Ja idd, als ze goed gematcht zijn, zijn ze prachtig
Memory unlocked
Keek jij vroeger “Ready or Not”
Met Amanda en Busy
- Omg Jaaa
- Komt me vaag bekend voor
- Ken ik niet / Nee
0 stemmers
Omg memory unlocked! Ging even de tune opzoeken en komen echt fijne herinneringen boven. Ik vond dit vroeger heel leuk, maar kan me er verder weinig van herinneren
Vind jij het vervelend als vrienden zichzelf min of meer uitnodigen bij jouw thuis?
- Dit gebeurt nooit
- Ja rot op
- Nouja oke dan
0 stemmers
Ik heb nu 1 vriend uit hamburg die hier dan logeert omdat hij dit en dat wil doen. De halve koelkast vaak ook opvreet. Ja, er zijn idd slaapkamers over maar ik voel me nu net een 50 jarige die zegt “het is hier geen hotel!”. Ben er ff helemaal klaar mee
Haha is nee niet vervelend geen optie?
Maak anders zelf een poll aan!
- Nee hoor
0 stemmers
Ik was het dus helemaal vergeten, maar zat bij een actrice op IMDB te kijken en deze serie stond ertussen.
Je kunt op YouTube wat afleveringen vinden.
Amanda was een meisje- meisje met boy/love issues enzo, en Busy was zo’n tomboy met allemaal oudere broers.
Dit is raar. Mijn broertje en ik hadden het vanmiddag hierover maar konden niet op de naam komen van de serie. Maar het was deze!
Jaaaah! Daarom wilde ik vroeger ook op ijshockey, want Busy deed dat volgens mij. Geen mogelijkheid in mijn boerendorp natuurlijk en ik was zeer teleurgesteld
Nooit gegeten geloof ik
Oké dit was voor mij het eerste nieuwe bericht in dit topic sinds mijn laatste bezoek dus las dit zonder context en op de een of andere manier las ik kwartje als in 25 cent. Het duurde echt zo lang voor het kwartje viel. Ik dacht echt huh je slikte een 25 cent muntje in en kotste dat uit en deed het meteen weer???
Niet zozeer doomsday prepper, maar ik krijg af en toe de neiging om juist al mijn spullen weg te doen zodat ik snel weg kan of voor als er brand uitbreekt ofzo. Dus soort van dezelfde motivatie (een dramatische situatie) maar de tegenovergestelde uitvoering.
Nice
Ik ben wel enigszins voorbereid op een ‘gewone’ noodsituatie (zoals een overstroming, stroomuitval, heftige storm, dat soort dingen). Maar ik zou niet echt weten wat voor rampen dit kabinet gaat veroorzaken waar je je op kunt voorbereiden. Misschien is het naïef maar ik denk ook niet dat ik bij de groepen hoor die het meest geraakt zullen worden door dit kabinet, ik maak me dus meer zorgen om anderen dan om mezelf.
Voor de mensen die hebben gestemd dat ze het herkenbaar vinden, is het alleen het gevoel van onrust of zijn er echt bepaalde scenario’s waar jullie bang voor zijn?
Heb gestemd op een beetje herkenbaar en daarbij dacht ik niet specifiek aan het kabinet, maar meer aan natuurrampen.
Als je een hond hebt:
Neem je hem weleens mee naar de supermarkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, ben je dan weleens bang dat hij gestolen wordt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk er ook vaker aan. Zou graag 1000€ cash in huis willen hebben, want als er een hack een keer goed mis gaat zijn we allemaal fucked. En genoeg water voor 48 uur.
@Infidel Enige waar ik concreet wel eens bang van ben is dus wat een grote hack van het stroomnet of internet zou kunnen veroorzaken. Dat komt vooral door de boeken van journalist Huib Modderkolk.