Stel je persoonlijke vraag #50

en babyshowers kunnen ook best pijnlijk zijn als je zelf bijvoorbeeld een kinderwens hebt die niet in vervulling gaat

ligt er natuurlijk compleet aan hoe goede vrienden je bent en wat de invulling is van de babyshower, bij goede vrienden kun je zoiets bespreken maar bij vage vriendinnen die ik 1x per jaar zag heb ik de babyshower geskipt hoor

7 likes

Ja begrijpelijk. Maar om deze uitzonderingen gaat het nu toch niet?

9 likes

nee ik deelde gewoon verkapt even mijn eigen ervaring

7 likes

Ik heb mijn man leren kennen op de verjaardag van de chihuahua van een vriendin.
Gewoon lekker alle huisdieren vieren als je behoefte hebt aan feestjes :partying_face:

58 likes

Haha wat lief

1 like

Oh zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:!

3 likes

Ik ga zo de slingers voor mijn kat ophangen die morgen jarig is terwijl er niemand komt hahaha :joy: ik wil taaaarttt

29 likes

Oh dit is wel echt heel leuk haha

Ik wou dat ik vrienden had die de verjaardag van hun huisdieren vieren

5 likes

Hahaha ik moet gelijk aan dit liedje denken:

De kop van de kat was jarig,
zijn pootjes vierden feest.
Het staartje kon niet meedoen
dat is pas ziek geweest.
Het kwam pas uit het ziekenhuis,
en had zo’n pijn in z’n keel.
En al dat dansen en dat springen
dat was hem veel te veel.

10 likes

Het is haar inderdaad teveel, nu al :joy:

Niet klikken als je geen katten wilt zien in een verkeerd topic

24 likes

Heb jij een kkhekel aan Cristiano Ronaldo?

• JA
  • Ja enorm
  • Ja
  • Nee ik vind hem een sympathieke man

0 stemmers

2 likes

Nee, ik vind het een sul, maar heb niet echt een hekel aan hem

13 likes

Wisten jullie dat hij iemand heeft verkracht in Las Vegas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vind ook - los van dat ik eigenlijk alle feestjes die door/voor mijn vrienden worden gegeven altijd gewoon leuk vind - dat als je ergens voor wordt uitgenodigd, je gewoon gaat als je niet ligt te creperen van het een of ander. Ik vind echt niks naarder dan iemand die iets organiseert, en dat mensen dan super makkelijk afzeggen. Dat vind je toch zelf ook heel kut als iemand dat bij jou doet? Cadeaus, conventies en blabla kan me allemaal weinig schelen, maar niks laten horen als je ergens voor wordt uitgenodigd, of afzeggen zonder goede reden vind ik echt lomp.

9 likes

Niemand zegt toch dat dit een goed idee is?

2 likes

True, al staat hierboven bijvoorbeeld wel dat mensen het laten afhangen van of ze een drukke week oid. hebben gehad, of ze gaan. Ik vind dat nogal een slappe reden, en iets waar je je voor je vrienden gewoon overheen zet.

1 like

En ik heb liever dat mensen zich niet verplicht voelen om te komen als ze er eigenlijk liever niet willen zijn, om welke reden dan ook. Al zou ik het natuurlijk ook kut vinden als iedereen last minute afzegt, dan heb ik liever dat ie zegt dat je niet komt en als het meezit toch wel ipv andersom. En niets laten horen is natuurlijk helemaal aso.

Mja, ik vind het wel een ingewikkelde allemaal. Nog ihkv babyshowers, ik was op een babyshower van een vriendin (niet superclose maar wel uit mn vriendengroep zegmaar) en ik was de enige kinderloze. Daarnaast kende ik bijna niemand omdat op zo’n babyshower natuurlijk ook veel familie komt en mensen van sporten of vroeger en weet ik veel wat. Maakt natuurlijk helemaal niet uit, ik probeer heus wel te socializen, maar op een babyshower met allemaal jonge moeders gaat het gewoon vrijwel alleen over babys, maxicosis en kinderopvang. Daarover weet ik gewoon helemaal niets dus op een gegeven moment voelde ik me gewoon echt heel awkward en overbodig. En ik ga ook niet verwachten dat ze het voor mij juist niet over babys gaan hebben.

Maarja, TLDR, ik voelde me er fucking awkward en ik denk dat als ik van te voren had gezegd ‘nee sorry ik sla over maar koop zelf iets leuks voor der’ dat voor iedereen leuker was geweest :sweat_smile:

5 likes

Je fietst samen met iemand op een fietspad. Achter jullie wordt gebeld. Wat doe je?

• Eerst achterom kijken, dan ruimte maken voor degene achter ons
  • Direct ruimte maken voor degene achter ons

0 stemmers

Ik zie zoveel mensen het eerste doen en ik snap niet waarom, uitleg is welkom haha

2 likes

Ik zag net een video van een jongen die bij de slager een ‘vleesje’ ging vragen, omdat hij dat als kind altijd kreeg hahaha.

Kreeg jij vroeger als kind bij de slager een ‘vleesje’/plakje worst.

• Ja!
  • Nee
  • Weet ik niet meer
  • Kreeg het wel aangeboden, maar at geen vlees
  • Anders

0 stemmers

Heb jij in je volwassen leven wel eens random om een plakje worst gevraagd, omdat je daar zin in had?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Het eerste klopt dus niet in je poll haha, gewoon direct aan de kant gaan. Het heeft geen enkel nut om achterom te kijken.

2 likes