Stel je persoonlijke vraag #50

Oh ja op die manier inderdaad wel. Maar dat was bij mij gewoon recht in een vak neerzetten, geen fileparkeren enzo (gelukkig).

Als ik kijk bij het gemiddelde winkelcentrum kunnen mensen dat ook niet (of ze zijn veel te nonchalant)

3 likes
  • Zooi maakt zooi
  • Zooi doet opruimen
  • Opgeruimd doet verslonzen
  • Opgeruimd doet opruimen
  • Huh?

0 stemmers

1 like

Ja gooi maar op de stapel 🫣

1 like

Maar je eindigt je rijexamen toch ook met een parkeeropdracht want ja, je moet ook van plek wisselen :smile: of kan dat niet meer misgaan

Oh zie nu dat dat al genoemd is sorryyyy.

Maar idd het is niet altijd fileparkeren.

1 like

Welke cactus vind je leuk?

0 stemmers

Ik word een beetje agressief van dit soort :crazy_face: lollige cactussen

2 likes

In mijn werk heel gedisciplineerd, in het dagelijks leven helemaal niet gedisciplineerd

18 likes

Haha ik juist andersom. Op m’n werk ben ik die :sparkles: visionair waar je niet echt in aan hebt en die alles vergeet, maar voor mezelf ben ik echt super gedisciplineerd met sporten, eten, dingen die ik wil doen en leren.

8 likes

Dit.

2 likes

Ja ik rij liever op de snelweg dan door de stad, maar bij mij is het snelweg of afgelegen boeren weggetjes waar niemand komt. Ik kies liever voor het laatste haha

3 likes

Discipline en routine vind ik echt de moeilijkste dingen in het leven. Ik leef op impulsen en weet ook nooit van te voren hoe of wanneer ik iets ga doen. En alles dat repetitief is vind ik sowieso stom en vermijd ik ook het liefst.

5 likes

haha same

1 like

Heb jij wel eens gevapet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, met een specifiek smaakje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vond je het smaakje lekker?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Heb je wel eens gerookt?

• Ja, ik rook nog steeds
  • Ja, ooit, maar ik ben gestopt
  • Ja, ooit toen ik jonger was 1 of 2x geprobeerd, maar vond het niks
  • Nee, nog nooit een sigaret aangeraakt

0 stemmers

2 likes

Hoe lees je dit?

• Duur kk medicijn
  • Gewoon medicijn tegen kanker

0 stemmers

Allebei eigenlijk

5 likes

Kk duur medicijn tegen kanker :joy:

13 likes

Zodra ik ook maar één druppel alcohol in mijn systeem heb dan rook ik vaak een sigaret, vraag me niet hoe ik er aan kom of waarom🤷🏻‍♀️ Dus de typische party roker denk ik.

11 likes

Ik snap je wel, maar ik heb geen ruggengraat dus bij mij is het beter om het helemaal niet te doen. Ik ben iets van 9 jaar geleden gestopt en ik mis het met vlagen echt enorm. Soms echt op het randje om weer een pakje te halen. Ik heb nog het laatste pakje wat halverwege was toen ik stopte in mijn la liggen trouwens. Jaren terug 1 x dronken op het balkon eentje geprobeerd te roken, maar het was zo uitgedroogd dat ik na 2 hijsjes heel die peuk op had :joy:. Jammer genoeg waren die 2 heerlijk, en vond ik die niet hoestend en proestend goor zoals ik had gehoopt.

5 likes

Ik mis het soms op warme dagen als ik op terras zit. Ik rookte enkel menthols en die kan je niet meer vinden, ik vind het dus helemaal niet waard om eentje op te steken.

8 likes

Ja heeeerlijk. Wijntje of koffie erbij. Dan mis ik het het meest. Ik rookte wel voornamelijk Marlboro medium tegen het eind, maar Barclay menthol en zelfs vanille (?) sigaretten zijn wel langsgekomen vroeger haha. Moet mezelf gewoon inhouden, maar kan de gevolgen niet meer voor mezelf goedpraten tov toen ik 25 was. Alles of niet bij mij, of niks of gewoon een schoorsteen.

2 likes