Stel je persoonlijke vraag #50

ik heb geen trap dus ik koos anders

6 likes

Vaste trap naar boven heeft helemaal tapijt en de vaste trap naar zolder heeft van die maantjes, dat laatste zou ik in elk geval niet aanraden ik blijf er geregeld achter haken

1 like

Niet meer, dat ik nog bij mijn ouders wel. Een van mijn buren speelde saxofoon en ik mis dat zo want ik vond het zo mooi. Lekker in de zon in de tuin met het geluid van de vogels en zijn saxofoon :star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Mijn zus kijkt nog wel veel sport dus wie weet!

1 like

Hij is wit geverfd en er zitten een soort traptegels van tapijt op. Die had ik er zelf afgelaten maar het is een huurappartement (duplex). Het beschermt de trap wel goed en de kans dat mijn kleuter uitglijdt is ook een stuk kleiner.

2 likes
Speelde jij vroeger habbo hotel?
  • Ja
  • Nee
  • BOBBA!!!

0 stemmers

Ga je een kijkje nemen bij Habbo Hotel Origins?
  • Heb meteen een account gemaakt
  • Mwah, misschien even kijken voor de nostalgie
  • Nee, ben nu volwssen

0 stemmers

En speelde je IMVU?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En Taatu?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Was echt zooooo blij toen mijn buurvrouw ging verhuizen, ik hoorde haar echt vet vaak fluit spelen. Het was ook echt altijd in de avond net als ik op bed lag en het klonk echt nergens naar

1 like

Taatu omg dat was ik echt vergeten

2 likes

We hebben deze week een traprenovatie gedaan, volgens mij is het pvc en ben er zo blij mee.

2 likes

Wat heb je het liefst, op hoog muzikaal niveau. Je buur speelt elke avond om 7 uur een half uurtje…

• Piano
  • Saxofoon
  • Viool
  • Drum
  • Gitaar
  • Trompet
  • Fluit
  • Blokfluit
  • Doedelzak
  • Cello
  • Klarinet
  • Hobo
  • Fagot
  • Iets anders
  • Tyf op ik wil niks horen

0 stemmers

2 likes

De buren van mijn buren zijn professionele muzikanten en helaas hoor ik ze niet behalve soms in de zomer als ze hun deuren open hebben en ik in de tuin ben. Zooooo leuk altijd :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Kom maar op! :sweat_smile:

Ik ga wel een half uurtje fietsen dan

Doe maar een triangel of iets

Ik kreeg dat wel maar vond dat nooit lekker. Durfde dat dan niet weigeren en at het dan met lange tanden op. Nog steeds een gruwelhekel aan ā€˜hespenworst’ zoals dat heette in BelgiĆ« :frowning:

4 likes

Harp :heart:

18 likes

Gedownload maar m’n hele laptop loopt er volledig op vast? Is geen heel nieuw ding maar kan veel spellen handelen maar Habbo niet :sob:

3 likes

Als de gitaar akoestisch is liever gitaar, anders piano.

3 likes

Ik vind een Z-trap mooi.

1 like

Ik heb dus een jaar lang iemand in de studio naast mij gehad die standaard elke avond om 20:00 het gehele vioolconcert van Mendelssohn door ging spelen. Werd er echt agressief van.

2 likes

Haha ai, ja en jij met je getoeter schat…
Soms ben ik bang dat mijn buren me ook haten met mijn dagelijkse rondje Prokofiev 1, sorry not sorry

3 likes