ik heb geen trap dus ik koos anders
Vaste trap naar boven heeft helemaal tapijt en de vaste trap naar zolder heeft van die maantjes, dat laatste zou ik in elk geval niet aanraden ik blijf er geregeld achter haken
Niet meer, dat ik nog bij mijn ouders wel. Een van mijn buren speelde saxofoon en ik mis dat zo want ik vond het zo mooi. Lekker in de zon in de tuin met het geluid van de vogels en zijn saxofoon
Mijn zus kijkt nog wel veel sport dus wie weet!
Hij is wit geverfd en er zitten een soort traptegels van tapijt op. Die had ik er zelf afgelaten maar het is een huurappartement (duplex). Het beschermt de trap wel goed en de kans dat mijn kleuter uitglijdt is ook een stuk kleiner.
- Ja
- Nee
- BOBBA!!!
0 stemmers
- Heb meteen een account gemaakt
- Mwah, misschien even kijken voor de nostalgie
- Nee, ben nu volwssen
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Was echt zooooo blij toen mijn buurvrouw ging verhuizen, ik hoorde haar echt vet vaak fluit spelen. Het was ook echt altijd in de avond net als ik op bed lag en het klonk echt nergens naar
Taatu omg dat was ik echt vergeten
We hebben deze week een traprenovatie gedaan, volgens mij is het pvc en ben er zo blij mee.
Wat heb je het liefst, op hoog muzikaal niveau. Je buur speelt elke avond om 7 uur een half uurtjeā¦
- Piano
- Saxofoon
- Viool
- Drum
- Gitaar
- Trompet
- Fluit
- Blokfluit
- Doedelzak
- Cello
- Klarinet
- Hobo
- Fagot
- Iets anders
- Tyf op ik wil niks horen
0 stemmers
De buren van mijn buren zijn professionele muzikanten en helaas hoor ik ze niet behalve soms in de zomer als ze hun deuren open hebben en ik in de tuin ben. Zooooo leuk altijd
Kom maar op!
Ik ga wel een half uurtje fietsen dan
Doe maar een triangel of iets
Ik kreeg dat wel maar vond dat nooit lekker. Durfde dat dan niet weigeren en at het dan met lange tanden op. Nog steeds een gruwelhekel aan āhespenworstā zoals dat heette in BelgiĆ«
Harp
Gedownload maar mān hele laptop loopt er volledig op vast? Is geen heel nieuw ding maar kan veel spellen handelen maar Habbo niet
Als de gitaar akoestisch is liever gitaar, anders piano.
Ik vind een Z-trap mooi.
Ik heb dus een jaar lang iemand in de studio naast mij gehad die standaard elke avond om 20:00 het gehele vioolconcert van Mendelssohn door ging spelen. Werd er echt agressief van.
Haha ai, ja en jij met je getoeter schatā¦
Soms ben ik bang dat mijn buren me ook haten met mijn dagelijkse rondje Prokofiev 1, sorry not sorry