Ik kan het heel goed maar heb wel leukere hobby’s
Ga wel graag voorbereid op pad qua route want daar bak ik niks van
Hebben veel vrienden/mensen om jou heen kinderen?
- Ja, allemaal
- Ja, veel wel
- Beetje 50/50
- Nee, een klein aantal
- Nee, maar ik denk dat dat nog wel komt
0 stemmers
Extreem saai. Doe het daarom niet graag, maar niet omdat ik het spannend vind ofzo.
Dit is de enige reden dat ik soms die satelliet optie gebruik in Google maps. Om dan vervolgens niet te gaan als ik zie dat er alleen opties zijn voor file parkeren.
Loooove autorijden, haat parkeren.
Ik houd ook van autorijden. Moet morgenochtend ook het halve land doorrijden en heb daar nu al zoveel zin in! Lekker nieuwe podcasts zoeken, nieuew muziek playlists zoeken zodat ik morgen dat in mijn eigen bubbel kan luisteren.
Ik háátte de straat van mijn ouders toen ik net mijn rijbewijs had want daar moest je wel fileparkeren, ben inmiddels echt blij dat ik toen zo vaak jankend in de auto heb gezeten omdat het niet lukte want nu parkeer ik overal en maakt het me echt niet meer uit.
Hoe kom jij bij dit forum?
- Via EGF
- Via een kennis
- Via een ander forum
- Toevallig hier terechtgekomen via google oid
- Weet ik niet meer
- Anders
0 stemmers
En hoe kwam je op EGF?
- Via het tijdschrift
- Via een kennis
- Via een ander forum
- Gewoon random beland
- Geen idee meer hoor
0 stemmers
Dit snap ik nooit, ik vind de snelweg zoveel chiller dan in een stad. In een stad heb je ook nog OV, fietsers, voetgangers, op elke straathoek verkeerslichten, etc. Op de snelweg is het gewoon gas geven en gaan.
Direct om mij heen heel weinig, in mijn vriendenroep in Nederland het grootste gedeelte.
Ik heb zelf een fiat panda uit 2012, daarmee lukt het altijd wel haha. Had laatst een Peugeot 2008 (dus niet 208 maar flink groter) te leen, en daarmee lukte het ook prima in de Amsterdamse binnenstad
maar dan vind ik het wel even spannend. Ik zou ook nooit een onnodig grote auto willen, zo onhandig
Hier is een postbode die dat doet op zijn ronde ![]()
Met de auto van mijn vriend wel want die is wat hoger dus beter overzicht en parkeersensoren + camera. Met die van mezelf niet echt want die heeft geen sensoren terwijl t wel een kleinere auto is dus zou denken is makkelijker haha. Ik denk ook altijd dat ik een vrachtwagen heb want ik vind 9 van de 10 plekken te klein
dus dan rij ik door naar een “goede” plek hahah tot ergernis van mijn vriend ![]()
Door een youtuber die zei dat er over haar werd geroddeld op egf ![]()
Ik ging googelen of meer mensen het beauty event van Cynthia/Miss Lipgloss kut vonden ![]()
Ik had een vlog van Mascha gekeken die echt mega raar was en ging daarna googelen of meer mensen dat vonden en toen kwam ik in het Beutyblogtopic😁
ik denk altijd dat iedereen hier van egf komt maar dat is allang niet meer zo
Als de omstandigheden zijn dat er ongeveer drie auto’s op die plek hadden gekund én dat er niemand mee kan kijken (zover ik kan zien) gaat het meestal super
Is parkeren een onderdeel van het rijexamen bij jullie?
Ja
Ik zat op het Beautygloss forum, maar dat was na een tijdje helemaal dood. En toen zei iemand dat ze naar EGF zou gaan en toen heb ik dat ook maar gedaan.