Hoezo, daarvoor kom je toch naar de camping om te gluren bij je buren
Ohja dat lijkt me ook ongemakkelijk
Ik bedenk me net dat ik ook op het (kleine) bruiloftsfeest van deze persoon ben geweest en dat was eigenlijk net zo. Vond ik ook heel sneu voor haar, want er ging ook niemand de dansvloer op ofzo. Dan vraag ik me ook af of je achteraf denkt ānou, gezellig!ā
Deze stupide activiteit had ten eerste nooit Europa mogen bereiken en ten tweede is het inderdaad louter voor een eerste zwangerschap bedoeld. Maar bijna alle zwangere vrouwen gedragen zich als Liesje in blauwebessenland, dus er zou en moet nog een feest komen bij hierop volgende zwangerschappen.
Waarom heb je zoān grote afkeer op het aantal vieringen? Als een vriendin zou beslissen om vanaf nu elk jaar de verjaardag van haar hond te vieren, dan ben ik daar ook al heb ik niets met huisdieren. Leuk voor haar dat zij het wel leuk vindt, toch?
Lijkt me echt leuk als iemand dat doet voor een huisdier. Ik kom wel aan met snacks en speeltjes! Zolang ik maar knuffels krijg en mag aaien
Hahah bestaat dit of is dit een creatief spreekwoord?
Mijn beste vriendin wilt geen kinderen maar wel een hond, ik organiseer gewoon een puppy shower hoor
Ik vind het opdringerig. Er komt ook altijd nog een kraamvisitie. Als je die traditie wil overnemen, dan graag zoals ie bedoeld is. Maar het is aan ieder om zelf te beslissen idd. Ik zou gewoon niet gaan.
Bij mij hangt het allemaal ook erg van de dosering af, ik heb dit jaar zoveel vrijgezellenfeesten en bruiloften en babyshowers dat ik het echt verschrikkelijk begin te vinden. Maar dat komt deels omdat ik zelf minder heb met al die burgerlijke mijlpalen en deels omdat ik het ergens vind knagen dat er nu voor alle vrienden die dit soort dingen doen allemaal festiviteiten worden georganiseerd maar voor andere vrienden die toevallig niet op die roltrap staan niks?
Anyway ik skip volgende week een kraamfeest ik kan me er echt even niet toe zetten (wel al een babyshower georganiseerd voor betreffende vriendin en al twee keer op kraamvisite geweest ik vind het wel even mooi haha)
Wacht ff, een kraamFEEST na al op kraambezoek te zijn geweest en een babyshower?
Dat is ook gewoon echt too much
Ik ga sowieso nergens heen. Mag inmiddels ook al niet meer op de verjaardag van @FredPaillet of all people komen
Ja ik heb nog niet helemaal durven vragen wat het concept precies is als ik eerlijk ben de uitnodiging zat gewoon bij het geboortekaartje dus was niet specifiek aan mij, dus ik dacht zelf eigenlijk dat dit misschien meer als doel had om alle verre familie in ƩƩn keer gehad te hebben ofzo?
Het was heel beknopt en toen ik de qr code scande voor meer info (dacht ik) kwam ik gelijk bij de cadeaulijst dus dat bracht me ook niet echt verder :ā)
A blessing
Dat bedoel ik met Liesje in Blauwebessenland
Walgelijk
Ach ja ik beschouw dit maar als aanleiding om mijn promotie (hopelijk) volgend jaar ook gewoon een keer of 8 te vieren, letās go
Ik ken echt de verkeerde mensen, waar kan ik me inschrijven voor een moestuinpartij met home grown groente goodiebag?
Ja okĆ© maar ik heb niet onbeperkt de tijd in mān leven?
Dus ik heb bijv in de maand mei sommige van mān goede vrienden echt minder gezien omdat mān weekenden echt vol zaten met die andere activiteiten. En ik geef daardoor ook (stukken) meer geld uit aan sommige vrienden dan aan anderen en dat voelt toch scheef. Niet dat mijn vrienden daar denk ik zo naar kijken hoor, maar meer vanuit mezelf voor de verdeling van mān tijd/aandacht/middelen
Maar een moestuinparty zou ik zeker niet aan me voorbij laten gaan hoor!
Toen wij gingen trouwen zou dat alleen met getuigen zijn en dus heel klein. Bleek op een gegeven moment dat de vrienden van mijn vriend dus stiekem een vrijgezellenfeest hadden georganiseerd. Wist hij niet. Kwam hij op de dag zelf achter. En ik kreeg⦠niks
Wederom a blessing