dat zeg ik toch ook niet?
Maar mensen uit andere landen zijn wel trots?
ik ken veel mensen uit allerlei landen (balkan, midden amerika, zuidoost azië etc) die trots zijn en echt van die vaderlandsliefde hebben ja? waarom ze dat hebben moeten zij weten haha maar ik heb dat iig niet
Het hele probleem
Nmac, koso en bosh zijn niet eens aanwezig op het EK en alsnog hebben ze klachten in moeten dienen omdat andere fanbases en spelers oproepen dat ze allemaal dood moesten.
Dan heb ik liever geen vaderlandsliefde eigenlijk, stel je voor dat we hier militant Belg en Nederlands zouden zijn
Ik vind dat sowieso altijd heel raar, die vaderlandsliefde, trots zijn waar je vandaan komt, etc??? Ik snap ook niet waarom zoveel Amerikanen bv de Amerikaanse vlag hebben hangen? Wowwww je bent Amerikaans. Net zoals 99% die hier in de straat woont maar oke, trots op je!!!
Ben jij skinnyfat?
- Nee alleen fat
- Nee alleen skinny
- Nee ben echt gespierd
- Ja
0 stemmers
Koop jij kleding bij de kringloop?
Dus neeee ik bedoel niet tweedehands aka Vinted enz.
- ja
- soms
- nee
0 stemmers
Ik ben echt geen geschiedeniskenner (middelbare schoolniveau) maar ik vind onze vaderlandse geschiedenis ook niet heel fraai. Om een voorbeeld te noemen: ik vond het best shocking om te leren over ons koloniale verleden en hoe relatief weinig tegenstand wij als land boden tijdens WOII dus ik ben ook niet per se trots op Nederland.
Maar als ik het vergelijk met andere landen (ben dus geen kenner he) dan hebben we volgens mij een relatief goed werkend sociale zekerheidssysteem, een democratie, weinig corruptie etc dus dan is Nederland zo slecht nog niet. Het kan altijd beter maar kan ook zeker slechter
Oh ik vind het wel apt. Ben iets van 15 kilo afgevallen, ~spontaan~ en nu zie ik ribben en voel ik botten maar ik heb nog steeds blubber en heb nog steeds even dikke poten
ik dacht dat het wel een ‘echt’ iets is, dat je wel een gezond gewicht hebt maar een te hoog vetpercentage? niet een soort rare social media term zoals visual weight enz
Stel je bent op vakantie en komt bij een bezienswaardigheid en die persoon die daar staat (en beetje aan het schoonmaken is) vraagt je €15 entree dus je geeft dit, later vraagt ie je nog meer geld met een verhaal over drie kinderen etc etc. Dan kom je er dus achter dat er helemaal geen entree betaald hoeft te worden.
Wat doe je?
- Geld terug eisen nog op die plek
- Een review plaatsen dat de schoonmaker entreegeld vraagt die niet betaald hoeft te worden
- Niks want miss raakt hij die baan dan wel kwijt dat is zielig
- Niks want te lui/eigen schuld
0 stemmers
Heb jij cankles?
- Ja
- Weet ik niet zeker
- Nee
0 stemmers
Ja helaas die gaan nooit weg
Boeie jij draagt maat xxs dus het gaat hier niet over jou xx
Is dit nou weer iets wat bedacht is om vrouwen onzeker te maken in werkelijk alle onderdelen van je lijf?
Ik heb hier verder geen oordeel over.
Ik bedoel hem ook niet persoonlijk naar jou, maar dat er weer ergens een term voor is bedacht
Niet echt maar wel cankles als polsen, mijn armen lopen gewoon in een rechte lijn door in m’n hand.
Hier moet ook vast een naam voor bestaan. En anders doop ik het wrarms.
Wel sportieve kuiten