Ik heb zelf een fiat panda uit 2012, daarmee lukt het altijd wel haha. Had laatst een Peugeot 2008 (dus niet 208 maar flink groter) te leen, en daarmee lukte het ook prima in de Amsterdamse binnenstad maar dan vind ik het wel even spannend. Ik zou ook nooit een onnodig grote auto willen, zo onhandig
Hier is een postbode die dat doet op zijn ronde
Met de auto van mijn vriend wel want die is wat hoger dus beter overzicht en parkeersensoren + camera. Met die van mezelf niet echt want die heeft geen sensoren terwijl t wel een kleinere auto is dus zou denken is makkelijker haha. Ik denk ook altijd dat ik een vrachtwagen heb want ik vind 9 van de 10 plekken te klein dus dan rij ik door naar een “goede” plek hahah tot ergernis van mijn vriend
Door een youtuber die zei dat er over haar werd geroddeld op egf
Ik ging googelen of meer mensen het beauty event van Cynthia/Miss Lipgloss kut vonden
Ik had een vlog van Mascha gekeken die echt mega raar was en ging daarna googelen of meer mensen dat vonden en toen kwam ik in het Beutyblogtopic😁
ik denk altijd dat iedereen hier van egf komt maar dat is allang niet meer zo
Als de omstandigheden zijn dat er ongeveer drie auto’s op die plek hadden gekund én dat er niemand mee kan kijken (zover ik kan zien) gaat het meestal super
Is parkeren een onderdeel van het rijexamen bij jullie?
Ja
Ik zat op het Beautygloss forum, maar dat was na een tijdje helemaal dood. En toen zei iemand dat ze naar EGF zou gaan en toen heb ik dat ook maar gedaan.
Ik las in de reacties op een blog van Cynthia of Mascha iets over ‘Waarom hebben jullie ruzie?’. Dat ben ik gaan Googlen en tadaaa daar was het Beutyblog topic!
Ik kwam door Betty gate naar het EGF. Ik dacht waar gaat het over? En ben toen terecht gekomen op het EGF.
Kunnen is een groot woord, maar ik blijf gewoon steken tot ik sta
Precies dit. Een drukke stad of een klein kutdorp met overal eenrichtingsverkeer vind ik zo veel vervelender dan de snelweg. Verstand op 0 en gassen.
Bij jullie niet dan?
Nee, daar rijd je door tot je vast komt te zitten in een kuil in het wegdek en dan laat je ‘m daar staan.
Niet altijd. Je moet twee bijzondere verrichtingen doen. Meestal is een van die twee wel parkeren, maar bij mij toevallig niet. Ik had omkeren door 3x steken en en achteruit een bocht rijden.
@EllaFitzgerald In mijn tijd:
- Iets aanwijzen in/aan de auto en onder de motorkap ( er is condens op mijn voorruit, welke knop zet ik aan of waar doe ik motorolie of koelvloeistof? Hoe pomp ik mijn banden?)
- Dan vertrek je en rijd je door de bebouwde kom, zone 70/90, autosnelweg
- Tijdens je parcours moet je in een straat keren en tussen twee auto’s parkeren, uit de auto stappen op de corrrecte manier, weer instappen en dan zo terug naar het examencentrum rijden.
Uiteindelijk moet je de auto ook weer parkeren bij het CBR, als je daar een gevaarlijke manoeuvre uithaalt ben je ook de sjaak