Stel je persoonlijke vraag #50

Ja een luistertaal kan je idd verstaan maar nauwelijks of niet in alle situaties spreken. De vraag was ook niet heel duidelijk. Ik heb dit zelf met Fries en vind het altijd wel grappig om op die manier met elkaar te praten.

En wbt Nedersaksisch dit zijn daar de dialecten van.

2 likes

Ik een 8, ik wil geen afscheid nemen van de home knop/touch id

4 likes

Ik heb op mijn werktelefoon dus nog een homeknop (SE) en privetel niet en ik dacht oei oei verwarrend. Maar dat gaat echt zo natuurlijk, echt bizar

Maar FaceID is wel echt heel chill. Ik heb ook echt teringlang mijn 6S gehouden, een jaar of 5 denk ik?, maar de 12 mini is wel echt een chill telefoontje.

Vind de 13 echt huge maar ga m toch maar gebruiken denk ik, batterij is beter en hij is toch wat nieuwer maar vind het zo’n minimale upgrade.

1 like

de 13 is echt niet zo groot joh

3 likes

Maar de mini is zo’n fijn formaat ik houd echt vast aan de mijne tot ie uit elkaar valt

5 likes

Sallands :ok_hand:t2:

7 likes

Ja ff wennen

En mn mini is mooi Lila en mn 13 is heel bleek roze, vind ik ook jammer.

3 likes

Neem jij je kussen mee op vakantie?

• Nee nooit
  • Ja altijd
  • Soms

0 stemmers

En als je met de auto op vakantie gaat neem je dan zelfgesmeerde broodjes mee voor onderweg?

• Ja dat doe ik
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

1 like

Oh wauw is echt lang geleden eigenlijk dat ik met de auto op vakantie ben geweest. Als ik echt een lange autoreis zou maken zou ik wel broodjes van huis meenemen maar niet het beleg er al op doen.

Wanneer was jouw laatste vakantie met de auto?

• Dit jaar
  • Vorig jaar
  • 2 jaar geleden
  • 3 jaar geleden
  • 4 jaar geleden
  • 5 jaar geleden
  • Langer dan 5 jaar geleden

0 stemmers

Hahaha niet per se maar aan de andere kant vind ik een platgedrukt wit bolletje met boterhamworst eten op een pickickbank bij een tankstation wel echt ultiem tatta vakantiegevoel

34 likes

Ik neem ook eigen dekbed mee en theemok :grimacing:

10 likes

Ik neem liever extra schoenen mee dan een kussen of dekbed 🫨

2 likes

Het lijstje van dingen van thuis die meegaan is wel lang haha, gelukkig autovakanties.

1 like

Ik ga deze zomer weer, echt zin in! Ik vind een autovakantie toch het leukste, maar ik houd ook heel erg van autorijden. Dus mijn vriend is passenger princess, snackverzorger en dj.

8 likes

Gebruik jij de ‘beste vrienden’ stories op Instagram?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen insta

0 stemmers

Ik dus wel en heb echt het idee dat ik een van de weinige ben :woman_shrugging:t3:

2 likes

Hier is het motto: als het in de auto past mag het mee. Dus gaat het eigen dekbed mee, kussens, muziek spullen van man. Alles om heimwee beetje te verzachten.

4 likes

Lekkere kleffe broodjes met kaas zijn me favo

6 likes

Haha ja ik moest deze poll dus van m’n huisgenoot maken omdat ze volgende week een afspraak bij de ortho heeft vanwege haar kaak. En ze heeft zichzelf er van overtuigd dat ze een buitenboordbeugel moet eerst en daarna een kaakoperatie. En ik zei dus dat ik niemand kende met zo’n operatie dus dat het vast weinig voorkwam.

Maar ze had het ook al over vega shoarma kapsalon in de blender inderdaad :joy:

1 like

https://vm.tiktok.com/ZIJnWvGKf/

Dit meisje op tiktok, kan ze kijken voor een review haha

2 likes