nee dat snap ik maar het was meer een reactie op dat het goed zou zijn om schoenen uit te doen want daarmee ben je buiten geweest (neem ik aan dat dat de reden is), maar hier thuis loop je dan met je sokken door die sporen en dat vind ik juist vies

Was onduidelijk, sorry

7 likes

In het geval van een rolstoelgebruiker snap ik het natuurlijk, dat is wel anders. Maar als ik teveel ga nadenken over wat je allemaal mee naar binnen loopt met schoenen dan word ik echt een beetje misselijk.

Mijn schoonmoeder vindt me een aansteller en vraagt zich af of ik smetvrees aan het ontwikkelen ben. ā€œIk loop al m’n hele leven met schoenen in huis en trek door met het deksel van de wc open en ik leef nog steeds hoor!ā€

:smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik kan al zelf bepalen wanneer ik het krijg… ik laat het nu waarschijnlijk aan het eind van het jaar ineens uit betalen.

Ja december dus.

5 likes

Dat begrijp ik hoor! Ik ben ook snel ergens vies van maar soms heb je niet echt keus zeg maar

Om dat smetvrees te noemen is wel flauw natuurlijk

2 likes

Nouja misschien dus. Mijn punt is meer dat ik het laat uitbetalen als ik er zin in heb :sweat_smile:

1 like

Om bij het poepthema te blijven:
Als je de wc schoonmaakt, spoel je dan door met de borstel nog in de pot? (Om eventuele resten af te spoelen)

• Ja, natuurlijk
  • Soms wel, soms niet
  • Nee, ik zet de borstel eerst terug en trek dan door

0 stemmers

Altijd, en daarna nog een keer doorspoelen met de borstel in een ā€œschoneā€ pot, to be sure

17 likes

Dit is helaas een debat in mijn huishouden, misschien moet ik de uitkomst van de poll laten zien :smiling_face_with_tear:

1 like

En daarna ā€˜hang’ ik 'm op tussen de pot en de bril om te drogen

3 likes

Ook altijd even laten marineren in het chloor dat ik dan in de pot heb gespoten :v:t3:

11 likes

Ik heb net onder de douche heel erg staan twijfelen of ik m’n benen actief moest insoppen, maar ik kreeg me er echt niet toe aangezet. Wel dubbel sop gebruikt zodat ze extra schoongespoeld zijn.

26 likes