Hier deden ze vroeger een dikke plak boterhamworst op een soepstengel, zodat het eruitzag als een lolly. Was echt feest vroeger, maar ik word nu misselijk van het idee.
Krijg wel altijd bij de slager een plakje grillworst als ik wat koop.
Maar die heeft ook echt lekkere grillworst
Ahw ja âwil je een plakje worst?â âJawelâ mijn moeder âwat zeg je dan?â âDank u welâ.
Welk team is hotter/minder lelijk?
- Het Belgische elftal
- Het Nederlandse elftal
- Ik weet van beiden niet hoe ze eruit zien
0 stemmers
Haha ik herinner me opeens dat mijn neefje toen zei dat ie er nog wel eentje lustte
@Hiphopopotamus Ieks!
Al helemaal ergerlijk als ze achterom kijken en dat de buitenste dan afremt om achter de rechter te gaan fietsen. Dan moet je als inhaler vaak ook (flink) afremmen als het van die slomos zijn. Doe gewoon even tandje erbij of laat de binnenste afremmen, echt mega irritant.
Ik kijk eerst achterom omdat ik dan kan zien of ik ze het gun.
Haha dit ben ik nu nog steeds met mijn kids.
Alleen mijn ene dochter eet al vanaf baby af aan zowat geen vlees dus die kijkt dan altijd vol walging naar zoân plak grillworst oid. en diegene in de kraam maar denken dat ze verlegen is en blijven aanbieden hahađ
Ik heb op de website gekeken en vind Aké, Wijnaldum, Dumfries en Van Dijk knap. Wie heb jij bij België?
Nee maar wil wel dingen proeven bij de kaasboer ook al ga ik die kaas sowieso niet kopen
Om te kijken of de bel voor mij bedoeld was maar ik fiets bijna altijd alleen dus van mij heb je geen last gelukkig
Hoezo weet ik direct de melodie
Als het een fatbike is, blijf ik gewoon op mijn plek.
En Zirkzee? Die lijkt heel erg op een 10 jaar jongere Virgil.
Ja ik dacht dus damnnnnnnnnnnnn toen ik Amadou Onana eerst al Nederlands had horen praten en hij toen in een interview van vloeiend Frans naar perfect roadman Londen Engels ging toen een journalist hem André Onana (Kameroen) noemde.
Vind ik een knappe man maar hij is 22 yikes Haha. Vranckx, Trossard, Vertonghen (sorry), Carrasco en Lukaku vind ik ook allemaal knap. Over het algemeen gewoon een vrij knap team, wij hebben meer die het echt naar beneden halen.
Nou⊠sommige mensen fietsen echt in het midden. Dan kan je blijven bellen, want ze gaan voor niemand aan de kant
Jij (32) bent nu zwanger van iemand van 24.
- NEE
- ja hoor
0 stemmers
Ja, denk dat ik Zirkzee niet gekozen heb omdat hij er jong uitzag op zijn foto.
Onana is model knap, altijd mooi gekleed en ziet er zoân leuke man uit in omgang. Ik vind KDB ook mooi opgedroogd, met zânâ haar naar achter en de nonchalante houding tijdens interviews. Vertonghen is zaddy. Vranckx is 21 btw
Neeeee
Ik vind hem nu zoân Magaluf with the lads Engelse chav geworden
Hahahha, ik wil zijn WAG wel zijn zolang hij geen gescheurde skinny draagt met witte sneakers. Kan ik alvast mijn Mancunians oefenen: âbabes, we going Marbs this year?