Stel je persoonlijke vraag #50

Cello blijft wel echt mijn lievelings. Heb een ex die dat speelde, hem heb ik hooguit een week of twee gemist nadat het uitging, maar die cello mis ik nog regelmatig.

Mijn buurman speelt heel goed piano, en ik vind het meestal gewoon mooi en heb er 95% van de tijd geen problemen mee, maar de keren dat hij 's avonds erg laat (na elven) of zelfs na middernacht nog steeds voluit aan het spelen is vind ik toch wel wat minder en dat gebeurt helaas wel redelijk regelmatig :sweat_smile:

7 likes

Trompet :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ik had ooit een onderbuurman die urenlang ‘the lion sleeps tonight’ oefende op t keyboard. Met zo’n beat/deuntje eronder zeg maar. En soms ook nog met zang erbij. Dat was echt wel kut.

14 likes

Hahah ik had ook zo’n onderbuurman, maar dan met ‘let it go’ van frozen :cry: :cry:

6 likes

Die was toen gelukkig nog niet uit :joy:

1 like

Mijn bovenburen zitten beiden op het conservatorium. Dus hoor ze elke dag wel spelen. Nu is het vooral basgitaar die ik hoor en dat vind ik wel te doen eigenlijk.

Liefst hoor ik niks haha. Maar ze zijn heel erg bang om overlast te veroorzaken en zeggen altijd dat ik het echt echt echt moet zeggen als het irritant is etc.

1 like

In mijn vorige (zeer slecht geisoleerde) huis had ik een een death metal zanger als bovenbuur. Hij ging dan 's nachts allerlei stem oefeningen doen, tering irritant.

4 likes

Ik vind autorijden:

• Vervelend of spannend
  • Een beetje vervelend/spannend
  • Neutraal
  • Leuk
  • Heel leuk

0 stemmers

2 likes

Bekende wegen vind ik tegenwoordig wel leuk maar onbekende wegen na tien jaar nog steeds instant buikpijn :skull:

5 likes

Loooove autorijden. Ik vind het ook heel ontspannend juist! :biggrin:

4 likes

Ik “scout” onbekende plekken vaak via google maps, sowieso wanneer ik moet parkeren. Sommige restaurants hebben superrrrr lekker eten maar ga ik nooit naartoe omdat ik het parkeren zo kut vind haha.

Toen ik net m’n rijbewijs had was ik veel stoerder trouwens en reed ik overal naartoe, ik rij nu liever 20 minuten om dan dat ik op de snelweg ga.

9 likes

Ik kan het heel goed maar heb wel leukere hobby’s
Ga wel graag voorbereid op pad qua route want daar bak ik niks van

1 like

Hebben veel vrienden/mensen om jou heen kinderen?

• Ja, allemaal
  • Ja, veel wel
  • Beetje 50/50
  • Nee, een klein aantal
  • Nee, maar ik denk dat dat nog wel komt

0 stemmers

Extreem saai. Doe het daarom niet graag, maar niet omdat ik het spannend vind ofzo.

2 likes

Dit is de enige reden dat ik soms die satelliet optie gebruik in Google maps. Om dan vervolgens niet te gaan als ik zie dat er alleen opties zijn voor file parkeren.

3 likes

Loooove autorijden, haat parkeren.

11 likes

Ik houd ook van autorijden. Moet morgenochtend ook het halve land doorrijden en heb daar nu al zoveel zin in! Lekker nieuwe podcasts zoeken, nieuew muziek playlists zoeken zodat ik morgen dat in mijn eigen bubbel kan luisteren.

9 likes

Ik háátte de straat van mijn ouders toen ik net mijn rijbewijs had want daar moest je wel fileparkeren, ben inmiddels echt blij dat ik toen zo vaak jankend in de auto heb gezeten omdat het niet lukte want nu parkeer ik overal en maakt het me echt niet meer uit.

2 likes

Hoe kom jij bij dit forum?

• Via EGF
  • Via een kennis
  • Via een ander forum
  • Toevallig hier terechtgekomen via google oid
  • Weet ik niet meer
  • Anders

0 stemmers

En hoe kwam je op EGF?

• Via het tijdschrift
  • Via een kennis
  • Via een ander forum
  • Gewoon random beland
  • Geen idee meer hoor

0 stemmers

Dit snap ik nooit, ik vind de snelweg zoveel chiller dan in een stad. In een stad heb je ook nog OV, fietsers, voetgangers, op elke straathoek verkeerslichten, etc. Op de snelweg is het gewoon gas geven en gaan.

Direct om mij heen heel weinig, in mijn vriendenroep in Nederland het grootste gedeelte.

15 likes