Bij ‘mijn’ appie houdt de straatnieuwsverkoper ze altijd vast, want zit daar op een stoel en dan zitten ze gezellig bij hem.
Ja heel zielig idd, ze kijken ook vaak zo angstig en hopeloos uit. ![]()
Je moet op 1 van deze plekken wonen, wat wordt het?
- Breda
- Venlo
- Purmerend
- Lelystad
- Ede
- Houten
- Kampen
- Assen
- Sneek
- Delfzijl
- Vlissingen
- Gorinchem
0 stemmers
Sorry als je er al woont
Is jouw ontbijt voornamelijk hartig of zoet?
- Hartig
- Zoet
0 stemmers
Ik woon in een stadje naast delfzijl en ze zijn Delfzijl wel een beetje aan het opknappen de laatste jaren, maar het is nog steeds kut hahahah
Breda is best leuk ![]()
Ja idd ik dacht ook Breda is volgens mij juist best leuk. Maar ik ben er maar 2 keer geweest maar vind het wel een leuke stad.
Ben jij wel eens in Helmond geweest?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik vond Helmond dus echt een leuk dorp toen ik daar intern moest voor coschappen, is me echt 100000% meegevallen. Mooi park, mooie groene wijken met dikke villa’s en vond het centrum ook wel gezellig met dat water…? 🥹
Edit: en ik voelde me ook best thuis tussen de trainingspakken en goude kettingen. ![]()
Haha ja dat is makkelijk, maar ik vind idd bijv Tilburg veel vreselijker qua aanzicht en “sfeer”.
In Tilburg kennen ze het woord sfeer niet eens
Haha nee dat centrum is echt troosteloos, maar heb er toch wel leuke stapavonden gehad, laaaaang geleden, bier drinken kon je er prima.
Eindhoven is echt lelijk maar wel gezellig en je hebt er genoeg te doen en het is tenminste een grote stad. Zou van alle Brabantse steden het liefste daar wonen.
Staat die bunker van Guus nou ook daar?
Jaaa love Eindhoven! Breda past inderdaad niet in dit rijtje. Purmerend is gelijk aan Helmond (heb nabij allebei gewoond
)
Schat jij correct in hoeveel jam/boter/pindakaas/chocopasta je op je mes moet doen om je boterham te smeren?
- Nee ik ga weer terug de pot in
- Ja, altijd
- Ja, soms
- Boeit mij nul ik zie wel
0 stemmers
Is ook mega gezellig ![]()
En ik herken dat gepraat over trainingspakken en gouden kettingen enzo dus eigenlijk helemaal niet, weet ook niet zo goed waar dat vandaan komt eigenlijk
Heeft volgens mij te maken met relatief veel woonwagenkampen daar in de omgeving en vanuit oudsher meer criminaliteit?
Ja wel een beetje buiten de stad
ligt eraan ten koste van wat? braakliggend/parkeerterrein oid prima, park/groen zou ik wel iets tegen proberen te doen
Haha ja dat, tegenover mijn huis = de A10, lijkt me lachen als ze daar een woonwagenterrein van maken