Vrolijk doch effectief!!
Hahah ik doe dit ook heel vaak ‘s avonds laat of ‘s nachts en ik doe dit echt al sinds mijn jeugd! Random rennen. Op de een of andere manier gaat rennen dan veel sneller ofzo of de beleving iig. Echt veel lekkerder ja. Voor het eerst dat ik dit bij iemand anders lees
Ik heb een soort spel met m’n man waarbij als we ergens zijn (bijv strand of gewoon random op straat) ik opeens heel hard wegren en dat hij me dan moet vangen hahaha. Voelt dan echt weer alsof ik een kind ben en moet dan altijd zo hard lachen
Ik probeer rennen in mijn leven tot een minimum te beperken. Bij de sport die ik speel moet het, dus doe ik het, maar verder niet. Ik vind het niet leuk, kan het niet en het ziet er simpelweg niet uit als ik ren.
Wat betreft sportief zijn/goed zijn in sport, ik heb echt hard moeten werken om goed te worden in mijn sport. Toevallig had ik het er vandaag nog over, ik snap het spelletje goed en kan het uitleggen, maar als ik het zelf uitvoer ziet er door mijn bouw/motoriek soms heel lomp uit, haha.
Soms denk ik wel eens dat ik meer met fitness had moeten doen, krijg altijd (van fysios en trainers) complimenten over vorm/uitvoering van oefeningen. Maar uiteindelijk ben ik gewoon altijd te lui geweest om er echt wat mee te hebben gedaan. En dat is helemaal prima, haha
Als ik nu probeer te rennen zak ik gelijk door mn enkels
Heel apart
Whaha ik vind dit ook altijd heel leuk en ik word er zelfs een beetje bang van ik kan dan ook veel harder rennen voor mijn gevoel en ik gil en lach ondertussen
Was jij vroeger een actief kind? Als in, veel buiten spelen,veel rennen, sporten, van alles ondernemen of was je meer iemand die liever binnen zat en tv keek?
- De tv kijker
- De actieve buitenspeler
- Anders
0 stemmers
Als kind was ik zo zo zo actief, en nu vind ik het al een dagtaak om 6000 stappen op een dag te zetten.
De tv-kijker, alleen dan niet tv-kijken maar lezen, heel veel lezen.
Ik was juist andersom, als kind wilde ik altijd computeren en nu ben ik juist sportief en het liefst altijd buiten.
Ja nouja zo zie je maar hoe het kan verschilllen voor een persoon. Ik sterf liever dan in noord amerika L.a. whatever that may be, woon.
Ik dacht dat skinny fat staat voor er slank uitzien maar juist wel (onzichtbaar) vet hebben rondom je organen en dat dat soortgelijke risico’s met zich kan meebrengen als voor mensen die ongezond veel te zwaar zijn. Maar goed ik ben geen arts en ben tegenwoordig ook een klein propje die niet skinny fat is maar ook niet zichtbaar obese ofzo weet ik veel
Oja en over sportief zijn, ik ben vooral sportief van geest. Kan goed tegen mijn verlies met schaken en dat vind ik sportief genoeg. Sta rustig drie keer in de week in de sportschool te janken van binnen omdat ik het liefst gewoon op de bank lig te vreten
Huh?
Het verhaal van Les Misérables
- Ken ik
- Ken ik niet
0 stemmers
Ken ik door
- het boek
- een musical/theater
- een serie
- een film
- anders…
0 stemmers
Ik kijk dit verhaal/serie nu voor het eerst maar snap nog niet zo goed waarom het al jaren populair is als musical/theater Ik heb pas halverwege dus misschien klaag ik te vroeg haha
Denk dat het zich vooral goed leent als musical omdat het super dramatisch is. Iets van 1.500 bladzijdes aan ellende.
En onthoud dat Cats ook al 40 jaar populair is terwijl die musical alleen gaat over katten die zichzelf 2 uur lang voorstellen terwijl ze dansjes doen. Uitverkochte zalen somehow.
Ja, dat is inderdaad de definitie van skinny fat.
Als kind altijd! Maar laatst rende ik even gauw naar huis om iets op te halen wat ik vergeten was. En toen zei mijn dochter van 5 oprecht verbaasd: wow mama, JE KAN RENNEN!!?
Dus ja. Blijkbaar ren ik nooit meer
Je bent op het vliegveld en je merkt dat er een koffertje is achtergelaten onder een bankje, iedereen om je heen zegt dat deze niet van hen is.
Wat doe jij?
- Melden bij een medewerker
- Niet melden
- Ik ben nerveus, kan wat verkeerds betekenen
- Vast vergeten joh idc
- Ik blijf gewoon zitten
- Ik sta op en loop weg
0 stemmers
Wij hadden dit dus net en toen ik om me heen vroeg of die koffer van iemand was, was 1 Amerikaanse man opeens nerveus en durfde daar niet meer te zitten etc.
Ik meld het bij een medewerker. En sta dan op en loop weg. Ik zit daar dan niet meer lekker.
Als het na de security is zou ik me niet zo’n zorgen maken en ervan uitgaan dat het wel goed zit. Heb het wel eens meegemaakt en toen ik het meldde zei de medewerker dat het niet erg is omdat de tas al is gecontroleerd bij de screening en dat de passagier zo vast wel terug zou komen. Voor security zou ik het altijd melden.
Toen ik op schiphol (achter douane) werkte moesten we dan altijd de marechausee bellen en uiteindelijk was het altijd iemand die hem vergeten was of even weg was.
Maar ik zou het zeker even melden bij een medewerker!
Aangezien ik zelf een luchthaven pas heb en in elke toets en elke online learning naar voren komt dat je altijd moet melden.
Melden dus.