Stel je persoonlijke vraag #50

Kan jij fietsen met twee fietsen/een fiets aan de hand?

• Ja eitje
  • Ja maar onhandig
  • Nee
  • Nooit geprobeerd

0 stemmers

Als je een puist hebt, knijp je die dan uit?

• Ja, altijd
  • Soms, afhankelijk van de puist
  • Nee never
  • Ik heb nog nooit een puist gehad

0 stemmers

Hoor jij weleens een van je buren een muziekinstrument bespelen?

• Ja, vaak/geregeld
  • Ja, soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

Omg afschuwelijke dingen. Ik kan veel van mijn buren verdragen, maar mochten ze zo’n ding in de tuin hebben dan MOET ie eruit hahah. Zou hem zelfs gaan saboteren als het nodig zou zijn, en in straten waar ze zijn loop ik om. Vind het gewoon echt zo naar en doet pijn aan mijn oren.

6 likes

Mijn bovenburen zijn wel dol op karaoke, telt dat ook?

7 likes

Hier zijn ook auto’s met dat geluid, zijn die steenmarters-verjaag dingen maar echt nieuw level van hoge tonen. Bovenop katten-verjaag ding

1 like

Niet mn buren, maar op woensdagavond hoor ik wel altijd de locale fanfare oefenen als ik buiten zit.

4 likes

Een van mijn buren speelt heel mooi piano. De ander trommelt, wat echt naar niks klinkt.

1 like

Ik ben niet goed in puisten uitknijpen, bij mij komen ze dan altijd drie keer zo erg terug. Dus ik blijf er (bijna) altijd vanaf. En sinds ik BHA gebruik, heb ik nog maar zelden puisten.

Enkel bij speciale gelegenheden maar dan ook enkel de bijzonderdere sporten/die je normaal niet zo vaak ziet. Ik vond afgelopen spelen het klimmen echt tof om te zien bijvoorbeeld.

EK voetbal mijd ik zoveel als het kan :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb een collega die echt alle sport leuk vindt om te kijken. Echt van biatlon tot poolstokhoogspringen tot hobby horsing en dan alle normale sporten. Kan daar echt niet bij. Alleen bij hoge uitzondering kijk ik voetbal als we wat verder zijn in het EK of WK. Maar heb zelf ook wel een halve trauma aan elke zondagavond Studio Sport kijken en dat de Tour de France, alle schaatswedstrijden en alle Grand Slams altijd aan stonden.

1 like

Fixed that

4 likes

GeĆÆnspireerd door mijn verhuizing.

Hoe ziet jouw trap eruit/wat voor trapbekleding heb jij?

• Tapijt over de volledige trap
  • Geverfd
  • Geverfd + traploper
  • Kaal
  • Kaal + traploper
  • Laminaat
  • PVC
  • Anders (graag toelichten, ik zoek inspiratie)

0 stemmers

Je gaat verhuizen naar een nieuwe woning. Bel je aan bij je buren om je voor te stellen? En hoever ga je daarin?

• Nee, ik kom ze wel een keer tegen
  • Alleen m’n directe buren
  • Directe buren + buren daarnaast
  • Directe buren + buren daarnaast + buren nog een deur verder
  • Ik nodig de hele straat uit voor een borrel

0 stemmers

Heb je een vaatwasser?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ahhh als dit genoeg was om mij ervan te weerhouden

23 likes

Ik heb zo’n soort tang of hoe je het zegt. Het is een handvatje met aan het uiteinde een rondje. Daarmee kan je perfect uitknijpen!

4 likes

Ik doe een kaartje in de brievenbus om ons voor te stellen en dat doe ik ook als er nieuwe mensen in ons kleine straatje (9 huizen) komen om ze te verwelkomen.

8 likes

De trap naar de eerste verdieping heeft van dat pvc achtige. Beetje zoals ze bij woonprogramma’s doen met een traprenovatie. De trap naar zolder (met open treden) is geschilderd.

1 like

Ja dit hebben wij ook inderdaad. Al is de trap naar zolder daardoor een stuk gladder en ben ik er al eens vanaf gegleden dus misschien toch ook daar pvc leggen

Same, behalve auto/motorsport, kroegsporten (darten en alles wat je op een biljard speelt) en paardensporten. Vind het lame als je het met een biertje in je hand kan doen of als iets anders/een dier het harde werk doet en paardensport vind ik ook gewoon zielig, zeker van die paardenraces of hoge hindernissen en cross country.

6 likes

Ja regelmatig maar ik vind het wel gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Haha, ik heb de hoop dat over een paar jaar als m’n kinderen wat ouder zijn, ze gezellig gaan meekijken. Maar het kan natuurlijk ook dat ze het heel irritant vinden dat er vaak tennis en schaatsen op tv is.

1 like

Combinatie van geverfd met pvc incl. antislip.

Zoiets:

2 likes