Stel je persoonlijke vraag #50

:writing_hand: Ik neem deze tip mee want ik mag begin juli twee weken alleen maar vloeibare dingen eten en geen bijtbewegingen maken

4 likes

Omg wat een hell

1 like

Even kijken op Karin Luiten haar website. Zij heeft heel wat ideeën want ze heeft zelf eens iets gehad met haar kaken.

4 likes

Hey Adela jij kent mij vast nog wel

• Nee
  • Tering tering tering wijf

0 stemmers

10 likes

met je tyfus tyfus cholera kop

was de partytent open of dicht aan de zijkant

• open
  • dicht

0 stemmers

2 likes

Nog specifieker: alleen m’n kind (van wie ik houd).

19 likes

en michel en mark en de andere beheerders maar die ken je niet

5 likes

Omg was dit even helemaal vergeten en ik ga nu weer heeeeelemaal stuk om dit door jouw post en kwam dit tegen

Veeg me op hoor hahahhaha.

8 likes

Ik heb een bol.kadom bon gekregen (helaas geen bounty). Wat ga ik halen? Moet zelf bijleggen maar dat maakt niet uit.

• iPad
  • Apple watch
  • Iets heel anders (ik ga je vertellen wat)

0 stemmers

Alles wat je op je iPad kan, kan ook op je telefoon dus zou dan eerder voor de watch gaan!

1 like

Dit zelfde geld toch ook voor een watch?:joy:

7 likes

Een noise cancelling koptelefoon als je die nog hebt (bose quietcomfort of sony)

4 likes

Oh echt? Ik dacht dat een watch ook nog je slaap/hartslag e.d. allemaal kon bijhouden :see_no_evil: dan zou ik inderdaad iets anders kiezen

4 likes

Ja dat kan ook!

1 like

Wow ik ben echt verbaasd dat de meerderheid iPad kiest. Ik doe echt bijna niks met mijn ipad, alleen lezen. Apple watch gebruik ik iedere dag en als ik hem vergeet mis ik het echt.

8 likes

Hangt er net vanaf waar je het voor gebruikt. Ik kijk regelmatig series op m’n iPad, dat kijkt wel lekkerder op een iPad. Ik heb m ook deels ter vervanging van een laptop. Dus het hangt ervan af wat je ermee wil doen @Solee
Ik kan me niet voorstellen wat een smartwatch zou toevoegen aan m’n leven dus ik zou daar sowieso niet voor gaan. Maar ook dat zal afhangen van je behoeftes en prioriteiten.

3 likes

Ik heb een tijdje een apple watch gehad maar ik had nooit eerder een horloge gedragen en kon er niet aan wennen. Vond het me ook stom staan. Zou daar even over nadenken. Had je niet laatst die oortjes gekocht?

6 likes

Die heb ik nu bijna twee jaar! Voor muziek vind ik ze prima hoor maar merk echt dat de microfoon o.a. achteruit gaat, dus zou ze om die reden niet snel weer kopen. :pensive:

Nu voel ik me zelden eenzaam maar in het eerste jaar dat m’n dochter er was voelde ik me best vaak eenzaam.

8 likes

Altijd. Al sinds kinds af. Ik voel me een illegale aliën op deze wereld, zoiets.

12 likes