Hahaha echt precies hetzelfde. Na al die jaren vind ik het nog steeds lekker ruiken om langs iemand te lopen die rookt
Ik heb wel een shisha/ waterpijp dat is vast hetzelfde als vapen. Gebruiken we niet vaak maar toch.
Ik ben al vier jaar lang de tweede en overweeg sterk om gewoon voor altijd single te blijven en een of meerdere katten te nemen. Fuck mannen en fuck relaties.
Katten nemen is sowieso een goed idee, met of zonder relatie, gewoon doen
Ja ik wacht er nu vooral mee omdat ik nog niet weet wat ik na mijn opleiding ga doen en of ik vaak van huis ben. Als ik dat weet en mijn appartement catproof is ga ik op zoek naar mijn match.
Ah ja snap ik, dat klinkt goed! Mocht je tegen die tijd katten namen inspiratie nodig hebben, dan hoor ik het graag haha
Heb jij vrienden die juf of meester zijn (t/m groep 8)?
- Ja
- Ja en ik zelf ben dat ook
- Nee
- Nee maar ik zelf ben dat wel
0 stemmers
Ken jij iemand die een kaakoperatie heeft gehad en daardoor 6 weken alleen maar vloeibaar kon eten?
- Ja, ik zelf
- Ja, iemand mij heen
- Niemand
- Anders
0 stemmers
Heb jij vrienden die docent zijn op een middelbare school of mbo?
- Ja
- Ja en ik ben dat zelf ook
- Nee
- Nee en ik ben dat zelf wel
0 stemmers
Spreek jij een van de Nedersaksische dialecten?
- Ja
- Nee
- Ik spreek het niet maar kan het wel verstaan
0 stemmers
Zo ja, welke? De verschillende dialecten onderling heb ik niet allemaal uitgetypt.
- Westerkwartiers
- Gronings
- Stellingwerfs
- Midden-Drenths
- Zuid-Drenths
- Twents
- Twents-Graafschap
- Gelders-Overijsels
- Veluws
- Oostfries Nedersaksisch
- Noord-Nedersaksisch
- Westfaals
- Oostfaals
0 stemmers
Beheers jij een luistertaal?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jullie je insmeren met factor 50, merk je dan verschil in verkleuren / bruin worden?
- Ik verkleur minder tot niet
- Ik merk geen verschil in verkleuring
0 stemmers
Kies maar wat het dichtstbij komt
Als ik geen zonnebrand smeer verbrand ik, als ik wel smeer verkleur ik.
Het duurt veel langer voor ik verkleur, maar de kleur blijft uiteindelijk wel langer
Ja same! Maar de bruintint is hetzelfde terwijl ik niet per se bruiner wil worden, maar zelfs met factor 50, schaduw, hoedjes en verhullende kleding toch meer verkleuring dan ik op voorhand dan verwacht.
Ik spreek Zeeuws, die staat er niet tussen. Dit zijn sowieso alleen maar noordelijke dialecten.
En klopt het dat een luistertaal een taal is die je niet spreekt, maar wel verstaat?
Zeeuws is toch niet nedersaksisch?
Nee, volgens mij valt het niet onder een van de genoemde categorieën.
Edit: o wacht, er wordt specifiek gevraagd naar de Nedersaksische dialecten, my bad
Is een iPhone 13 echt merkbaar chiller dan een 12 mini?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen idee
0 stemmers
iPhone 13 mini > iPhone 12 mini
Ja maar ik heb een 12 mini en heb net een gewone iphone 13 gekregen.
Dus de keuze is welke van die twee hou ik