De buren van mijn buren zijn professionele muzikanten en helaas hoor ik ze niet behalve soms in de zomer als ze hun deuren open hebben en ik in de tuin ben. Zooooo leuk altijd ![]()
Kom maar op! ![]()
Ik ga wel een half uurtje fietsen dan
Doe maar een triangel of iets
Ik kreeg dat wel maar vond dat nooit lekker. Durfde dat dan niet weigeren en at het dan met lange tanden op. Nog steeds een gruwelhekel aan ‘hespenworst’ zoals dat heette in België ![]()
Harp ![]()
Gedownload maar m’n hele laptop loopt er volledig op vast? Is geen heel nieuw ding maar kan veel spellen handelen maar Habbo niet ![]()
Als de gitaar akoestisch is liever gitaar, anders piano.
Ik vind een Z-trap mooi.
Ik heb dus een jaar lang iemand in de studio naast mij gehad die standaard elke avond om 20:00 het gehele vioolconcert van Mendelssohn door ging spelen. Werd er echt agressief van.
Haha ai, ja en jij met je getoeter schat…
Soms ben ik bang dat mijn buren me ook haten met mijn dagelijkse rondje Prokofiev 1, sorry not sorry
Cello blijft wel echt mijn lievelings. Heb een ex die dat speelde, hem heb ik hooguit een week of twee gemist nadat het uitging, maar die cello mis ik nog regelmatig.
Mijn buurman speelt heel goed piano, en ik vind het meestal gewoon mooi en heb er 95% van de tijd geen problemen mee, maar de keren dat hij 's avonds erg laat (na elven) of zelfs na middernacht nog steeds voluit aan het spelen is vind ik toch wel wat minder en dat gebeurt helaas wel redelijk regelmatig ![]()
Trompet
![]()
Ik had ooit een onderbuurman die urenlang ‘the lion sleeps tonight’ oefende op t keyboard. Met zo’n beat/deuntje eronder zeg maar. En soms ook nog met zang erbij. Dat was echt wel kut.
Die was toen gelukkig nog niet uit ![]()
Mijn bovenburen zitten beiden op het conservatorium. Dus hoor ze elke dag wel spelen. Nu is het vooral basgitaar die ik hoor en dat vind ik wel te doen eigenlijk.
Liefst hoor ik niks haha. Maar ze zijn heel erg bang om overlast te veroorzaken en zeggen altijd dat ik het echt echt echt moet zeggen als het irritant is etc.
In mijn vorige (zeer slecht geisoleerde) huis had ik een een death metal zanger als bovenbuur. Hij ging dan 's nachts allerlei stem oefeningen doen, tering irritant.
Ik vind autorijden:
- Vervelend of spannend
- Een beetje vervelend/spannend
- Neutraal
- Leuk
- Heel leuk
0 stemmers
Bekende wegen vind ik tegenwoordig wel leuk maar onbekende wegen na tien jaar nog steeds instant buikpijn ![]()
Loooove autorijden. Ik vind het ook heel ontspannend juist! ![]()
Ik “scout” onbekende plekken vaak via google maps, sowieso wanneer ik moet parkeren. Sommige restaurants hebben superrrrr lekker eten maar ga ik nooit naartoe omdat ik het parkeren zo kut vind haha.
Toen ik net m’n rijbewijs had was ik veel stoerder trouwens en reed ik overal naartoe, ik rij nu liever 20 minuten om dan dat ik op de snelweg ga.