Stel je persoonlijke vraag #50

Haha ik las zijn naam (Cambryan) als Cumbryan en ik zie nu dat dat ook zijn Instagram @ is

3 likes

Deze fase begint nu bij mij en ik heb direct gezegd dat ik het niet doe. Ik vind babyshowers stom, de combi van mensen ook. Ik doe graag wat leuks binnen hun verlof bijvoorbeeld als het echt een goede vriendin is!

1 like

Nooit zin in maar zulke dingen zijn gewoon moetjes. Zin maken en gaan

Ik ken echt niemand in mijn directe of wijde omgeving die babyshowers of genderreveal feestjes geeft. En genoeg mensen met kinderen. Die worden ook best warm welkom geheten met kraambezoek en door random buren die eten komen brengen aan de kersverse ouders. Vind ik altijd wel mooie tradities.

5 likes

Ben jij meer van het regelen en plannen van een klus (dus ook goed inventariseren wat er allemaal gedaan moet worden enzo), of juist van het uitvoeren van de klus zelf?
Klus kan van alles zijn

• Ik plan en regel het wel
  • Ik zorg ervoor dat de klus geklaard wordt

0 stemmers

4 likes

Ik doe het allebei :smiling_face_with_tear:

18 likes

Ja maar dat is niet de vraag, gewoon waar je beter in bent of wat je liever doet

En ik allebei niet :joy:

5 likes

Ah ik had “ben je meer van” anders geïnterpreteerd

1 like

Bedoel je te zeggen dat je geen vrienden hebt die vrijgezellenfeesten en babyshowers organiseren of die niet zulke stereotype vrijgezellenfeesten en babyshowers organiseren? Want ik ben al bij ongeveer tien vrijgezellenfeesten en evenveel babyshowers geweest en echt geen enkele was zoals jij ze omschrijft.

3 likes

Hahaha ja ik ben ook zo. Heb echt haat aan ongemakkelijke stiltes en soms kan ik dan niet meer stoppen met praten uit angst daarvoor :joy: Eindstand is dan meestal dat ik aan het eind van de avond gruwelijk heb zitten oversharen, veels te veel heb geluld en mezelf weer eens ervoor haat haha.

5 likes

Stereotype inderdaad. Dat zie ik hier in de stad wel heel veel en het lijkt me echt verschrikkkkelijk. En een enorm stereotype Amerikaanse stijl gender reveal heb ik ook gezien in m’n omgeving maar werd ik gelukkig niet op verwacht :smile:
Maar deze feesten zijn in mijn vriendenkring ĂŒberhaupt niet echt een groot ding, en zo wel vertrouw ik ze er wel op dat het vrij ongedwongen en “gewoon gezellig” wordt.

3 likes

Ben jij een oversharer?

• Ja vertel altijd net wat meer dan ik eigenlijk wil vertellen
  • Nee ik vertel altijd precies wat ik wil vertellen
  • Nee ik vertel mensen liever te weinig dan te veel

0 stemmers

1 like

Zie en hoor jij ook ineens overal een kattenpiep?

• Ja!
  • Nee niet meer dan anders
  • Die hoor of zie ik sowieso nooit

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet of ik mezelf nu een oversharer vind of dat ik gewoon een overthinker ben die na een gesprek teveel nadenkt over wat ik al dan niet heb gezegd en voor me had moeten houden :thumbsup:

12 likes

Je bedoeld die klote dingen in tuinen toch? Hier in de buurt komen er steeds meer bij.

4 likes

Ja die verjagers.

3 likes

Kijk jij graag naar sport op tv?

• Ja vaak
  • Enkel bij speciale gelegenheden (ek/wk/tour de france etc)
  • Af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

1 like

Alleen als ik teveel gedronken heb.

3 likes

In mijn huis gaan er dagen voorbij dat er alleen maar sport op tv aangestaan heeft. Mijn man en ik kijken allebei graag sport, hij nog iets meer dan ik, maar er is hier weinig strijd over sport op tv. We hebben soms wel strijd over welke sport er op moet, omdat we niet allebei dezelfde sporten volgen en er wel tegelijk een wedstrijd is.

2 likes