Stel je persoonlijke vraag #50

Oh haha die was ik even vergeten, de activiteit op zich lijkt me nog steeds leuk :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat dit de hobby is waar ik het minste talent voor zou hebben. Ik kan niet eens een bos bloemen op een vaas zetten, zonder dat het eruit zien alsof ik random wat bij elkaar gegooid heb en in de vaas gepropt heb.

Maar het lijkt me wel leuk om te doen.

5 likes

Heb jij je ooit wel eens een junkie gevoeld? Als in dat je bijvoorbeeld rookte en nog vlak voor sluitingstijd naar de winkel racete, of eerder weg ging bij dingen etc.
Maakt niet uit met welk middel.

• Nee nooit
  • Ja vroeger wel
  • Ja soms
  • Ja vaak

0 stemmers

Als m’n neusspray bijna op is, word ik toch wel twitchy.

9 likes

Ik heb tijdens mn studietijd wel eens een maand lang ofzo elke dag wiet gerookt (haha dit klinkt als echt een christelijke biecht, zo stout!) en toen ik daarmee stopte had ik dus echt van die koude koortsrillingen steeds, klappertanden, kon totaal mn temperatuur niet meer reguleren, kreeg ook opvliegers enzo :joy:

Dat voelde in mijn hoofd echt alsof ik Christiane F met haar heroĆÆneontwenningsverschijnselen was.

10 likes

Same met neusspray vroeger en koffie. Dan stond ik wel eens om 11 uur 's avonds nog een bak koffie te adten omdat ik anders de volgende dag hoofdpijn zou hebben :sob: Of bijv. op vakantie als een gek op zoek naar koffie 's ochtends

5 likes

Ja met slecht eten sowieso. Echt afkick verschijnselen wanneer ik geen suiker at enzo. Echt een levenslange verslaving :cry:

3 likes

jaa en net voor sluit naar de winkel gaan en lading chocolade halen

5 likes

Of weer eens naar de nachtwinkel (tussen de dronken studenten) voor troep en dan naar een andere omdat ze me bij mijn vaste begonnen te herkennen.

En de ochtend na een eetbui mijn woonkamer inlopen terwijl al die meuk er nog ligt, verschrikkelijk

5 likes

Eerder ergens weggaan om nog voor sluitingstijd een fles wijn te kunnen halen :+1: gelukkig drink ik nu veel minder

4 likes

Ik heb een tijd gehad dat ik, achteraf gezien, echt te veel drugs gebruikte. Ben blij dat dat goed afgelopen is, ben niet altijd de slimste geweest.

3 likes

Toen ik m’n kwartje uitkotste in een festival dixie en er gelijk een nieuwe ingooide.

16 likes

Als je keuze hebt uit een belegd broodje, kies je dan vaker voor wit of bruin brood?

• Wit, vind ik lekkerder
  • Bruin, vind ik lekkerder
  • Bruin want dat is gezonder

0 stemmers

1 like

Ik vraag vaak of het bruine brood volkoren is, en zo ja dan kies ik dat. Anders maakt het me niet uit, beiden lekker.

1 like

Ligt echt aan het beleg. Kaas of gezond vind ik lekkerder op bruin maar bijvoorbeeld eiersalade op wit

16 likes

Ja als ik vroeger geen neusspray bij de hand had dan ging ik wel in paniek. En als ik dan meerdere flesjes wilde halen in een keer zodat ik even vooruit kon ging ik naar verschillende drogisten zodat ze me geen zielige verslaafde vonden. Gelukkig ben ik nu van die troep af :pray:t2:

3 likes

Ik zat vandaag in de bus en zag weer een meisje met permanente nep wimpers. Ik bedoel dus van die wimperextensions(?), die je eens per zo veel tijd moet bijvullen. Ik vind t zo lelijk en er zo nep uit zien. Maar ik dacht vandaag, die meiden zien t vast bij iemand anders en denken ā€˜dat is mooi dat wil ik ook’.

Wat vinden jullie er van?

• Vind ik mooi
  • Vind ik niet mooi

0 stemmers

4 likes

Over het algemeen, als je duidelijk ziet dat het nepwimpers zijn; niet mijn ding. Maar soms zijn ze gewoon naturel en lijkt hrt alsof iemand gewoon mooie lange gekrulde wimpers heeft en dat vind ik wel heel mooi!

Maar die ā€˜russian volume’ of weet ik veel vind ik echt niks

27 likes

Mijn collega ging van bijna blonde wimpers naar zwarte extensions, zo lelijk :flushed:

5 likes

Met gewoon eten wel eens. Dat je dan zo veel trek hebt, helemaal gammel want niet genoeg gehad, halve moordneigingen en dan nog in de winkel bij de kassa moeten wachten. Ga ik alvast iets eten of kan ik het nog volhouden tot na het afrekenen.

1 like