Vind jij het vervelend als vrienden zichzelf min of meer uitnodigen bij jouw thuis?
- Dit gebeurt nooit
- Ja rot op
- Nouja oke dan
0 stemmers
Ik heb nu 1 vriend uit hamburg die hier dan logeert omdat hij dit en dat wil doen. De halve koelkast vaak ook opvreet. Ja, er zijn idd slaapkamers over maar ik voel me nu net een 50 jarige die zegt “het is hier geen hotel!”. Ben er ff helemaal klaar mee
